Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5985 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום קיבלתי את הרישיון החדש ושם רשום שמידת הצמג היא 13\80\155

וכרגע יש על הרכב 13\70\175

זה מה שהבעלים הקודם שם והצמיגים די חדשים.

האם ישימו לב לכזה פרט בזמן הטסט?

פורסם

כן.

גם אם חס וחלילה רכבך יהיה מעורב בתאונה, חברת הביטוח יכולה להתנער מאחריות כיוון שהמידה לא תיקנית.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

באיזה רכב מדובר? אולי ניתן לאשר את המידה הקיימת לרכבך.

המידה הרחבה יותר עדיפה על ה155.

לא כל מכוני הטסטים שמים לב למידת הצמיג, תלוי בעיקר בקפדנותו של הבודק.

מניסיון אישי עברתי טסט עם צמיגים במידות השונות מהרשומות ברישיון, לאחר כמה חודשים נגשתי לשנות את המידה ברישיון לשקט הנפשי.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

ברשותי יונדאי אקסנט שנת 98

הקטע שהצמיגים עברו ככה טסט אצל הבעלים הקודמים

הבוחן באמת הולך עם הרשיון רכב ובודק צמיג צמיג ורואה מה כתוב עליהם, לעומת מה כתוב ברישיון?

הרי ההבדל ממש מינורי מבחינת המידת מה גם שהגודל נשאר אותו דבר.

פורסם

המידה שציינת תקנית לרכבך.

גש למכון טסטים ובקש שיעדכנו לך את מידת הצמיג ברשיון. זה עולה 30 שקל.

בהצלחה.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

מישהו יודע אולי האם אפשר לאשר את המידה הזאת?

ממש לא בא לי כרגע להוציא 1200 שקל לפחות על חדשים.

עשיתי טעות שלא בדקתי שקניתי את הרכב.

פורסם

דני, תקרא את ההודעה האחרונה שלי, המידה שמותקנת אצלך תקינה, גש לאשר אותה ולעדכן ברשיון הרכב.

ארז.

 

אגב, רביעיית צמיגים חדשים וטובים למידה הישנה או החדשה שציינת לא צריכה לעלות מעל 1000 שקלים. אפילו יותר קרוב ל800 שקלים.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

ארז

מה הכוונה זה תקין?

יש כמה מידות אשר אני יכול לשים על הרכב שלי?

אני יכול לבחור מה בא לי?

ואיפה מאשרים זאת ומה התהליך אם אפשר יהיה להסביר לי

תודה.

פורסם

אתה לא יכול לבחור מה שבא לך, ישנו ספר אצל כל מכון רישוי וטסטים בו רשומים כל דגמי המכוניות ומידות הצמיגים המאושרות ע"י היצרן להתקנה ברכב.

ביודנאי שלך המידה הגדולה ביותר היא ה175/70/13 מחיפוש וקריאה כאן בפורום בשרשור מידות צמיגים וג'אנטים המנוהל על ידי חבר הפורום KOMPY אשר בוחן רכב במקצועו.

את עדכון הרשיון מבצעים בכל מכון טסטים, תגש לפקידה ותבקש לעדכן מידת צמיגים, בוחן יגש לרכב ויבדוק לך את הצמיגים ומידתם, יבדוק מול ספר הנתונים שלו אם המידה הזו חוקית ואם כן תקבל טופס חתום ע"י המכון שהמידה אושרה לשימוש ברכב. את הטופס להצמיד לרשיון הרכב במקרה שתבדק ע"י שוטר.

אתה תראה את העדכון על גבי רישיון הרכב כאשר תקבל הודעה על חידוש הרשיון לקראת הטסט השנתי.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

מקס, למה אתה לא קורא את השרשור לפני שאתה מגיב? כל שאלותיו נענו. למה לחזור על אותם דברים?

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

×
×
  • תוכן חדש...