Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על XP ו-IE8. כאשר אני מנסה לפתוח קובץ, לדוגמא קובץ שצורף למייל, במקום החלונית שקופצת ומאפשרת לי בחירה בין "פתח" ל"שמור", מופיעה שגיאה:

 

Internet Explorer was not able to open this Internet site. The requested site is either unavailable or cannot be found. Please try again later

 

בהתחלה חשבתי שמדובר בהגדרות אבטחה באקספלורר, אך שום דבר שניסיתי לא עזר.

אשמח לכל טיפ שיעזור לי להפטר מהתקלה לפני שאני מתחרפן :)

 

תודה רבה!

פורסם

ניסית להכנס להגדרות האינטרנט אקספלורר ולעשות שיחזור הגדרות לברירת מחדל ?

נסה קודם את זה. בדרך כלל זה פותר הרבה בעיות!

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

נשמע כאילו יש לך איזה ווירוס .

תנסה לעבוד עם כרום \ פיירפוקס.

ותבצע סריקה למציאת ווירוסים \טרוייאנים.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

תיקון קטן.

האם הבעיה מתרחשת בכל אתר ?

האם הבעיה קוראת רק באימיילים ?

אם הבעיה קוראת תמיד יש פיתרון קטן לפני ההצעה הקודמת שלי

תפתח את "המחשב שלי" ובתפריטים תבחר:

תחת "כלים"

"אפשרויות תיקיה"

"FILE TYPES "

תחפש את הסיומת של הקובץ שאתה מנסה לפתוח.

תלחץ על כפתור "מתקדם"

ותסמן את ה "CONFIRM AFTER DOWNLOAD "

 

אמור לעבוד.

בכל מקרה תסרוק לווירוסים.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

האמת שחשבתי על אופציה של וירוס, אנטיוירוס לא מצא כלום, ו-malware bytes מצא כמה דברים והסיר אותם אך זה לא פתר את הבעיה. יש אולי המלצה לתוכנה טובה אחרת?

 

דרך גוגל כרום אין את הבעיה הזו.

פורסם

תבדוק את הכתובת ממנה אתה מנסה להוריד בכרום ובאקספלורר ותשווה בינהם

אודי A4

דימה.

פורסם

מה ז"א להשוות כתובת? דרך כרום הכל תקין. עוד נקודה שאולי קשורה, היא העובדה שברשימת תוכניות (add/remove prog/) אין שורה של internet explorer 8 דרכה ניתן להסיר (ובכך לחזור לגרסה קודמת), אלא שורה עם כיתוב מוזר ולידה אין אופציה של "הסר".

פורסם

כנראה יש בעיה באתר שח וואלה , אם אתה לא מצליח רק באתר.

בכל מקרה הבעיה קוראת גם עם כרום ?

 

לגבי אנטי ווירוס ישנם כאלה שסורקים בשלב הבוט לפני שמערכת ההפעלה עולה.

אם אני זוכר יש באווסט שהיא גם חינמית

http://www.avast.com/free-antivirus-download

טוב שם טוב משמן טוב

×
×
  • תוכן חדש...