Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

ברשותי סקסו דיזל, כמו בכל הסקסו יש רק נורית חום ללא שעון(מרגיז! אבל נושא בפני עצמו)

לאחר שנדלקה לי הנורה בעליות של ירושלים , לא לקחתי סיכון והלכתי לחשמלאי רכב.

לפני שהלכתי, המאווררים לא עבדו כלל, גם לא עם מזגן.

החשמלאי (אחרי שעתיים!!) שיחק עם החוטים וחיווט מחדש - הצליח להפעיל את המאווררים, אך רק כשהמזגן פועל

אבל כשהרכב מתחמם והטמפרטורה אמורה להפעיל אותם - זה לא קורה!

האם המאווררים נועדו רק כגיבוי במקרה עומס (מזגן) או שחייב אותם גם בשוטף כשהאוטו מתחמם (כאמור אין שעון חום)?!

האם מישהו יודע מדוע דווקא במזגן זה עובד ובחום מנוע לא?

והכי חשוב איפה אפשר להרכיב שעון חום בצורה יפה ומקצועית?

 

תודה מראש!!

פורסם

כאשר מדליקים מזגן,

מאוורר המנוע אוטומטית מתחיל לעבוד, ללא קשר לחום מנוע.

כאשר המזגן לא פועל, רק אחרי שהמנוע מגיע לטמפרטורת העבודה, המאווררים אמורים להכנס לפעולה .

מה שמשפיע על הדלקה וכיבוי מאווררים ועל המהירויות שלהם, זה תרמוסטט.

לדעתי, הבעיה שיש לך עכשיו ברכב קשורה לתרמוסטט .

תיגש לחשמלאי רכב מקצועי, כמה שיותר מהר, כדי שלא ייגרם נזק למנוע.

עד אז תיסע עם המזגן מופעל.

לא רשמת מאיפה אתה, לכן אין אפשרות להפנות אותך לבעל מקצוע מתאים.

בטוח, בכל מוסך מורשה סיטרואן יודעים לסדר את הבעיה, לגבי המחירים אין לי מושג.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לטענתו היה בלאגן בחיווט וכל פעם צצה תקלה אחרת. נו מילא, כבר אכלתי אותה.

 

השאלה היא האם המאווררים צריכים לעבוד חוץ מהפעלת המזגן?

 

ואם הם לא עובדים בלי מזגן, האם זה קריטי?

  • ספונסר פורום
פורסם

המאווררים ברכב שלך אמורים להתחיל לעבוד במהירות הראשונה בכ 92 מעלות ומהירות שניה בכ99 מעלות.

מערכת הפעלת המאווררים אמינה כל עוד לא מתחילים לשנות דברי בסגנון ארצישראלי,גש למוסך שמכיר את הדגם והבעיה תפתר במהרה.

בברכה,אורן

×
×
  • תוכן חדש...