Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסן אלמרה 2006 ,קורולה 2004 או סוברו אימפרזה 2007


shimoga
שימו לב! השרשור הזה בן 5147 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם ,לאחר התלבטות ארוכה התביתנו על שלושה רכבים רלוונטים לתקציב ולדרישות מהרכב.

1.שיהיה אמין ,ולא יאלץ אותנו להכיר את המוסך מלבד טיפולים שוטפים (בשנה האחרונה נהננו משירותיה של רנו מגאן 2000 -ידנית 1400 סמ"ק שאילצה אותנו לבזבז הרבה כסף על גרר -3 פעמים ועל טיפולים שונים ומשונים ,עכשיו היא עומדת בחניה ומשמיעה רעשים מוזרים בהתנעה ,ונכבית לאחר שניה ....)

2.שיהיה יחסית חסכוני בדלק -אנחנו לא נוסעים יותר מדי כ18 אלף בממוצע לשנה-ככה שזה פחות קריטי .

3.שיהיה בטיחותי ברמה סבירה .

4 רצוי שהנסיעה תיהיה נוחה -אבל שוב פחות קריטי ,היות והנסיעות יחסית קצרות ואני מוכן לוותר על ההנאה שבנסיעה עם סיטרואן -רנו ודומיהם בשביל לקבל יותר ביטחון שהרכב יבקר פחות במוסך ...

התקציב היה 30 אלף ,אך לאחר לחץ פיזי מתון מצד האישה עלה עד כ50 אלף ש"ח

5.שיהיה מקום מאחורה לשני ילדים קטנים -,ותא מטען סביר (רצוי מעל הממוצע)

 

במסגרת החיפושים ,מצאנו שלוש אופציות עיקריות

סובארו 2007 אימפרזה 1500 סמ"ק 100 אלף קילומטר -2 ידים פרטיות (עלתה לכביש ב3.2006) ב55 אלף ש"ח

ניסאן אלמרה 2006 1800 סמ"ק 86 אלף 2 ידים פרטיות ,52 אלף ש"ח .

טויוטה קורולה 2004 116 אלף יד ראשונה ליסינג ,שניה פרטית .52 אלף ש"ח .

בהנחה ושלושתן עוברות בדיקה בצורה זהה ואין לנו כוונה למכור את הרכב בחמש השנים הקרובות(בהנחה והוא יהיה אמין כמו שאנחנו מקווים .

 

מה ההיתם ממליצים

תודה מראש על העזרה והעצות .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי ממליץ על האלמרה. אמינות ללא תחרות,אחזקה זולה יחסית (ביטוח זול,אין חגורת טיימינג מגומי,מרווח טיפולים סביר,צריכת דלק ממוצעת לקטיגוריה).

 

מה גם שהיא החדשה מבין ה-3,ידיים פרטיות ולא ליסינג-שמיסינג ולכן גם ניתן להתחקות אחר היסטוריית הטיפולים,חזקה משמעותית מהאימפרזה העצלה.

 

חסרונה של האלמרה הם בולמי הזעזועים ונוחות הנסיעה בכביש משובש אינה מהטובות מאידך גם 2 המועמדות האחרות זוועתיות והתחושה בתא הנוסעים עוד יותר עגומה מאשר באלמרה הקורצת לתפיסה אירופאית.

 

כך או אחרת,מה שחשוב זה לקנות רכב שמור שטופל נכון.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי שלושתם מכוניות מעולות, שלושתם אמינות ביותר(יחסית ליצרנים אחרים), ובמצב אופטימאלי עם שלושתם אתה לא אמור לראות מוסך מלבד טיפולים שוטפים(פעם בשנה), לטווח של 5 שנים.

עכשיו בטח יקומו פה אנשים ויאמרו איך אתה יכול לדעת וכל זה, שוב,אני כותב מה שאני חושב , לפי דעתי, זה יכול לא לשקף את המציאות אבל ככה אני חושב מיניסיון אישי שלי.

