Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

נכנסתי לטיפול במוסך (פורד פוקוס 2005) ונמצא שהמאוורר הקטן של הרדיאטור אינו עובד.

 

הוסבר לי שצריך להחליף את כל המכלול, מאוורר קטן + גדול ועלות החלק התחליפי ללא עבודה ומע"מ הינו 1300 ש"ח.

 

רציתי לדעת מה הן האופציות: משופץ, מקורי האם ניתן להחליף רק את המאוורר הקטן?

 

האם המחיר סביר ? והאם יש המלצות למוסך אמין לביצוע ההתקנה?

 

בברכה

 

רן

פורסם

עברתי את זה עם פוקוס 2001

לדעתי כדאי לך לקבל חוות דעת נוספת מחשמלאי אחר, מאחר ואצלי אובחן רק נתק בפלג של המאוורר - מחלה ידועה של הפוקוסים שהמחבר בהם עדין ורגיש.

החשמלאי פשוט חתך את הפלג וביצע חיבור ישיר בין שני צידיו, 100 שח עבודה.

המאוורר מאד אמין והסיכוי שב2005 הוא שבק- לדעתי פחות סביר.

פורסם

היום הלכתי למוסך ובאמת הקונקטור של המאוורר היה דפוק. תוך 20 דקות ביצעו מעקף והכל תקין( 200 ש"ח ).

לא להאמין שבמוסך מרכזי (עד ברעננה) רצו להחליף את כל המערכת של המאווררים בעלות של 1500 לפני מע"מ.

 

תודה:-D

פורסם

ראשית אני יתקן בפעם המליון עד רעננה הוא מוסך מורשה ולא מוסך מרכזי מוסך מרכזי יש רק אחד.

ושנית בוא לא נחרוץ דינו של מוסך במיוחד כמו מוסך עד ברעננה שיש שם אנשי מקצוע מעולים.

שריפת הקונקטור נעשתה מכיוון שהתנגדות המאוורר עלתה וצריכת הזרם למאוורר עלתה בהתאם עקיפת הקונקטור הייתה מבוצעת בכל מקרה אבל עם מאוור תקין שלא צורך זרם יתר על המידה.

×
×
  • תוכן חדש...