Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

פיאט פונטו, שנת 97, 1250 סמ"ק.

הוחלף לאחרונה: רדיאטור, צינורות מערכת קירור, משאבת מים, נוזל קירור.

 

הרכב עבר התחממות קלה לפני חצי שנה, בעקבות כך הוחלפו החלקים הנ"ל.

ההתחממות באה לידי ביטוי בהשפרצת מים מפקק המילוי שבמיכל העיבוי (בדגם הנ"ל אין פקק לרדיאטור עצמו ככל הידוע לי)

לאחר התפרצות המים נבדק המנוע במוסך ונמצא תקין.

בעקבות ההתפרצות גם הותקן שעון מים מכני, שהחיישן שלו מתחבר לצינור המים העליון שמתחבר לרדיאטור.

 

המצב עכשיו הוא שלפי השעון הרכב עדיין מתחמם, המחוג מגיע ל220 (F) והוא מראה גם סימנים של לעלות משם.

הנורה האדומה לא נדלקת, והיתה לי עוד התפרצות מים קטנה אחרי ההחלפה והבדיקה במוסך, ככה שבעיה קיימת.

 

הרכב היה במוסך שלי שלטענתו בדק הכל ואמר לי להמשיך לסוע ככה, לאחר מכן הרכב ביקר גם במוסך פיאט שגם שם לא מצאו את הבעיה. כרגע המאוור לא עבוד קבוע (הוא כן נדלק כשהמחוג עובר את החצי, במוסך העלו אפשרות לחבר אותו שיעבוד קבוע)

 

מה לדעתכם עושים? (הרכב עומד כבר חודש)

ואם אני יחליט למכור אותו, כמה הוא שווה? (המזגן לא מקרר, נעילה מרכזית מקולקלת, הזעקה מקולקלת, טסט עד אפריל, צבע דהוי, שאר הרכב נורמלי ותקין)

 

תודה!

פורסם

הפעלת מאורר הרדיאטור באופן קבוע זה לא פתרון הבעייה, אלא עקיפתה ואורך חיי המאורר מתקצר, צריכת החשמל במכונית

תהיה תמיד גבוהה וחום המנוע יהיה נמוך מדי.

האם במכוניתך יש מזגן מקורי או ישראלי?.

באיזה מוסך מורשה פיאט והיכן בדקו התקלה?.

בברכה - רפי לין

פורסם

ידוע לי שהפעלת המאוורר קבוע לא יפתור את הבעיה כמו שצריך...

ככל הידוע לי המזגן מקורי.

מוסך מורשה פיאט באשקלון.

פורסם

אם המזגן הוא מקורי, אז צריך ראשית לבדוק שהוא פועל בשתי מהירויותיו, האיטית והמהירה.

בהרבה מקרים נגד המהירות הראשונה, או מחברו נשרפים ואז המאורר יפעל רק במהירות השניה, המהירה, אבל בחום מנוע גבוה יותר.

כמו כן יש לבדוק שהמאורר מסתובב בכוון הנכון, כך שישאף אויר מחזית הרכב דרך הרדיאטור לכוון המנוע.

אם כל זה תקין אז צריך להתמקד בצדדים המכניים כטרמוסטט, אטם ראש מנוע וכו'.

בברכה - רפי לין

פורסם

רפי, המזגן אצלי לא בשימוש בכלל (לא מקרר) אז איך הוא קשור בעצם? סך הכל המאוור כן נכנס לפעולה... אני יבדוק שבאמת המאוורר מסתובב לכיוון הנכון.

אני יתחיל ממה שאמרת ובאמת השלב הבא יהיה לבדוק שהמוסך לא פספס משהו בכיוון הטרמוסטט או אולי סתימה במעברי המים, או באמת האטם ראש...

אה פרט נוסף וחשוב ששחכתי, אחרי שמוסך פיאט החליף לי את הרדיאטור (המוסך הקודם רק שלח לניקוי) בעיות ההתחממות נעלמו לחודש או קצת יותר... זה מחזק את האפשרות ללכלוך במערכת?

אני משתמש בנוזל קירור ירוק אבל אני לא יודע במה השתמשו בעבר של הרכב (לפני יותר משנתיים)

פורסם

אני מוסיף, כהרגלי בקודש, לעבור ללוח מחוונים מפירוק הכולל מחוון חום מקורי כולל יוניט ועבודה לא עולה על 600 ש"ח וחוסך המון כאב ראש וצרות והאינדיקציה הכי טובה על שעון חום יבש שלרוב עושה עבודה לא טובה.

 

בברכה, שביט

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

ברכב של אקסנט גם היתה בעיה כזאת.

הטרמוסטט שבק חיים חלקית ונתקע חצי פתוח. מרוב לחץ הרדיאטור הישן נסדק והתחיל להוציא מים. אחרי החלפת רדיאטור הבעיה עדין לא נפתרה. עד שהחלטתי לנסות לבד ופתחתי את הטרמוססט,הבעיה נפתרה כלא היתה...

×
×
  • תוכן חדש...