Jump to content

אריה CZ

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של אריה CZ

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה רבה. היום הייתי במוסך ואובחן שחיישן עליון איננו תקין. היכן ניתן לרכוש חדש ומה עלותו? האם כדאי לקנות מפרוק? את הפרוק והרכבה אני יכול לבצע לבד. האם לאחר הרכבת החיישן יש צורך בהתחברות למחשב ע"י איש מקצוע? תודה ושבת שלום.
  2. מחפש חיישן במצב תקין עבור דייטסו טיריו 2003 דגם מנוע .K3 052-7523083
  3. שלום. מקפיץ נושא זה שוב.(חדש בפורום). ברשותי דייהטסו טריאוס 2003 נורית התראה ראשית דולקת לאחר הנעת הרכב. כפי שהבנתי, בעיה זו כתוצאה מחיישן תקול או רווי בלכלוך. כיצד אני יכול לנקות אותו? האם ניתן לפרק ולנקות? האם מיקומו על יציאת הצנ"פ מהמנוע (גישה דרך מכסה מנוע ראשי)? אודה לכל מי שיעזור. אריה
  4. שלום. מקפיץ נושא זה שוב.(חדש בפורום). ברשותי דייהטסו טריאוס 2003 נורית התראה ראשית דולקת לאחר הנעת הרכב. כפי שהבנתי, בעיה זו כתוצאה מחיישן תקול או רווי בלכלוך. כיצד אני יכול לנקות אותו? האם ניתן לפרק ולנקות? האם מיקומו על יציאת הצנ"פ מהמנוע (גישה דרך מכסה מנוע ראשי)? אודה לכל מי שיעזור. אריה
×
×
  • תוכן חדש...