Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נחשפה: Audi A8 hybrid Concept


OR_RS6
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אאודי חשפה בג'נבה את הa8 hybrid concept עם מנוע 2.0 ליטר TFSI מנוע חשמלי שמפיק 245 כוחות סוס ומאיץ אותה ל100 קמ"ש ב7.6 שניות ועם מהירות שיא של 235 קמ"ש. כמות צריכת הדלק הממוצעת שלה רק 6.2 ליטר לכל 100 קמ"ש והיא כמובן תצא לייצור כמכונית סדרתית בהמשך השנה.

 

תמונות:

http://photo.netcarshow.com/Audi-A8_Hybrid_Concept_2010_photo_03.jpg

 

http://photo.netcarshow.com/Audi-A8_Hybrid_Concept_2010_photo_02.jpg

 

http://photo.netcarshow.com/Audi-A8_Hybrid_Concept_2010_photo_05.jpg

 

 

נ.ב

אני חדש פה בתור משתמש אבל לא בתור אורח (אני מסתובב בפורום דיי הרבה) וזה באמת אחלה של פורום אז קבלו אותי יפה :wink:...

תנצל את היום כאילו זה יומך האחרון ותבנה את עתידך כאילו תחייה ל נ צ ח :wink:

זמן הוא ההון היחידי שיש לאדם, והדבר היחידי שאדם אינו יכול להרשות לעצמו לאבד..

פורסם

בנוסף לכל הדגמים החדשים שאאודי מציגה בג'נבה היא מוסיפה את הA1 E-tron concept שזאת בעצם גרסה חשמלית לA1 הקטנה...

 

תמונות:

tiyxmuimnzyj.jpg

 

bjoytlngjyzi.jpg

 

:wink:

תנצל את היום כאילו זה יומך האחרון ותבנה את עתידך כאילו תחייה ל נ צ ח :wink:

זמן הוא ההון היחידי שיש לאדם, והדבר היחידי שאדם אינו יכול להרשות לעצמו לאבד..

פורסם

אני באמת שמתקשה להבין את הרעיון שמסתתר מאחורי מנוע 2(!!) ליטר ביאכטה כמו הA8.

כולי תקווה שתוצע גם גרסא היברדית עם המנוע 3 ליטר טורבו (או יותר נכון סופרצ'ארג'ד).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אני באמת שמתקשה להבין את הרעיון שמסתתר מאחורי מנוע 2(!!) ליטר ביאכטה כמו הA8.

כולי תקווה שתוצע גם גרסא היברדית עם המנוע 3 ליטר טורבו (או יותר נכון סופרצ'ארג'ד).

 

הביצועים סבבה, אז מה הבעיה?

emotion of motion

פורסם

הבעיה תתחיל ברגע שטעינת המנוע החשמלי תגמר (הטווח פעולה שלו מאוד קצר. כמה ק"מ בודדים. וזה עוד בתנאי המעבדה של אודי).

 

לא סתם מרצדס ולקסוס הוסיפו את המנועים החשמליים שלהן לרכבים עם מנועים מכובדים מלכתחילה(מעל 4 ליטר).

 

הA1 הזו מכוערת בטירוף. מה הם חשבו כשבנו אותה?

 

שהיא הולכת לכסח את המיני והMITO במכירות.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
הבעיה תתחיל ברגע שטעינת המנוע החשמלי תגמר (הטווח פעולה שלו מאוד קצר. כמה ק"מ בודדים. וזה עוד בתנאי המעבדה של אודי).

 

לא סתם מרצדס ולקסוס הוסיפו את המנועים החשמליים שלהן לרכבים עם מנועים מכובדים מלכתחילה(מעל 4 ליטר).

 

 

 

שהיא הולכת לכסח את המיני והMITO במכירות.

 

+1 :-D.

 

נ.ב.

היא תיראה קילרית עם גג פנוראמי, נגיעות RS וג'אנטים של R8 :twisted:.

פורסם

 

שהיא הולכת לכסח את המיני והMITO במכירות.

 

את המיטו, כנראה, בכל זאת מותג מאוד חזק.

את המיני - אין שום סיכוי.

emotion of motion

פורסם

נחכה ונראה :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

הA1 ניראה כמו קובית שש בש זה טוב לת''א אפשר למצוא חניה בקלות

Head Unit: Pioneer DEH5450SD amp1: sierra f250.4 amp2: dc audio monoblock 2.0k alternator: 120amp Battery deep discharge: xs power 6500 Wiring: 0 gage knu consept

VW Golf MK3

פורסם

העיצוב לא ממש מעניין לטעמי... המתיחות פנים של אוודי מאוד דומות אחת לשנייה.

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

×
×
  • תוכן חדש...