Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני יד 2.

מרק, הנה קודי התקלות של הרכב.

לי הופיעה תקלה p0133.רשום בנק 1.בהמשך רשום גם בנק 2.

אבל משיחה עם אחד מהיבואני חלפים הבנתי שיש ברכב רק חישן אחד והוא על הס.פליטה.

 

ידידי, לשם מה אתה מצרף תמונת מסך מתוכנת אוטודאטה ? ייתכן שאצלך קיים רק חיישן אחד לכן התמונה לא רלוונטית.

 

מה הבעיה לבדוק על הרכב האם קיימים שני חיישנים או אחד.

 

אותו רכב משנת XXX עם קוד מנוע YYY יכול להגיע ארצה עם חיישן אחד ובשנת ZZZ עם קוד מנוע RRR יכול להגיע עם שני חיישנים בגלל שינוים של הייצרן.

איזה כייף לי :)

פורסם

ראשית יש לבדוק שאספקת מתח לסליל החימום של החיישן קיימת, כי חבל יהיה להחליף חיישן ולגלות שמדובר בנתק בחיווט או תקלת יחידת בקרת מנוע.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

שלום.

 

מקפיץ נושא זה שוב.(חדש בפורום).

 

ברשותי דייהטסו טריאוס 2003 נורית התראה ראשית דולקת לאחר הנעת הרכב.

כפי שהבנתי, בעיה זו כתוצאה מחיישן תקול או רווי בלכלוך.

 

כיצד אני יכול לנקות אותו? האם ניתן לפרק ולנקות?

האם מיקומו על יציאת הצנ"פ מהמנוע (גישה דרך מכסה מנוע ראשי)?

 

אודה לכל מי שיעזור.

 

אריה

פורסם

מיקומו של חיישן זה הוא על סעפת הפליטה ובדר"כ הגישה לשם היא ממכסה המנוע. ישנם רכבים בהם קיימים 2 חיישנים כאלה אחד על הסעפת ואחד אחרי הממיר הקטליטי שבודק אם הממיר הקטליטי מבצע תפקידו נאמנה אחרי סינון הגזים שהוא פולט.

:)
פורסם
מיקומו של חיישן זה הוא על סעפת הפליטה ובדר"כ הגישה לשם היא ממכסה המנוע. ישנם רכבים בהם קיימים 2 חיישנים כאלה אחד על הסעפת ואחד אחרי הממיר הקטליטי שבודק אם הממיר הקטליטי מבצע תפקידו נאמנה אחרי סינון הגזים שהוא פולט.

 

 

תודה רבה.

 

היום הייתי במוסך ואובחן שחיישן עליון איננו תקין.

היכן ניתן לרכוש חדש ומה עלותו? האם כדאי לקנות מפרוק?

 

את הפרוק והרכבה אני יכול לבצע לבד. האם לאחר הרכבת החיישן יש צורך בהתחברות למחשב ע"י איש מקצוע?

 

תודה ושבת שלום.

  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם

שלום רב

גם לי קפץ CHECK ENGINE בדש,

ברשותי מכשיר בדיקה שהניב קוד P0141

שמדבר על אלמנט החימום בחיישן.

 

מכיוון שהחיישן סגור הרמטית בהידוק לייזר אין אפשרות לפתוח ולנקות את אלמנט החימום ונשאר רק להחליפו.

כדי להטיל אור על איך עובד החיישן צרפתי תמונה,

וכן גם דף מ-הספר לטכנאי שהוציא היצרן שמראה את טווח ההתנגדות באומים למי שרוצה למדוד את תקינות החיישן על המגעים.

 

b8-31.pngO2_Sensors_4.jpg

 

תומר

פורסם

המידע שצירפת מתייחס לבדיקת מעגל החימום של החיישן בלבד. בתור התחלה הייתי בודק את הדברים הבאים:

 

1. פיוזים.

2. חיווט וגם את הממסר.

3. בדיקת מתח מוצא של החיישן.

 

האם חוץ מאשר קוד התקלה אשר הופיע הרכב מתנהג כרגיל ?

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...