Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נטוויז'ן: ומה אם כבר שבוע לא בא לי?


bar72
שימו לב! השרשור הזה בן 5102 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מעשה שהיה כך היה. התקשרתי אליהם ביום ב' להודיע שהאתרים שלנו לא עובדים.

אמרו לי: אין מצב, הנה אצלנו זה עובד.

בלילה התקשרו אלי, אמרו לי: אתה צודק, יש בעיה, עובדים על זה.

אתמול התקשרתי לשאול מה קורה? עדיין עובדים על זה.

והיום? עדיין עובדים על זה.

אני יודע שיש כאן חבר'ה שעובדים שם, אבל בואו נודה באמת - לפי השבוע האחרון (ובכלל), חרא של שירות. גם הפינגים לחו"ל לא מה שהיו פעם, ועוד יש לי תעדוף וIP קבוע.

כמה פעמים כבר ביקשתי לעבור לשרת VPS. היום לפני שעתיים סוף סוף הועילו לחזור אלי. הצעה? עוד לא קיבלתי במייל...

מה שכן, שקר גס כן קיבלתי. נציגת השירות הודיעה לי חגיגית שהבעיה נפתרה. ביקשתי פיצוי. אין מצב.

לקוח של 20 שנה? את מי זה מעניין בכלל? נגמרה החבילה? העלו לי את המחיר לשמיים בלי להודיע לי.

 

כשחזרתי למשרד בדקתי: לא נפתר ולא נעליים. התקשרתי לתמיכה - ברור שלא נפתר. למה בכלל חשבתי שנפתר? יש עומס על השרתים והם מנסים לפתור זאת, "כל NV על הרגליים". כבר ארבעה ימים, כן?

 

בקיצור: לא ממליץ לאף אחד להצטרף לחברה הנכלולית וחסרת היכולת הזו. כבר 20 ד' אני ממתין על הקו לדבר עם אחראי משמרת. אתם יודעים את מי נתנו לי בסוף? מנהל תיק לקוח שלא כ"כ הבין מה אני רוצה, אבל הבטיח לחזור עם הצעה.

 

ברגע שאשיג הצעה מקיפה מספיק טובה - נוטש את המקום החובבני הזה. פעם היו חברה טובה. אפילו טיפלתי בתשקיף שלהם. הידרדרו מאוד. יש המלצות?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני אצלהם 9 שנים, לשמחתי בעוד כחודשיים תיגמר השנה עשירית - וזה בהחלט יהיה הסוף.

 

אני אומנם לקוח פרטי, אבל תמיד רוכש את החבילות הכי גבוהות (כל פעם שיוצא מהירות חדשה אני לוקח) - ביקשתי מחיר ל NGN 15 מגה, קיבלתי מחיר מופקע, התקשרתי ל 012 קיבלתי מחיר הגיוני, ביקשתי מנטויז'ן להשוות - אמרו אין מצב - אמרתי "אז מה הטעם להישאר אצלכם" - אמרו "אין טעם".

 

בקיצור, בעוד חודשיים יגמר ההתחייבות וסלמאט נטויז'ן !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לך נתנאל, אבל אני את הרומן שלי עם נטויז'ן סיימתי, אני לקוח ותיק וכל שנה צריך לריב מחדש ולצעוק ולאיים בכדי לקבל מחיר שקרוב למחיר שמקבל כל בנאדם אחר בחברה אחרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח לשמוע איך עזר לך נתנאל.

 

למרות שגם אם יעזור לי, זה יחזיק עוד שנה ואח"כ שוב אצטרך לריב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בר,

 

האם הבעיה היא עם אתרים שנמצאים אצלך במועדפים ? האתר מופנה לכתובת שגוייה שמציגה דף ריק עם שגיאה או/גם הודעה של 'דפי זהב שהאתר לא קיים ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמתי לב שרוב הלקוחות של נטויז'ן אלו לקוחות מאוד ותיקים מאז ימי הDIAL UP,

זה היה יכול להיות נתון מפרגן לחברה אלא אם כן כל מי שאני מכיר שמחובר אליהם לא מחליף ספק מתוך עצלנות ולא מתוך נאמנות.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בר,

האם הבעיה היא עם אתרים שנמצאים אצלך במועדפים ? האתר מופנה לכתובת שגוייה שמציגה דף ריק עם שגיאה או/גם הודעה של 'דפי זהב שהאתר לא קיים ?

 

ממש לא קשור, תודה על הניסיון לעזור. הם יודעים שיש להם בעיה.

 

שמתי לב שרוב הלקוחות של נטויז'ן אלו לקוחות מאוד ותיקים מאז ימי הDIAL UP,

זה היה יכול להיות נתון מפרגן לחברה אלא אם כן כל מי שאני מכיר שמחובר אליהם לא מחליף ספק מתוך עצלנות ולא מתוך נאמנות.

