Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת שאני לא סגור במאת האחוזים אבל אני כמעט בטוח שלא אתאכזב מהסט (אני מהמר עליו לפי הביקורות הטובות מאחר ואין לי אפשרות להגיע למפגשים)

אני חושב שאלך על מגבר 2 ערוצים מאחר ואני מתכוון לרכוש מונו לסאב ואין לי צורך ב4.

בקשר לתקציב? נסה לאמר לי איזה מגבר צריך במינימום לנצל את הסט ואז אני אראה איך אני מתקדם.

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

אם תשאל אותי - יד2 זה אחלה אופציה אתה יכול להשיג מוצרים שכחדשים לא חשבת עלייהם זה לדוגמא :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=315435

או זה :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=310908

דבר עם אדגר אולי יעשה לך מחיר על זה :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=296771

 

בקשר לקומפוננט אל תקנה על סמך המלצות על דף, תשמע תתרשם ואז תוכל לדעת מה אתה אוהב, אם אתה רוצה משהו שתאהב רק על סמך דף - אישית הייתי הולך על מורל, אי אפשר לטעות איתם.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

לאיזה מורל אתה מתכוון? דוטק?

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

גם לדוטק, הבעיה שבסטים הגבוהים צריך תיבות או איטום כמו שצריך בשביל להפיק מהם את המרב, בטווחי מחירים האלו תוכל להשיג גם RAINBOW, HERTZ, FOCAL וכו'

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

אתה יכול להמליץ על דגמים של ריינבו או פוקאל?

בוא נאמר, עד 2000 ש''ח

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

למה לא לעשות קצת סדר בבלאגאן?

 

פותח הת'רד - תענה על השאלות הבאות:

 

א. מה התקציב?

ב. מה הוא אופי הצליל שאתה מחפש?

ג. מה צוויון המערכת שאתה מחפש?

 

לפי מה שאני רואה - אתה לא ממש ענית על אף אחת מהשאלות הללו ולכן קשה מאוד לעזור לך - למען האמת לא ממש אפשרי.

 

מה שהבנתי עד עכשיו - אתה מחפש:

 

סט קדמי שני חלקים בהגברה אקטיבית.

סאב 15 אינטש היות ואתה מאוד אוהב שסאב יורד נ-מ-ו-ך

מגבר לסט הקדמי

מונובלוק לסאב

HU\פרוססור שיתמוך בכל המערכת.

 

ההמלצה שלי כרגע תהיה ללכת דווקא על HU שתומך 3WAY ולא על פרוססור כי אתה לא זקוק ליותר מזה - תקציב עד 3K ש"ח לדעתי אתה תמצא גם ב2K.

 

סט קדמי - תלוי בסוג הצליל שאתה מחפש ואם יש צורך או אין צורך לבניות (במידה ואתה מוכן בכלל לעשות בניות - למשל לטוויטרים גדולים)

 

ההמלצות שעלו כאן בעיקר לפי מה ששמתי לב:

 

במשפחת החם והרך - מוראל דוטק\הייבריד

 

מציע לך גם לבדוק DLS במקביל

 

במשפחת הסופר נטורל - הרץ\ריינבואו

 

מאוד התלהבתי מסט שני חלקים של ריינבואו פרופי ואנדיום במפגש האחרון - מאוד ודווקא הצליל שלו היה חם ונעים ומאוד דומה למוראל בכלל ולא מה שאני מכיר עד היום מבית רינבואו (הרבה מאוד נובע מכוונים ורכיבים אחרים).

 

תחשוב גם על פוקל, דיאמונד אודיו, אינפיניטי קאפה פרפקט

 

ומשהו שנופל בדיוק באמצע - HAT

 

קלארוס - ללא ספק סט מעולה - אבל אתה צריך לשמוע אותו לפני הרכישה.

 

 

אבל מה אם אתה רוצה לנסות להרכיב סט בעצמך? טוויטרים של סקאן ספיק אילומינייטור 6000 למשל ביחד עם מידבאסים של קלארוס או הרץ מילה 165... או אולי סופרימו של מוראל?

 

כמו שאתה רואה - קשה מאוד עד בלתי אפשרי לענות לך על השאלות הללו.

 

הגברה - מה חשוב לך בהגברה? יש לך סיבה לחסוך בנפח ומקום בתא המטען? חשוב לך שההגברה לסט הקדמי תהיה רק קלאס AB ומעלה?

 

מונובלוק לסאב 15 אינטש צריך להיות מונובלוק רציני ומכובד כי זה גם סאב שדורש הרבה הספק וזה גם סאב שדורש הרבה ריסון ושליטה...

 

כמו שאתה רואה - זה לא פשוט כמו שחשבת, לפתוח ת'רד, לקבל מרשם, לרכב לעבר השמש השוקעת - ממש לא...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי בוא נניח לרגע בצד את עניין ה-HU הסאב והמונו, ונדבר עד סט קדמי ומגבר.

בוא נלך על 4000 ש''ח לקומפוננט ומגבר שינצל אותו עד הסוף.

בקשר לסאונד - אני אוהב סאונד עמוק וטבעי - כלומר אני לא אוהב צלילים "שטוחים" ויבשים, אלא חשוב לי שיהיה להם עומק מסויים, במיוחד הטוויטרים.

אם זאת שיהיה מדוייק ולא מרוח מדי.

אשמח אם תסביר מה ההבדל בין "חם ורך" ולבין "סופר נטורל", על מנת שאכוון אותך כמה שיותר למה שאני אוהב.

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

בתקציב הזה הייתי לוקח:

קלארוס או הייבריד אוביישן +סאן דאון אודיו 125.2 או JBL 75.2 או קיקר 350.2.

 

אלו כמובן אופציות יחסית נפוצות, ללא התייחסות למציאות ביד 2 או הרכבת סטים עצמית או עבודה אקטיבית (שלדעתי בשבילה בכלל עדיף 2 מגברי 2 ערוצים בעלי הספק שונה)

מתחדשת*

פורסם

מה המחיר של כל רכיב ומאיפה אפשר לקנות באיזור י''ם- ת''א?

עריכה: בנוסף, מה אופי הסאונד של המגבר?

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

קלארוס וסאן דאון אתה יכול לראות בקישור של הספונסרים (ע"ש אליקו)

שאר הרכיבים בזאפ וכו'.

מתחדשת*

×
×
  • תוכן חדש...