Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם צריך לנקות אבק, נקה עם מטלית יבשה. אם צריך לנקות משהו שנשפך או נדבק נקה עם מטלית ספוגה במים ויבש. מעבר לזה הכל שטויות.

אם הפלסטיקה תיסדק, תתקלף או כל צרה אחרת זה יקרה עם או בלי חומר. זה יקרה כי מישהו לא תכנן נכון או התקמצן בבחירת החומרים. זו דעתי האישית.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
קילופי פלסטיק - מתחת לרדיו בפולו 2008 שלנו, (הוחלף "תא כפפות" מתחת לרדיו במסגרת האחריות).

במוסך אמרו - "לא למרוח שום חומר!".

 

ככה שהיום אני חושב שעדיף חומרים של היצרן.

 

היה לי כבר נסיון רע עם החומר של STP שאהוב פה על כולם, זאת הסיבה שאני לא מקשיב יותר להמלצות על חומרים כאלו ואחרים.

Insane things comes from insanely people.

פורסם
אם צריך לנקות אבק, נקה עם מטלית יבשה. אם צריך לנקות משהו שנשפך או נדבק נקה עם מטלית ספוגה במים ויבש. מעבר לזה הכל שטויות.

אם הפלסטיקה תיסדק, תתקלף או כל צרה אחרת זה יקרה עם או בלי חומר. זה יקרה כי מישהו לא תכנן נכון או התקמצן בבחירת החומרים. זו דעתי האישית.

מטלית ספוגה עם מים? לא עושה שום דבר.

החומרים של צ'מפיון מכילים - כמו רוב המוצרים- שכבה שמגנה עליהם מהשמש, במידה כזאת או אחרת.

Insane things comes from insanely people.

פורסם

סבתא שלך וגם שלי צעדו ברחוב עם מטרייה לשמש.

 

אני אישית רכשתי מספר חומרים של קונצרן VAG עבור הרכב שברשותיי כמו חומר ניקוי והגנה לעור ושמפו לשטיפת הרכב ואני מרוצה מהתוצאות.

 

גלגל ההגה ועוד מספר חלקים ברכב שברשותיי מצופים בעור ופחדתי לנסות חומרים של ייצרנים אחרים לבל לפגוע בעור.

 

החומרים לא יקרים בהרבה מחומרים סטנדרטים שניתן לרכוש באוטודיפו.

888389.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק אתה בטוח שכדי למרוח חומר על ההגה?

 

י ש לי גם הגה מעור ואני פוחד לנגוע בו מצד אחד, אך מהצד השני אני מפחד שהווא יתחיל להתפורר לי.

 

יש איזה המלצה לצורת ניוקי להגה עור?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
אם הפלסטיקה תיסדק, תתקלף או כל צרה אחרת זה יקרה עם או בלי חומר. זה יקרה כי מישהו לא תכנן נכון או התקמצן בבחירת החומרים. זו דעתי האישית.

 

ראיתי בחוברת של BMW שהם מתפארים שכל החומרים באוטו נועדו למיחזור. אני חושב שכל תופעת ההתפוררות נובאת מהעובדה שכיום יש הנחיות ליצרנים להשתמש בחומירם אשר מתכלים על מנת שיהיה ניתן למחזר אותם.

 

לא רק בVAG יש התפורריות גם אצלי בBMW חדשה יש פה ושם פירורים.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
מה לגבי הבקבוק הצהוב של STP?

היה לי כבר נסיון רע עם החומר של STP שאהוב פה על כולם.

אני כבר שנים משתמש בבקבוק הצהוב של STP, זה הקרוי son of a gun. השתמשתי בו בגולף 2001, ומשתמש בו היום פאסאט 2002, וגם בגולף tsi שנת 2008. הוא עושה עבודה טובה, שומר על רעננות החומר.

 

אני משתמש בשמפו ווקס המקורי של VW, מעולה לשטיפה. לפני כמה חודשים הייתי באיזור של המוסך המרכזי בי-ם ורציתי לחדש את המלאי. לא היה במלאי. שכנעתי את המחסנאי לתת לי את הבקבוק בארון התצוגה.

פורסם
אני כבר שנים משתמש בבקבוק הצהוב של STP, זה הקרוי son of a gun. השתמשתי בו בגולף 2001, ומשתמש בו היום פאסאט 2002, וגם בגולף tsi שנת 2008. הוא עושה עבודה טובה, שומר על רעננות החומר.

 

אני משתמש בשמפו ווקס המקורי של VW, מעולה לשטיפה. לפני כמה חודשים הייתי באיזור של המוסך המרכזי בי-ם ורציתי לחדש את המלאי. לא היה במלאי. שכנעתי את המחסנאי לתת לי את הבקבוק בארון התצוגה.

הוא באמת דוחה אבק כמו שכתוב? נשמע כמו שטויות.

 

הSTP גרם לשכבה שמנונית ודהיית צבע, בכל מקרה, אני מעדיף להשתמש בחומרים ללא ממיסים, נראה לי הכי בטוח.

Insane things comes from insanely people.

פורסם
מרק אתה בטוח שכדי למרוח חומר על ההגה?

 

י ש לי גם הגה מעור ואני פוחד לנגוע בו מצד אחד, אך מהצד השני אני מפחד שהווא יתחיל להתפורר לי.

 

יש איזה המלצה לצורת ניוקי להגה עור?

 

אני משתמש עם החומר כ-4 שנים והעור נשמר בצורה טובה.

פשוט לטפטף על בד כותנה מספר טיפות ולמרוח על העור ולאחר מספר דקות לעבור עם סמרטט ייבש.

 

אחד היתרונות של החומר שהינו נספג מהר בעור ולא משאיר אותו חלקלק שזה די מסוכן בזמן הנסיעה.

איזה כייף לי :)

פורסם
היה לי כבר נסיון רע עם החומר של STP שאהוב פה על כולם, זאת הסיבה שאני לא מקשיב יותר להמלצות על חומרים כאלו ואחרים.

 

ה STP הוא לא ברמת הארמוראול, אגב שעדיין מצוי בשפע בחנויות, אני כבר 4.5 שנים משתמש בו בקביעות ( בארמוראול ) , הנה מצורפת תמונה, אתה יכול להיות רגוע, זה חומר מצויין.

מעבר לכך, אפילו צ'יפ פוס וחבורתו משתמשים בחומר הזה ב"אובראול".

גולף 011.jpg

Photo0279.jpg

פורסם

תגיד, איך הפלסטיק ליד ההגה שלך לא התקלף? אצלי הוא כבר מקולף ומפורר לגמרי:|.

זה הARMOR ALL הזה שגם מגן או משהו?

 

מרק 10: החומר לניקוי פנימי (ריפודים, דשבורד, גג) מיועד גם לניקוי עור? פשוט העור ברכב מאוד מלוכלך באזור ידית ההילוכים.

Insane things comes from insanely people.

פורסם

חבר'ה, אני מצטער לאכזב אתכם...

 

התפוררות החומרים אינה תוצאה של שימוש במוצר מאיכות זולה (STP אינו חומר גרוע בכלל), אלא כתוצאה מאיכות הציפוי הזוועתית של היצרן.

 

אתם לא הראשונים שזה קורה להם ובטח שלא האחרונים...

 

כנראה שכחתם שזאת מחלה מוכרת בפולקסווגן עוד מימי הפולו דור קודם והגולף דור רביעי...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...