Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסי כבר מיישר קו עם הגדול מכולם מבחינת כדורגל ודברים שהוא עושה על המגרש.

הקטע המעניין בכל הסיפור הוא שהגדול מכולם עומד בינו לבין ההישג היחיד שיהפוך את מסי לשחקן גדול יותר ממנו.

פורסם

מצטער לנחס קצת ת'חגיגה

אבל אני גם לא הראשון שאומר את זה

 

עד שמסי לא יזכה בגביע העולם (נקווה שבקיץ הקרוב).

אי אפשר להכניס אותו באותה רשימה על מראדונה פלה ושות'

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

עם כל הכבוד למסי, עם ההגנה של ארסנל אתמול גם איליה יבוריאן היה כובש רביעייה.

 

מסי שחקן גדול אין ספק, אבל זה לא חוכמה לתת רביעייה מול ארסנל פצועה ובלי הגנה. מול אינטר וההגנה החזקה שלהם זה יהיה סיפור אחר, ושם מסי באמת יצטרך להבריק.

ROOONEEYY

פורסם
מקווה לעוד רביעייה בסופר קלאסיקו בשבת.

 

חס

 

אינשאללה

 

וחלילה.

 

 

 

אבל מסכים לגבי זה שמסי הוא תופעת טבע נדירה. :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

כאחד שרצה שארסנל יעלו, אין הרבה מה להגיד על הקטנצ'יק הזה.

כבר בבעיטה הראשונה שלו, שאומנם הלכה החוצה, ראיתי שזה הולך להיגמר רע.

מה עוד, שארסנל כבשו קצת מהר מדי.

 

מצד שני, עם איך שמוריניו מאמן, ב-10 דקות הראשונות סמואל, סטנקוביץ' ושות' יורידו לו ת'רגליים ככה, שהרבה הוא לא יוכל לעשות (בתקווה).

משכנתא זה קל

פורסם
עם כל הכבוד למסי, עם ההגנה של ארסנל אתמול גם איליה יבוריאן היה כובש רביעייה.

 

מסי שחקן גדול אין ספק, אבל זה לא חוכמה לתת רביעייה מול ארסנל פצועה ובלי הגנה. מול אינטר וההגנה החזקה שלהם זה יהיה סיפור אחר, ושם מסי באמת יצטרך להבריק.

פצועה או לא פצועה זאת עדיין ארסנל לא עכו.

מסי מוכיח את גדולתו ממשחק למשחק ולאו דווקא במשחק ספציפי,אי אפשר לא להגיד שהוא זה שסוחף את בארסה לעונה מצויינת.

המבחן האמיתי שלו לטעמי הוא באמת בנבחרת ששם בניגוד לברסה שיהיה מי שיסחוב את הקבוצה גם ביום פחות טוב שלו,בנבחרת ארגנטינה הוא יהיה הדומיננטי ביותר וכל המעמסה תהיה עליו בסופו של דבר,אם הוא ייצלח את הטורניר בהצלחה,יהיה כבר אפשר להכין את הכתר.

פורסם
חס

 

 

 

וחלילה.

 

 

 

אבל מסכים לגבי זה שמסי הוא תופעת טבע נדירה. :roll:

 

אתה צודק,צריך לתת לו אתגר חדש : שיתן חמישייה לבלאנקוס השנואים והמפונקים.

שיוריד את רונאלדו השחצן לגודלו הטבעי.

 

נ.ב. פיץ', זה לא מתיש לאהוד קבוצה כמו ארסנל? אני אוהד של ברצלונה מאז שנת 92 לערך , אמנם היו לא מעט שנים קשות בדרך אבל תמיד הקבוצה שיחקה כדורגל חיובי וגידלה כוכבים מתוך המערכת. ארסנל זו קבוצה אפרורית יחסית ולוזרית בהגדרה.

 

מה שכן, חצי הגמר הולך להיות התנגשות סגנונות בין הכדורגל היפה לכדורגל הנוקשה והמכוער של מוריניו ואני מקווה שייעשה שם צדק.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

זה לא שמסי חגג במקרה על ארסנל הפצועה, הוא חוגג על כולם.

הוא כבר נתן שלישיות נגד ריאל. ב-6-2 הנדיר הוא נתן 2 ובישל אחד. במסגרת הקבוצתית הוא כבר הוכיח הכול. מה שנשאר עכשיו זה הנבחרת.

אין שום ספק שהמכשול הרציני נמצא בחצי הגמר, אינטר יבואו להרוס אבל עם כל הכבוד, זה לא אותה רמה.

 

חוץ ממיקון ואטו שום שחקן בהרכב של אינטר לא יכול להיות בסגל של בארסה.

בארסה הסתדרה עם הכסאח של מוריניו בעבר עם צ'לסי (שהיתה יותר מוכשרת מאינטר) ואני מניח שהיא תדע לעשות את זה גם עכשיו (להזכירכם, בשלב הבתים בארסה לא ממש התקשתה מול אינטר).

אם אינייסטה יחזור לכושר הסיכויים של הכדורגל היפה טובים. כשהוא על המגרש ביחד עם מסי וצ'אבי אין באמת קבוצה שיכולה למצוא לזה פתרונות.

 

לגבי אתמול, מצד אחד שמחתי שמנצ'סטר עפו אתמול, נמאס לי מהליקוקים והסופרלטיבים המוגזמים על "סר אלכס פרגוסון".

מצד שני, נורא רציתי שיחזור של הגמר מהשנה שעברה כדי שהפעם, ברסה יתנו להם 5.

 

 

נ.ב

צוות ה"פרשנים" של ערוץ הספורט מתחיל לעצבן.

על השטויות שאיציק זוהר מדבר אפשר עוד לצחוק קצת אבל שגיא כהן עבר את הגבול.

שיעיפו כבר את הנודניק הזה. אני לא יכול לשמוע אותו יותר...

פורסם

בוא נהיה ישרים עם עצמנו. גם אני קיפצתי בגול של אינייסטה, אבל מי שסידר את צ'לסי לברסה היה השופט. צ'לסי קופחה באותו משחק, ובגדול.

ובכלל, זה כדורגל. לטוב ולרע, לא תמיד מי שמשחק יותר טוב מבקיע יותר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני תמיד אומר שהכדורגל מורכב מ50% יכולת, 30% מוטיבציה ו20% מזל. בלי האלמנט של המזל ברסה לא היו עוברים את צ'לסי שנה שעברה.

מצד שני, השופטים קיפחו אותם קשות בקאמפ נואו ונתנו לנגרים של צ'לסי לכסח ברמות אסורות.

×
×
  • תוכן חדש...