Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום .

אצלי ברכב (אופל קורסה אוטומטית 1995 ) יש בימים האחרונים,

בעיות בהנעה שבאות והולכות .

זאת אומרת שהרכב יכול להניע בקלות , ולנסוע הייטב,

ופעם לא להניע כלל , זאת כשאין בעיה של אספקת חשמל ,(מצבר חדש ,וצופר עובד , אורות ונוריות ביקורת דולקות).

אך אין תנועה מצידו של הסטארטר ,

מוסכניק מורשה שהלכתי אליו ,בדק את הרכב ולא זיהה בעיה (הוא בדק גם עם מחשב ).

הוא טוען שיתכן וזה האימובילייזר , ולא הזכיר כלל את הסטארטר.

חשמלאי שבדק את הרכב ט,וען שבוודאות מדובר בסטארטר שסיים את חייו ,

ושלל את אשמתו של האימובילייזר .

מאוד אשמח לשמוע את חוות דעתכם ,

ואם אפשר כמה סימנים שיאששו או יפריכו את אשמתו של רכיב זה או אחר .

תודה , אבי .

פורסם

תבדוק פחמים יכול ליהיות שהם עשו את שלהם,אולי הקולקטור תקול/עוגן תקול סטארטר זה דבר מובך ויקר לא הייתי נותן לכל חשמלאי לפתוח סטארטר

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

פורסם

העניין הוא , שאני רוצה לדעת את מצבו המשוער של הסטארטר לפני פירוקו מהרכב.

אודה מאוד לסימנים שיצביעו על מצבו , אורך חייו , וכו'.

אילו בדיקות יש לבצע לפני פירוקו מהרכב ? .

פורסם

עדכון קל .

החשמלאי הצליח לשכנע אותי ,שהסטארטר באמת הגיע לסוף ימיו ,

והוא נתן לי הצעת מחיר של 1000 שקלים ,להתקנה של סטארטר משופץ .

מה דעתכם ,המחיר סביר לרכב הנ"ל (אופל קורסה אוטומטית 1995 ) ?.

פורסם

שלום רב

 

אין כול בעיה לבדוק את הסטרטר על הרכב .

לוקחים מד אמפר השראתי ובודקים את הסטרטר ללא שום פירוק . לאחר מכן לוקחים בודק מצברים בעומס ובןדקים את מצב המצבר

בברכה זיסו יוסי -מוסך זיסו

נ.ב בדיקה כזו לא אמורה לעלות כסף

פורסם
העניין הוא , שאני רוצה לדעת את מצבו המשוער של הסטארטר לפני פירוקו מהרכב.

אודה מאוד לסימנים שיצביעו על מצבו , אורך חייו , וכו'.

אילו בדיקות יש לבצע לפני פירוקו מהרכב ? .

 

רחוב וסרמן תא .

עוגן סטרט.

 

אם תצטרך לעוד עזרה ברבע מחיר בפרטי.

פורסם

בדיקת זרם מתנע היא נכונה, יחד עם זאת, לא בטוח שתתפוס את התקלה אם הבעיה מתרחשת לסרוגין כפי המתואר ע"י פותח השרשור.

לעיתים, בוקסות המתנע שחוקות/מעוותות ועלולות לגרום לתפיסת המתנע במצבים מסויימים ומשתנים בהתאם לחום המתנע למשל ולכן בדיקת זרם מתנע במצב בו אין תקלה כנראה תהיה תקינה לחלוטין.

 

הייתי מציע שבשלב ראשון לנסות למדוד זרם מתנע, אם לא תקין להתקדם בתיקון ואם תקין אולי לנסות לשחזר את התקלה לפני שמורדים מתנע לשיפוץ. בכל מקרה גם אם התופעה לא תתרחש , אם יוחלט לפרק מתנע, בעיית בוקסות לא תקינות תתגלה ויזואלית לאחר פירוק.

פורסם
עדכון קל .

החשמלאי הצליח לשכנע אותי ,שהסטארטר באמת הגיע לסוף ימיו ,

והוא נתן לי הצעת מחיר של 1000 שקלים ,להתקנה של סטארטר משופץ .

מה דעתכם ,המחיר סביר לרכב הנ"ל (אופל קורסה אוטומטית 1995 ) ?.

 

תנסה במקום שמתמחה בעניין,שאל כמה עולה שם.

 

תרים טלפון רק כדיי לקבל עוד הצעת מחיר:

כרמלי: 048722155

 

ייתכן ותופתע.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

×
×
  • תוכן חדש...