Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ערסים בתערוכת אוטומוטור (ננעל עקב תרבות דיון של ערסים והודעות נמחקו)


d.j benyosef
שימו לב! השרשור הזה בן 5218 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

Clutch

 

 

שנית, לא יודע איפה בדיוק עשית את הסקר "אודיופילים" שלך אבל אדם שיוצא למפגשים ומודד עוצמת דציבלים הכי גבוהה, ביחד עם עוד מאה אנשים שמתחרים בו- קצת נוגד את הקביעה שלך שאודיופיל שומע מוזיקה בווליום רק לעצמו.

 

לא ממש, האנשים האלה הם לא אודיופילים.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אין ספק כי צריך להעלים את הערסים מן העולם הזה... הוא יהיה הרבה יותר טוב בלעדיהם.

 

פשוט נבלות משחיטי רכוש, לא פעם ולא פעמיים יצא לי להתקל בהם כשהם שיכורים משחיטים רכוש ושורטים רכב אחר רכב ומוציאים סמלים, ניסיון העימות איתם הוביל אותי כמה פעמים למצב של עד כדי כך שהייתי יכול לגמור את הערב בשק גופות.

 

נטפלים לאנשים סתם כי בא להם, חושבים שהם מלכי העולם, כל אלמנט התנהגות פשוט מבזה את המין האנושי, אחרי כמה שנים הם גודלים והופכים להיות רוצחים בפוטנציה.

 

אם היה לי רישיון להרוג, העולם או לפחות קמצוץ ממנו היה באמת נראה הרבה יותר טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

לא רוצה להגיד כמו מה אתה נשמע,זה יעליב אותך מאוד,אני מקווה שזה יעליב אותך מאוד,בגלל זה אני לא יגיד את מי אתה מזכיר לי.

אני מתפלל עכשיו שהילדים שלך יהיו הכי ערסים שיש,בזמן שזה יקרה יצא חוק שמותר להרוג ותהרוג את הילדים שלך,נשמע זוועה נכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

לא רוצה להגיד כמו מה אתה נשמע,זה יעליב אותך מאוד,אני מקווה שזה יעליב אותך מאוד,בגלל זה אני לא יגיד את מי אתה מזכיר לי.

אני מתפלל עכשיו שהילדים שלך יהיו הכי ערסים שיש,בזמן שזה יקרה יצא חוק שמותר להרוג ותהרוג את הילדים שלך,נשמע זוועה נכון?

אני לא נעלב מאף אחד, אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה, אני מזכיר לך את היטלר חמוד? אוי אוי. צא מהסרט שלך.

 

כשכמה ילדים ערסים יבואו ויתנכלו לילדים שלך וימררו להם את החיים נראה אז איך תגיב, כשבמקרה אבא של אותו ילד מקושר לכמה עבריינים נראה איך תגיב כשתקבל טלפונים ואיומים על החיים שלך.

 

הילדים שלי לא יצאו ערסים, כי אני אתן להם חינוך ראוי, הרי מאיפה אתה חושב הם גודלים להיות ככה? הכל מתחיל בחינוך בבית, והאשמה היא גם על ההורים.

 

אני בעד עונש של מידה כנגד מידה, רצחת בן אדם? תשלם על כך במותך.

 

אולי הקצנתי קצת, אבל עברתי איתם הרבה מקרים בחיים שגרמו לי לחשוב ככה, אולי אני מקצין, אבל מקומם בבתי כלא ולא פחות מזה.

 

כמובן שאני לא מדבר על ילדים, שאותם עוד אפשר איכשהו לשנות ולתת להם פרספקטיבה שונה על החיים, אני מדבר על העבריינים האמיתיים, שאיתם שום שינוי לא יעזור.

 

אה, ואתה יכול להמשיך להתפלל עד מחר לאלוהים הכה טוב שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם נעזוב פתיחת התגובה שהיא מתנשאת ביותר,נצליח להבין שאני לא אמרתי היטלר,אתה בעצמך אמרת היטלר-אם אתה חשוב ככה על עצמך,בהצלחה בהמשך החיים.

 

על ההמשך אין צורך בתגובתי בכלל,אני חושב שאתה יודע מה התגובה שלי אז חבל על האותיות,הדבר היחידי שאני מסכים איתך זה עונש מידה כנגד מידה,רצחת? עונש מוות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Clutch

לפי התגובה שלך וההשקפה שלך אפשר להבין רק דבר אחד - אתה על סולם ומסתכל מלמעלה למטה על כולם.