 

אכן. אבל גם לעצלות יש גבול. לצערי אני טס בקרוב ולא אספיק לטפל בזה לפני שובי. אבל כשאחזור - אני פתוח להמלצות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מנוי של ברק 013 מהיום שהחברה הזו הוקמה לצערי במרוצת השנים היא חברה לנטוויזן.

עד השנה הייתי לקוח מאוד מרוצה.

בשנה האחרונה האינטרנט על הפנים מלא תקלות, גלישה איטית, הורדות איטיות בלתי נסבל.

לשמחתי בסוף החודש הרומן שלנו יגמר.

שמעתי שלמרבה האירוניה הכי טוב בזק.... :shock:

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Bar72 , בחרתי לענות לך דווקא לאחת הטענות שהשמעת (ולא אני לא עובד נטוויז'ן אלא חברה אחרת).

בקשר לזה ששינו לך את המחיר ולא הודיעו לך , אני נתקל בזה הרבה בעבודתי כנציג שירות

לקוחות חושבים שנציגי החברה ישבו ככל היום , ויתקשרו למאות אלפי הלקוחות ויודייעו להם מתי נגמר להם מה ולמה

אז לא. לפחות בחברה שלי כל חודש שאתה מקבל חשבון רשום שם באיזה מסלול אתה מנוי וכמה אתה משלם

ומתי תסיים ההתחייבות וכמה תשלם אז.

זאת ההודעה , זה שאנשים לא בודקים חשבונות לא אומר שלא מודדיעם להם.

 

סתם רציתי להסביר את זה למען ההגינות , בלי קשר למה שחווית או לא מבחינת השירות הטכני.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לזה ששינו לך את המחיר ולא הודיעו לך , אני נתקל בזה הרבה בעבודתי כנציג שירות

לקוחות חושבים שנציגי החברה ישבו ככל היום , ויתקשרו למאות אלפי הלקוחות ויודייעו להם מתי נגמר להם מה ולמה

אז לא.

 

סליחה?? זה מה שנקרא שירות. זה שבארץ זה לא קיים ואין תודעת שירות, זה בעיה אחרת.

בטח שאני מצפה שיתקשרו ויודיעו לי לפני תום תקופת ההתחייבות, במיוחד שהמחיר עולה.

אני אשמח לדעת באיזו חברה אתה עובד, שזו הגישה של נציגי השירות שלה.

 

אגב, לפני כמה חודשים קראתי על חוק שעומד לצאת שיחייב כל חברה להודיע ללקוח לפני תום ההתחייבות שחוזהו נגמר.

מישהו יודע מה קורה עם החוק הזה?

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם נציגי השרות יודעים להטריד אותנו בהצעות שונות (קח טלפון..תגדיל מהירות...)

תרימו טלפון ותגידו שהמבצע נגמר.

זה לא יהרוג אתכם, זה שרות.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Bar72 , בחרתי לענות לך דווקא לאחת הטענות שהשמעת (ולא אני לא עובד נטוויז'ן אלא חברה אחרת).

בקשר לזה ששינו לך את המחיר ולא הודיעו לך , אני נתקל בזה הרבה בעבודתי כנציג שירות

לקוחות חושבים שנציגי החברה ישבו ככל היום , ויתקשרו למאות אלפי הלקוחות ויודייעו להם מתי נגמר להם מה ולמה

אז לא. לפחות בחברה שלי כל חודש שאתה מקבל חשבון רשום שם באיזה מסלול אתה מנוי וכמה אתה משלם

ומתי תסיים ההתחייבות וכמה תשלם אז.

זאת ההודעה , זה שאנשים לא בודקים חשבונות לא אומר שלא מודדיעם להם.

 

סתם רציתי להסביר את זה למען ההגינות , בלי קשר למה שחווית או לא מבחינת השירות הטכני.

זאת בדיוק הסיבה שלא ניתן להגדיר את מתן השירות בחברות רבות בארץ כנותנות שירות איכותי.

האסטרטגיה של החברות הללו להשקיע כסך רב בנציגי מכירות ולא בנוסף לנציגי שירות, מביאה את העסק למצב שלכל חברה יש עוצמה אדירה בנציגים שיודעים להתקשר למאות אלפי לקוחות בשביל לבלבל את השכל ובשיווק של מוצרים שלא צריכים, ולא יודעים לתת מענה סביר לדברים ש\לקוחות באמת צריכים.

אני בכלל לא מתפלא שככה הגבת,זה בדיוק ההתנהלות של חברות רבות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...