Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב בתקציב של 10 אלף ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני נהג חדש הציעו לי בתור רכב ריאשון פיאט פונטו שנת 99 מנוע 1300

 

עכשיו אני שואל אם זה כידאי

 

מעניין אותי אם יש בעיות במנוע בגיר אם הוא חסכוני עלות אחזקה = מוסך + חלקים

 

מה ליבדוק ליפני קניה ועוד משהו מצאתי 2 רכבים לפי מה שאני דורש 1 ב 8500 2 ב10000

 

והאם רכב במחיר כזה שווה בדיקה במכון ליפני קניה

 

אני שואל כי אני לא מבין כול כך ברכבים

 

תעזרו לי בבקשה תודה!!!!!!

פורסם

א-הפונטו זה אחלה אוטו. זריז, חסכוני למדי, די אמין בד"כ.

ב-בדיקה במכוני בדיקה לרכב בן 10 זה חרטא בד"כ, חוץ מכמה מכונים ספציפיים שאפשר לסמוך עליהם.

מאיזה איזור אתה בארץ?

ג-חובה להתקין ברכב הזה שעון חום ע"מ להמנע ממצבים לא נעימים..כשהנורה נדלקת אז אכלת אותה..

ד-תמיד להתמקח!

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

פונטו 99 נותנת תמורה מעולה לכסף, מנוע 1.3 חסכוני מאוד ובדגמים מסויימים יש גם איבזור די מכובד.

אבל שמדובר ברכב של 10 אלף שקל:

א.לא עושים בדיקה במכון, מקסימום משלמים 100 למוסכניק שיעיף מבט

ב.עדיף יפני וידני, רוב היפניות בתקציב הם נפוצות נורא.

ג.בגלל שמדובר בחיפה והרבה עליות, גם מנוע 1.0 יסחוב במאמץ אבל מנוע גדול יותר יתאמץ פחות ועוד שמדובר ברכבים ישנים אז בכלל.

ותזכור כמה שהרכב מתאמץ יותר ככה הוא מתחמם מהר יותר וככה עולה צריכת הדלק שלו.

 

הייתי ממליץ להתמקד בסובארו לאונה או 323 מהמודלים הראשונים, רכבים בעלי שם של אמינים וחלפים בשפע וגם בזול.

ובכל זאת אתה צעיר אז אם אתה חושב שכל אחת מהאופציות האלה מכוערות ולא יתאימו לך אני מציע לך לשקול את ההונדה סיויק עד מודל 91 או לחילופין מאזדה 323 אם הדגם של הפנסים הנפתחים.

×
×
  • תוכן חדש...