אדם ששומע מזרחית/ים תיכונית לא בהכרח חייב להיות פחות אינטילגנט מאדם ששומע "קלאסית".

שיהיו לך נתונים סטטיסטיים לגבי זה תצא בהצהרות האלה.

 

שנית, לא יודע איפה בדיוק עשית את הסקר "אודיופילים" שלך אבל אדם שיוצא למפגשים ומודד עוצמת דציבלים הכי גבוהה, ביחד עם עוד מאה אנשים שמתחרים בו- קצת נוגד את הקביעה שלך שאודיופיל שומע מוזיקה בווליום רק לעצמו.

 

לקחת את הדברים שאמרתי סילפת אותם והוצאת אותם מהקשרם.

 

viper05

לא אמרתי שהישראלים הם מושלמים או שכל התכונות שלהם פשוט נקראות "נורמה", אלא שאין מדינה שבה כולם מושלמים.

לא סעודים, לא אנגלים ולא ישראלים.

 

 

 

לקחת כל אדם שמחצין את עצמו או שומע מוזיקה שהוא מתחבר אליה והיא לא שלמה ארצי וישר לקרוא לו ערס ולאחר מכן טיפש ולאחר מכן תת רמה ולקבוע שהוא מסוג האנשים שמשחיתים, שחסרי טאקט או קמצנים זו הכללה ענקית וחסרת בסיס.

 

המעניין בתגובה שלך הוא שאתה בעצם בחרת לפרש איך אני מציג את עצמי. אתה טוען שאני נמצא "על סולם מעל כולם". מה שאני, באופן אישי, רואה כאן היא מתקפה אישית שלא קשורה לדיון או מקדמת אותו. אבל אם להתייחס לטענה שלך: איך בדיוק העובדה שאני מבקר ערסים גורמת לי להיות "מעל כולם"? אגב, חקרתי את הנושא מעט וגיליתי שכן נערך מחקר בנושא הקשר בין אינטליגנציה לז'אנר המוזיקלי והאומנים המועדפים.

 

לא ביצעתי אף סקר אודיופילים. שיתפתי את הפורום בידע (האישי) שלי בנוגע לאודיופילים. אודיופיל, לפי הגדרה, הוא אדם שנהנה משחזור מוזיקה מקורית בציוד אלקטרוני בצורה הקרובה ביותר למקור. אם לתת לויקיפדיה להגדיר:

 

An audiophile, from Latin audio[1] "I hear" and Greek philos[2] "loving," is a hobbyist who seeks high-quality audio reproduction via the use of non-mass-produced high-end audio electronics.[3][4]

Some audiophiles try to listen to music at a quality level that is as close to the original performance as possible using high-fidelity components. Others try to recreate a particular sound belonging to a piece of equipment that is old or no longer current, such as the sound created by tube amplifiers.

 

כמו שאתה רואה, אין כאן שום אזכור לגבי עוצמת השמע. אדם שמתעניין בעוצמות של מערכות הוא לא אודיופיל, בדיוק כמו שאדם שמתעניין בכוחות סוס בלבד הוא אינו חובב מכוניות.

 

אשמח אם תראה לי היכן הוצאתי את מה שאמרת מההקשר הרלוונטי. כל מה שעשיתי היה להצביע על סתירות בין חלקים שונים בפוסט שלך - אין כאן הקשר, יש כאן ניגודים.

 

שוב, אתה מבצע הכללה שאף אחד לא ביצע. אף אחד לא טען שכל מי שלא שומע שלמה ארצי הוא טיפש (אני לא שומע שלמה ארצי, האם אני אקרא לעצמי טיפש?) וגם לא טענתי שהוא ערס. אתה מסלף לגמרי את המטרה של הפוסט המקורי והפוסט הקודם שלי, ואני בעצם לא מבין מה אתה טוען. אתה מסתמך על מסקנות שהן פשוט לא נכונות. להפך, הדגשתי בפירוש שאין קשר בין מראה חיצוני לרמת הערסיות של אדם.

