Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ניסיתי למצוא פה בפורום את המדריך לייבוא רכב באופן עצמאי ולא דרך חברת ייבוא. אני אעריך זאת מאוד וכמובן לכל מי

שמועניין לייבוא רכב בדרך הקשה עם הניירת והביוקרטיה אך המשתלמת בסוף, לכתוב פה מה צריכים לעשות עד לפרט האחרון.

לדעתי, המדריך באתר של משדר התחבורה יש איזה תכסיס או מכשול בדרך. המדריך שלהם נראה "מסריח" בעיניי.

 

דבר שני, ידוע שלא ניתן לייבוא את הפורד מוסטנג או השברולט קאמרו עקב הפנסים והודעת היצרן שלא קיימים פנסים המתאימים

לתקנים של משרד התחבורה. לפי מה שידוע לי, הפנסים קיימים אבל היצרן עצמו לא יצר אותם. האם ניתן להשיג את הפנסים האלו? האם ניתן לייבוא את הרכב לאחר התקנת הפנסים?

 

תודה מראש!

נדב

פורסם
שלום,

 

ניסיתי למצוא פה בפורום את המדריך לייבוא רכב באופן עצמאי ולא דרך חברת ייבוא. אני אעריך זאת מאוד וכמובן לכל מי

שמועניין לייבוא רכב בדרך הקשה עם הניירת והביוקרטיה אך המשתלמת בסוף, לכתוב פה מה צריכים לעשות עד לפרט האחרון.

לדעתי, המדריך באתר של משדר התחבורה יש איזה תכסיס או מכשול בדרך. המדריך שלהם נראה "מסריח" בעיניי.

דבר שני, ידוע שלא ניתן לייבוא את הפורד מוסטנג או השברולט קאמרו עקב הפנסים והודעת היצרן שלא קיימים פנסים המתאימים

לתקנים של משרד התחבורה. לפי מה שידוע לי, הפנסים קיימים אבל היצרן עצמו לא יצר אותם. האם ניתן להשיג את הפנסים האלו? האם ניתן לייבוא את הרכב לאחר התקנת הפנסים?

תודה מראש!

נדב

היי נדב ,

 

אתר משרד התחבורה הוא הכתובת לשאלות שלך. לא ברור למה אתה חושב שיש שם תכסיס :roll:

ברור שקיימת בירוקרטיה ואין ברירה צריך להתמודד איתה על מנת להגשים חלום.

לגבי פורד מוסטנג , רשום במפורש שחל איסור לייבא את הדגם הנ"ל .

גם עם תמצא פנסים מתאימים ו/או ייצרו עבורך באופן מיוחד לא תקבל רישיון יבוא..

פורסם

למה לא ניתן לייבא את הקאמרו?

 

ראיתי כבר פה בראשון קמארו כסופה חדשה, מה הבנאדם היה צריך לעשות שהביא אותה?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

יש רכבים שאיסור היבוא יצא לאחר שכבר יובאו ארצה, צריך לקחת זאת בחשבון...

למשל קרוב משפחה שלי ייבא אישית ארצה מוסטנג לפני 3 שנים בערך.

×
×
  • תוכן חדש...