Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פג'ארו דור ראשון


irork
שימו לב! השרשור הזה בן 5574 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איזה ערך? -הרבה כסף בטוח לא יעלה, אבל מעניין- יכול להיות, שמישהו ייתעניין בו, למה לא?:roll:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא משנה כלום... יש לו, ואני מאמין שגם יהיה לו ערך כמו לרכב שטח, שמזדכן בכבוד- לא יותר מזה. זו דעתי, כמובן!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי עכשיו ביפן וראיתי שם מיני פאג'רו ממש כמו הרגיל רק קטן בהרבה -מנוע 600 cc אני חושב 3 צ'יל ,יש מגמה היום ביפן לדגמים קטנים כמעט כל החברות מציעות מבחר דגמי מיני.

חן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הכוונה פאג'רו דור ראשון ? יונדאי גאלופר ?

 

כמו שלסיקסים משנות ה-40 והחמישים יש ערך כיום, יהיה ערכו בעוד 60 שנה מהיום.

הסיקסים יסעו לנצח, היונדאי / פאג'רו ישבות ברגע שיתקלקל חיישן שלא תוכל למצוא, או שערכו יהיה חסר פרופורציות לערך הרכב.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מודה שיש דימיון מסויים בחלק האחורי אך מלבד זה הם שונים בתכלית. מעבר לזה כל דימיון הוא מקרי בלבד, לא במכלולים ולא באיכות. והגלופר הוא גם לא בידיוק מבית היוצר של יונדאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

The Gen I platform was later built under license by

Hyundai Precision Products as the Hyundai Galloper from 1991 to 2003, and exported to Europe for a brief time. While it used first generation mechanicals, the Galloper's body was closer to the second generation Pajeros.

 

מתוך: http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Pajero

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5574 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...