 

הייתי רוצה שכל אחד יתן את ההגדרה שלו לערס,יש לי הרגשה שנעשה עכשיו עוול להרבה אנשים,יש כאלה שחושבים שמי ששומע מזרחית הוא ערס,הייתי מאוד רוצה שכמה אנשים יגדירו ערס..אני חושב ש90% מפה בכלל לא יודעים להגדיר את המושג הזה וסתם יורדים על חצי עולם,זה שרובכם כותבים פה בכתיבה מתנשאת לא עושה אותכם לאנשים טובים יותר,להפך.

 

Clutch - תעשה טובה ותבדוק את עצמך לפני שאתה מגיב,התגובה שלך מעוררות בי עצבים רבים,מוסיקה המזרחית התפתחה מאוד בארץ והיא כיום המוסיקה המובילה,שאני פותח ערוץ 24 לרוב אני שומע מזרחית,שאני שומע תחנות רדיו מוכרות אני שומע לרוב מזרחית,שאני הולך ברחוב אני שומע מהמכוניות לרוב מזרחית,תחשוב פעמיים לפני שאתה מגיב,כי התגובות שלך לא ראויות לתגובה,אני עושה טובה שאני מתייחס אליך עכשיו.

 

הפוסט המתלהם שלך הוא עוד דוגמה לפוסט מגננה. כאילו פגעתי בבבת נפשך. תחשוב מה זה אומר עליך... :evil:

 

את המונח "ערס" הגדרתי מוקדם יותר בדיון הזה, בין היתר בדרך השלילה. "ערס" לא מוכתב על פי מוצא, גזע, סוג מוזיקה או לבוש (אם כי פעמים רבות אפשר למצוא ערסים לבושים בצורה מסויימת). הוא מוכתב על פי אופי הרסני, נצלני, שחושב שהכל מגיע לו ושלא מתעניין בזולת. זאת היתה מטרת הפוסט המקורי שלי.

 

אני לא בטוח לאילו בדיקות אתה מתכוון (יש מדריך אנתרופולוגיה בנושא ערסים? אני מעוניין להזמין!). מה שאתה טוען בעצם הוא שהיותו של דבר מסויים פופולרי בהכרח מכתיב את איכותו. לפי ההיגיון שלך, כל חובבי הרכב צריכים לנטוש את המכוניות שלהם מיד ולעבור לנהוג במשפחתיות 1.6 ליטרים. הרי הן נמצאות בכל מקום - כשאני פותח את החלון אני רואה מאזדה 3. כשאני הולך למשרד אני רואה טויוטה קורולה. כשאני הולך לאכול ארוחת שבת אני רואה יונדאי i30. ואם אעז להעליב את אחת מהיצירות המוטוריות האלה, אני מסתכן בקלון? האם אני צריך לחשוב פעמיים לפני שאני מגיב?

 

אני אגב, מלא בהערצה והוקרה כלפיך על כך שהסכמת בטוב לבך להגיב לפוסט שלי :roll: עוד משהו שמטריד אותי - הביקורת שלך נגד ה"התנשאות" בפוסטים. אתה טוען ששימוש בעברית תקינה ודיון ברמה נורמלית מהווה התנשאות? ממה שאני רואה בפוסט שלך, זה בדיוק מה שאתה מנסה לחקות (רק שזה לא כל כך מצליח לך :wink:).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצחיק מאוד התגובה שלך,מצחיקה מאוד עד דמעות.

 

בוא נתחיל דווקא מהאמצע,הפסקה האמצעית,אם היה אפשר לזרוק אותה לפח-לא הייתי מהסס לרגע.

לא מודדים איכות לפי פופלריות,לא אמרתי שמודדים איכות לפי פופולריות,ככה שאני לא מבין מדוע רשמת את כל הפסקה הזאתי? בסה"כ אמרתי שהמוסיקה המזרחית היא פופלרית מאוד,אתה לא יכול לצאת בהצהרות כמו שיצאת לאורך כל הדיון,ולפי טעמי האישי המוסיקה המזרחית היא גם איכותית(רובה).

 

נחזור לפסקה הראשונה,עוד הפעם הגבת למשהו שבכלל לא כתבתי,לא רציתי הגדרה של המילון/כל דבר דומה למונח "ערס",אני רוצה הגדרה שלך,אני רוצה לדעת איך אתה רואה ערסים,אופי "הרסני","נצלני" אני רואה ביום יום אצל הרבה אנשים,שאני כמעט בטוח שאתה לא חושב שהם ערסים.

