Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזל טוב לי, התחדשתי בפיאסטה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רמת הגימור הבסיסית הגיעה בלי שעון סל"ד, כמו בכל המכוניות הקטנות של שנות ה90.

 

בגאסטי תמיד היה שעון סל"ד :)

 

אם אפשר לשאול כמה שילמת על הרכב?

פורסם
תודה רבה לכולם, בעז"ה אגיע גם למפגש מרכז הקרוב..!

 

מתי מתקיים מפגש מרכז הקרוב והיכן יש עדכונים לגביו ?

 

שיהיה לך בכייף עם הפיאסטה.

פורסם
בדגם היוטה לא היה שעון סל"ד. אלא בדגם ה1.4. רכב חביב מאוד רק רעש המנוע מחריש אוזניים.:wink:

 

אצלי החליפו לדוד אחר, יש לי רעש פיאסטה אבל יותר באס :-D

פורסם

רעש המנוע מחריד אוזניים?

חוץ מהיום הראשון שבו קניתי את האוטו, כמעט חודשיים לא שמעתי את המנוע...

(המערכת מפצה על זה... :D)

 

פורסם

כן, היא דגם יוטה, ובגלל שאין שעון סל"ד אני מנחש, שבסביבות ה2000 או 2500 סל"ד הרעש המחריד,

הופך לסאונד של טורבו יפה, קרה ושאלו אותי לא פעם אחת אם שמתי אגזוז לחץ באוטו! חחח :-)

 

פורסם
כן, היא דגם יוטה, ובגלל שאין שעון סל"ד אני מנחש, שבסביבות ה2000 או 2500 סל"ד הרעש המחריד,

הופך לסאונד של טורבו יפה, קרה ושאלו אותי לא פעם אחת אם שמתי אגזוז לחץ באוטו! חחח :-)

 

ככל הנראה יש לך שם חור רציני באגזוז.

פורסם

חס וחלילה! באיביזה היה לי מה זה חור, בקע, כמעט ולא היה דוד מרוב חור,

את הרעש שחור עושה אני מכיר היטב, אין בה חור, ואם היה, היא לא הייתה עוברת טסט לפני שבועיים

 

×
×
  • תוכן חדש...