Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ושנה טובה.

 

ברשותי פיאט פונטו שנת 97 מנוע 1300

 

2 השאלות הם :

 

1. שאני נוסע, אם הנסיעה מתחיל להיות ריח של דלק/מנוע בתוך תא הרכב.

לא נראה לי שזה נורמלי, אך לא נראה לי שזה גם איזושהי בעיה חמורה

אשמח לעזרה בנוגע לשאלה זאת.

 

2. בדגם הספציפי שלי אין הגה כוח , רציתי לדעת אם יהיה אפשרי, להביא מפרוק הגה כוח מפונטו 97

רק דגם יותר מפואר שבו יש הגה כוח ולהרכיבו ברכבי , האם זה אפשרי בכלל?

 

 

תודה רבה לעוזרים שתהיה שבת שלום.

 

פורסם

לגבי תשובה מספר 1.

 

בשתי המצבים המצב דומה.

 

 

לגבי השאלה השנייה

אשמח ליותר פירוט לגבי עלויות , מה צריך לפרק , איפה מרכיבים וכו...

 

המחיר והעבודה והכל שווה בכלל את זה?

פורסם

ריח דלק כאשר המתג על כניסת אויר מבחוץ.

האפשרויות או נזילה של דלק ולא נראה לי מה שכן נראה לי שצינור נשם לא במקומו או קרוע.

לגבי הגה כוח ישנה אפשרות תצטרך

פולי כפול לחגורת הגה כוח

משאבת הגה כוח

הגה כוח קומפלט(מסרק)

וחיבור תושבות בבלוק המנוע למשאבת הגה.

הכל טוב ויפה השאלה עלות.

פורסם

יש לבדוק מצב משאבת דלק מתחת למושב אחורי. הצנרת שם נוטה להסדק ולנזול.

לגבי הגה כוח זה סיפור, כי כנראה יש לך מזגן מקומי, מה שידרוש שינוי מאוד משמעותי לרצועות שם ויהפוך את הרכבת משאבת ההגה כוח לסיפור הנדסי של יצור תושבות חדשות למדחס ולגלגלות לרצועה החדשה.

×
×
  • תוכן חדש...