 

פסקה אחרונה,בוא נשים את הקלפים על השולחן,אתה בנאדם דביל,עוד פסקה שאתה מגיב לדברים שלא רשמתי,הייתי מציע לך ללכת ללמוד קרוא,אתה יודע ברוך השם.

 

נחזור רק לשניה לשורת הפתיחה,מה זה אומר עליי? הייתי מאוד מעוניין לדעת-שאני ערס? אני לא יודע אם לשמוח/לבכות,עד שלא תביא לי את ההגדרה שלך ל"ערס".

 

יום טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה פשוט.

לפי Clutch

כל מי ששומע מוזיקה בווליום - ערס.

כל מי ששומע מזרחית - ערס וטיפש.

כל מי שלא מסכים איתו אוטומטית נהיה ערס טיפש שמפיל את עצמו ונכנס לפסים אישיים.

 

"ערס" לא מוכתב על פי מוצא, גזע, סוג מוזיקה או לבוש (אם כי פעמים רבות אפשר למצוא ערסים לבושים בצורה מסויימת). הוא מוכתב על פי אופי הרסני, נצלני, שחושב שהכל מגיע לו ושלא מתעניין בזולת. זאת היתה מטרת הפוסט המקורי שלי.

 

אם היית משקיע טיפה יותר בקריאת התגובות שלי היית מבין שאני מסכים איתך על זה אבל כל המגיבים לפני חשבו ההפך.

היית להוט להשמיע דעה פוגעת וכוללנית שגרמה לך להראות מתנשא מעל כולם.

 

מכיוון שאין מטרה בהמשך הדיון הזה שכבר חרג מהנושא שלשמו נפתח השירשור, אני פשוט אגיד לילה טוב.

שודד בנקים בפוטנציה8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

clutch, אתה מזכיר לי את עצמי בצעירותי.

גם אני ניסיתי בעבר להסביר כל מיני דברים אבל יצא שזה נשמע מתנשא. אמנם זה מעיד יותר על שאר האוכלוסיה מאשר עליך, אבל אי אפשר להתעלם מהמצב ולהמשיך להרביץ בהם תורה, כדאי שתרד מהעץ ותתאים קצת את סגנון הדיבור שלך למקום שבו אתה נמצא. בין אם זה לטעמך או לא, אנחנו נמצאים בפורום ציבורי ומן הראוי לנהוג בכבוד כלפי חבריו, בלי קשר למה שאתה חושב עליהם או על רמת המשכל שלהם. זאת דעתי בנושא.

 

אני חייב להוריד את הכובע בפני כל משתתפי הדיון על הסבלנות שהם מפגינים פה. ממש לוקחים את הזמן להוכיח משהו אחד לשני, מבלי להבין שמדובר בשיח חרשים. כה לחי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם להגיב לכמה מהתכונות שציינת: המוזיקה שאדם שומע בהחלט יכולה להעיד על מנת המשכל שלו. אדם שנהנה לשמוע מוזיקה "לעוסה" שמורכבת ממוזיקאים בינוניים לכל היותר ומילים רדודות, ממוחזרות וחסרות משמעות, הוא כנראה אדם עם מנת משכל נמוכה יחסית מאדם שנהנה ממוזיקה קלאסית, למשל. בדיוק באותה מידה שאדם שצורך תוכניות טלוויזיה ברמה נמוכה ונהנה מהן (במידה שלא נהנה מתוכניות מסובכות ועמוקות יותר), הוא כנראה אדם עם מנת משכל נמוכה יותר. כמובן שמדובר בדוגמאות קיצוניות למדי (וכן, פרובוקטיביות - אני מודע). מעניין יהיה לראות מחקרים על הנושא הזה :wink:

 

בוא אני אגלה לך משהו.

יש אנשים ממש חכמים ששומעים מזרחית.

אני יכול להעיד על עצמי ועל חברי שסיימנו לימודים בהצטיינות באחד מבתי הספר הטובים בארץ. היום אחד החברים בקורס טייס, השני "אשכנזי" ששומע רק רק מזרחית ועם קב"א 54, עוד אחד במשרד הביטחון.

והרשימה עוד יכולה להמשיך.

תמיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5218 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...