Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בבלמים[ב.מ.וו 525 89']


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ברשותי רכב ב.מ.וו 525 שנת 89 שקניתי אתמול

הרכב נוסע מצויין אבל יש בעיה עם הבלמים.

 

הבלמים עצמם עובדים מעולה, הם עוצרים את הרכב אבל יש רעשים חזקים מכיוון המנוע ובמהירויות גבוהות אני מרגיש רעידות כשאני לוחץ חזק...

 

אם מישהו יודע אולי מה הבעיה זה יעזור לי מאוד.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
שלום לכולם ברשותי רכב ב.מ.וו 525 שנת 89 שקניתי אתמול

האם בצעת בדיקת קניה לרכב?

אם כן, מה נאמר בה?

פרטים נוספים יעזרו בהחלט.

במהירויות גבוהות אני מרגיש רעידות כשאני לוחץ חזק...

בנוסף להצעה של RadarJedi, ייתכנו גם גלגלים לא-מאוזנים ודיסקים עקומים

בתור דברים ראשונים לבדיקה.

MCS 2008

פורסם

הרכב נקנה במחיר מה שנקרא עודף ולכן לא ביצעתי בדיקה

אין לי מושג עדיין מה המצב המכאני הכללי של הרכב אבל המנוע נבדק

והוא עובד מצויין גיר חלק ללא רעשים או תקלות שיכולות להישמע...

 

בקשר לבלמים יש רעש מהמשאבה כמו של גלגלי שיניים שלא משתלבים כמו שיש

לפעמים בגיר משהוא דומה .

 

בקשר לגלגלים אתה כנראה צודק

 

ולא הבנתי מה הקשר לתושבות מנוע \ גיר

שאני בכלל מדבר על הברקסים.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

ולא הבנתי מה הקשר לתושבות מנוע \ גיר

שאני בכלל מדבר על הברקסים.

 

הבלמים עצמם עובדים מעולה, הם עוצרים את הרכב אבל יש רעשים חזקים מכיוון המנוע ובמהירויות גבוהות אני מרגיש רעידות כשאני לוחץ חזק...

 

 

אתה טוען שאין בעייה בבלימה. אתה גם מספר שהרעש מופיע תחת עומס (בלימה חזקה/האצה חזקה) . תושבות גמורות לחלוטין יאפשרו חופש ליחידת ההנעה עד כדי נגיעה בחלקי המרכב תחת עומס.

פורסם

ולא הבנתי מה הקשר לתושבות מנוע \ גיר

שאני בכלל מדבר על הברקסים.

 

הבלמים עצמם עובדים מעולה, הם עוצרים את הרכב אבל יש רעשים חזקים מכיוון המנוע ובמהירויות גבוהות אני מרגיש רעידות כשאני לוחץ חזק...

 

 

אתה טוען שאין בעייה בבלימה. אתה גם מספר שהרעש מופיע תחת עומס (בלימה חזקה/האצה חזקה) . תושבות גמורות לחלוטין יאפשרו חופש ליחידת ההנעה עד כדי נגיעה בחלקי המרכב תחת עומס.

 

אתה לא הבנתה אותי נכון אני התכוונתי רק בבלימה חזקה לא בתאוצה.

בכל מקרה תודה אני ילך למוסך לבדיקה מקיפה יותר.

אבל אם למישהוא יש איזה השערה שישתף אותי כי לא פשוט להכניס רכב כזה למוסך

ועוד בייחוד לחייל.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
אבל אם למישהוא יש איזה השערה שישתף אותי כי לא פשוט להכניס רכב כזה למוסך

ועוד בייחוד לחייל.

לקחת ריזיקה מסוימת בזה שקנית את האוטו במצב X ללא ידיעה מוקדמת, אין מה לעשות...

נסה לדבר עם אחד ממוסכי החצר שהוזכרו פה ושם בפורום עבור חוות דעה

ראשונית. בצע חיפוש בפורום עבור כך.

 

בהצלחה!

דניאל

MCS 2008

פורסם

תראה במחיר שהרכב נקנה אין ספק שגם עפ כל הבעיות שבו נגיד שיש לו עכשיו

והחלפת מנוע זה עדיין משתלם...

טוב תודה בכל מקרה!

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

×
×
  • תוכן חדש...