Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ראיתי שיש לכם פה פורום מאוד איכותי עם הרבה ידע.

אני חדש פה וזו ההודעה הראשונה שלי.

 

אתמול הלכתי לראות רכב מסוג אופל קורסה שנת 2000, אוטומטית, 1400 סמ"ק, הרכב שמור 115000 ק"מ.

 

הרכב נחמד אבל יש עליו כתמי שמש גדולים שמכסים חצי מהגג של הרכב.

 

מעבר לזה המוכר הראה לי בדיקה מלפני 9 חודשים בה היה כתוב שההספק המנוע הוא 71 כ"ס

בעוד שנתוני הנייר של הרכב הם שהמנוע הוא 90 כ"ס. בבדיקה היה רשום מפורשות שהאוטו לא תקין.

שאלתי אותו אם הפגם תוקן והוא אמר שלא, אבל ש"זה שסביר ביחס לרכב בגיל הזה".

הוא גם טען שהבעיה היתה "בגלל הפלאגים" שהוחלפו ו"עכשיו הבדיקה תצא בסדר".

כל הבדיקה יצאה ברכב לא תקין למעט סעיף אחד. ומאז הרכב עבר 15 אלף ק"מ.

 

א. האם נתון כזה תקין ביחס לרכב שנמצא 9 שנים על הכביש?

ב. האם בכל רכב שנמצא 9-11 שנים על הכביש כל הבדיקה תצא "לא תקין"?

 

מחיר המחירון של האוטו ביד 2 הוא 22 אלף ש"ח. בלוי יצחק 26 אש"ח.

הצלחתי להוריד אותו עד ל19.5 אלף ש"ח מחיר סופי.

הוא אמר שאם אבדוק את הרכב הוא לא יוריד לי יותר בשל הפגמים שאמצא.

אני התעקשתי על 19 אש"ח לפני הבדיקה במכון ומציאת הפגמים.

 

ב. האם בכלל כדאי לי לקחת את הרכב לבדיקה לאור בדיקת המנוע (קומפרסיה)?

ג. האם המחיר סביר?

ד. שאלה כללית: האם הולכים היום לפי מחירון לוי יצחק או יד 2?

ה. עד כמה מתחת למחירון ניתן להוריד על פגמים באוטו? (אני יודע שזה תלוי בפגמים, אבל כמה בממוצע?)

ו. האם נהוג לקבוע מחיר מוסכם לפני לקיחת האוטו בדיקה שממנו מתחילים להוריד?

ז. האם צפויה ירידה משמועותית במחירי המכוניות בתחילת ינואר אצל לוי יצחק (במחירון יד 2 ראיתי שהם כתבו שלא)?

 

אשמח לדעת מה אתם חושבים.

פורסם

היי,

היום כולם הולכים לפי מחירון לוי יצחק, מחירון יד 2 אני משתמש כאינדיקציה בלבד.

בתחילת שנת 2010, כמובן שירדו מחירי הרכבים אך מתוך מחירון של 26 אלף, לא ירד כ"כ הרבה מכיוון שאין כ"כ מה להוריד.

הרכבים שירדו משמעותית כמו בכל שנה אלה שנתונים 2005-2009, והכל כמובן יחסי לסוג הרכב ומחירו.

כמובן שנהוג לקבוע על מחיר לפני בדיקת הרכב, ולאחר הבדיקה מורידים עוד (אם נמצאו תקלות כמובן).

לא הייתי מציע לך לקחת את הרכב הנ"ל או כל רכב כלשהו ללא בדיקה.

ולגבי השאלה שלך כמה ניתן להוריד מהמחירון? שוב, שאלה כללית.

אתה רוצה לדעת בערך? מתוך 26 אלף - מנוע וגיר לא תקינים + מכה בשילדה, המחירון ירד לצערי הרב ל 6 אלף שקל.

בעיה רק במנוע? תלוי במחיר התיקונים הנ"ל וכמה הם חמורים.

בסוף בדיקת הרכב, אתה יכול לשאול את זה שביצע את הבדיקה האם שווה לך לרכוב את הרכב ואם כן בכמה.

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...