Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חחחחחחחחח

 

לא במובן הזה חולירות!@@@!@@#$#$#$@#$

 

:evil:

 

שמוליק

 

לא צריך לכעוס ממתק שלי ... !

 

אבל אתה יודע , מחסור בסקס הוא אבן הפינה לכל המריבות בין זוגות רבים מסביב לכדור .

 

באמת ... לא בושה שהיא לא נותנת ... אבל בעיה , בהחלט כן ! :twisted:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בוא לא נדון בחיי המין שלי בבקשה. אני רק אגיב בזה שלא חסר לי.

 

:D:wink:

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

בטווח מחירים שציינת,קורס נהיגה מתקדמת הוא הכי מתאים. אלטרנטיבי ומסלולים הם החברות המובילות.

יש הרבה אופציות אחרת,אבל הן יקרות יותר,דוגמאות: מהיקר ביותר..

*קורס נהיגת מסלול [בחו"ל].

*ביקור בתערוכת רכב גדולה בחו"ל,מנסיון,לוקח משהו כמו יומיים רק לראות את מה שיש בתערוכה כזו.

*בארץ ישנו קורס נהיגת ראלי,אבל הוא יקר יותר,אני חושב שהוא מתקרב ל2500 ש"ח,אני עשיתי אותו,מומלץ מאוד.

אני אפסיק פה,ישנם עוד,יקרים יותר יקרים פחות..

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

בטווח מחירים שציינת,קורס נהיגה מתקדמת הוא הכי מתאים. אלטרנטיבי ומסלולים הם החברות המובילות.

יש הרבה אופציות אחרת,אבל הן יקרות יותר,דוגמאות: מהיקר ביותר..

*קורס נהיגת מסלול [בחו"ל].

*ביקור בתערוכת רכב גדולה בחו"ל,מנסיון,לוקח משהו כמו יומיים רק לראות את מה שיש בתערוכה כזו.

*בארץ ישנו קורס נהיגת ראלי,אבל הוא יקר יותר,אני חושב שהוא מתקרב ל2500 ש"ח,אני עשיתי אותו,מומלץ מאוד.

אני אפסיק פה,ישנם עוד,יקרים יותר יקרים פחות..

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
בטווח מחירים שציינת,קורס נהיגה מתקדמת הוא הכי מתאים. אלטרנטיבי ומסלולים הם החברות המובילות.

יש הרבה אופציות אחרת,אבל הן יקרות יותר,דוגמאות: מהיקר ביותר..

*קורס נהיגת מסלול [בחו"ל].

*ביקור בתערוכת רכב גדולה בחו"ל,מנסיון,לוקח משהו כמו יומיים רק לראות את מה שיש בתערוכה כזו.

*בארץ ישנו קורס נהיגת ראלי,אבל הוא יקר יותר,אני חושב שהוא מתקרב ל2500 ש"ח,אני עשיתי אותו,מומלץ מאוד.

אני אפסיק פה,ישנם עוד,יקרים יותר יקרים פחות..

 

בטווח מחירים שציינת,קורס נהיגה מתקדמת הוא הכי מתאים. אלטרנטיבי ומסלולים הם החברות המובילות.

יש הרבה אופציות אחרת,אבל הן יקרות יותר,דוגמאות: מהיקר ביותר..

*קורס נהיגת מסלול [בחו"ל].

*ביקור בתערוכת רכב גדולה בחו"ל,מנסיון,לוקח משהו כמו יומיים רק לראות את מה שיש בתערוכה כזו.

*בארץ ישנו קורס נהיגת ראלי,אבל הוא יקר יותר,אני חושב שהוא מתקרב ל2500 ש"ח,אני עשיתי אותו,מומלץ מאוד.

אני אפסיק פה,ישנם עוד,יקרים יותר יקרים פחות..

 

מתי אתה הולך להפסיק :lol:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
שלום לכולם.

 

לבעלי יש בקרוב יום הולדת.

הוא אוהב לנהוג ואוהב מכוניות. ואני אוהבת שהוא כזה כי גם אני כזו.

הייתי רוצה לקנות לו משהו שאיכשהו קשור לנהיגה.

ככה בסביבות האלף ש"ח...

 

אשמח אם תוכלו לתת לי איזה שהוא רעיון...

תודה מראש

 

 

הגה או לא הגה

קחי אותו לספא :)

 

 

רון.

-מה שיום ספא יעשה לכם גם אלף סיבובים באוטו לא יעשו :) -

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ


×
×
  • תוכן חדש...