לפי דעתי הקורולה עדיפה מבין ה 3 , אני חושב שהיא איכותית יותר וזריזה יותר, בעלת הגיר הטוב מבין ה 3 והמנוע הטוב משלושתם, אבל, היא היחידה מליסינג, ולאור העובדה שאני רואה כל יום מה עוברים רכבי ליסינג(בעבודה שלי), ולאור העובדה שאני לוקח בערבון מוגבל את הקילומטראז שלה,אז אני נוטה יותר במקרה שלך לכיוון האלמרה 1.8 או לכיוון הסובארו.

לסובארו יש בעיה של זמינות כוח בסל"ד נמוך יחסית לשלושתם, היא האיטית ביותר, אבל ,אני לא יודע אם זה ישנה לך כ"כ או יותר נכון מה זה איטי בשבילך.

אם לא משנה לך כ"כ עניין התאוצה, הייתי מחשיב אותה כאופציה ראשונה בגלל השנתון,היד הפרטית והק"מ.

אם אתה רוצה ללכת לכיוון של רכב המשדר יותר איכות מבחינת איכות חומר וחוזק מנוע, הייתי הולך לכיוון האלמרה.

 

בכל מקרה אני חושב ששלושתם רכבים מעולים ואם הקורולה לא הייתה מליסינג,אני לא הייתי חושב פעמים =והולך על הקורולה.

שוב,הכל לפי השקפת עולמי ודעתי האישית בלבד.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משלושת האופציות שרשמת הייתי בוחר באלמרה.

קורולה גם מליסינג, גם יותר ישנה, גם נסעה יותר ק"מ ,

וגם בשנת מודל 2004 עדיין היו לא מעט מקרים של תקלה P0420 (ממיר +מחשב ניהול).

 

סובארו, למרות שהיא יותר חדשה, נסעה כבר 100 אלף ק"מ, מנוע 1500 סמ"ק, לטעמי, לא מספיק חזק, אבל גם לא חיסכוני.

 

אלמרה, במידה וטופלה בזמן ובחלפים איכותיים, אמורה להיות אמינה מאוד, זריזה , ולא יותר בזבזנית בדלק מאימפרזה ,למרות הבדלים בנפחי מנוע (בסעיף זה קורולה עדיפה על השתיים האחרות).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את לך דעה ועצה גם כן, בתור משפחה ובעלים של ניסאן אלמרה 2004 פרטית.

 

1) אמינות - אין חגורת טיימינג, טיפולים ניתן לעשות בקלות, יש מרווח מנוע ענק בפנים, הרוב מכאני (פאנל פנימי של מזגן, מערכות), כן כן מכאני עדיין, ככה שניתן לתקן הרבה מהתקלות ללא כל בעיה יחסית ולא עושה כאב ראש למוסכניקים באם תגיע אליהם.

 

2) זה נכון שהבולמים שלה לא הכי נוחים, אך בכביש מהיר ובתוך עיר, בכביש ללא שיבוש, תרגיש בנוח איתה

 

3) זריזות וכוח, , מנוע 1.8, יש כוח, יחסית סביר מאוד לקטגוריה, כאר תהיה עם משפחה וציוד, את תודה בכל פעם על זה שיש לך מנוע שבאמת סוחב. אומנם תיבת הילוכים 4 הילוכיפ, כאשר הילוך 4 זה הילוך שיוט, אבל עדיין מתקבל קצב נסיעה לא רע בכלל, והיא איננה זוחלת ולא מתקשה לצבור מהירות כלל.

 

4) עדיין שומרת על היופי מסביב לשאר מכוניות שמאבדות מהיופי החיצוני או נטמעות בשטח... יחסית. היא תמיד תראה חדשה ובולטת, לפי דעתי.

 

5) הכי חשוב, היא בעלת הק"מ הכי נמוך, שנתון צעיר יחסית ובעלת ידיים פרטיות, זה באמת ערך יקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5147 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...