Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אייל, רק תביא לי לתקן אותך - כשעבדתי במוסך, לא הינו מחליפים תיבת הילוכים לרכבים אשר לא בוצעו בהם טיפולים בזמן (טיפולים בזמן כולל החלפת שמן תיבת הילוכים).

לא תמיד זה נכון דווקא היו הרבה חברות אשר היו מביאות את הרכבים בדיוק בזמן לטיפולים ועדין היו מצבים שהתיבת הילוכים קרסה.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
DOHC, איך האוטו 2007? אם אני זוכר נכון המודל אחרי 2005 של האלנטרה לא נמכר יותר בשום מקום חוץ מארה''ב (אם אני זוכר נכון) והאוטו נראה יותר טוב בהרבה מהמודל של עד 2005 ולדעתי כנראה אם היה נמכר בארץ היה תופס שוק חבל על הזמן האוטו מדהים!

http://www.edmunds.com/insideline/do/Drives/FullTests/articleId=117648#16 זה 2007

יש ביוטוב סקירה על האוטו אגב אם תחפש , ולדעתי הוא נראה יותר יפה מהמאזדה אני מקורי 3

 

יכול להיות שיצור הדגם הופסק במפעלים הרבה לפני שהמלאי בארץ אזל. על פי הרישיונות הרכב עלה לכביש ברבעון האחרון של 2006,כך שהוא נחשב 2007.

"If you feel in control,you're not going fast anough"

Mario Anderetti

פורסם

מניסיוני ונסיון חברי , עם הממסרות של מיצובישי יונדאי וכו' - לא היו בעיות מיוחדות :idea:

 

יש כשל רגיל אחת ל מספר רכבים , עקב בלאי תקלה או שימוש חורג - בדיוק כמו בממסרות של יצרנים אחרים .

 

עיקר הבעיות היו - אי החלפת הנוזל בזמן , לפי הוראות היצרן

או - החלפת הנוזל בזמן - אבל עם נוזל ממסרות מינראלי , אשר מתחמם ונשרף כגון DEX 3 .

ולא עם נוזל יעודי סינטטי לממסרות הנ"ל ( תואם תקן SP 3 )

 

- כתבתי על כך בשנתיים האחרונות הרבה הרבה - זה לא דבר חדש -

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=218257

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=155297

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=194341&page=2

 

אז ראה - יש הוראות יצרן , יש ידע בפורום , ומדברים על זה - וחלק מהאנשים ממשיכים לא להתייחס ברצינות להוראות היצרן .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
מגרש רכב קטן בדרום הארץ - כמה אנשים שגולשים פה בפורום היו קונים רכב ממגרש? יכול להיות שהיה לך מזל או שאתה מומחה בקנית רכב ממקומות כאלה, בכל מקרה זו לא דוגמא לעיסקה קונוונציונלית.

 

הלכתי על העסקה הזאת מפני שבאמת הסתמכתי על הידע המקדים ברכבים,מכניקה ,חברי משפחה העובדים בתחום וכו..

במקומות כאלה קיימות שתי אפשרויות,או למצוא מציאה,או ליפול חזק.

במגרש היתה אלנטרה נוספת מאותה שנה ובאותו צבע, אבל אני מרחם על הבן אדם שירכוש אותה, כמובן שבסוף גם את הרכב המוזנח ימכרו ללקוח "מאושר".

הכי חשוב לא לפסול מקומות כאלה,מ 10 רכבים בעלי פגיעות מתאונה,מצב מכני ירוד,הזנחה... תמיד יהיה אפשר למצוא רכב מצויין ולשלם הרבה פחות.

"If you feel in control,you're not going fast anough"

Mario Anderetti

פורסם
הלכתי על העסקה הזאת מפני שבאמת הסתמכתי על הידע המקדים ברכבים,מכניקה ,חברי משפחה העובדים בתחום וכו..

במקומות כאלה קיימות שתי אפשרויות,או למצוא מציאה,או ליפול חזק.

במגרש היתה אלנטרה נוספת מאותה שנה ובאותו צבע, אבל אני מרחם על הבן אדם שירכוש אותה, כמובן שבסוף גם את הרכב המוזנח ימכרו ללקוח "מאושר".

הכי חשוב לא לפסול מקומות כאלה,מ 10 רכבים בעלי פגיעות מתאונה,מצב מכני ירוד,הזנחה... תמיד יהיה אפשר למצוא רכב מצויין ולשלם הרבה פחות.

תוכל לכתוב את צריכת הדלק של הרכב?

פורסם

כתבתי את הצריכה בהודעות הקודמות בע"מ 2.

בינעירוני 8.4 ל 100 קבוע עם מזגן.

בעיר עם מזגן 10 ל 100.

הנתונים על פי קריאה ממחשב הדרך.הרכב לא חסכוני אך גם לא בזבזן. צריכה רגילה לחלוטין לרכב משפחתי 1600 אוט .

כמובן שמנוע זה לא יכול להיתחרות בנתוני הצריכה של המנועים החדישים בעלי הזרקה ישירה,מגדש וכו..

"If you feel in control,you're not going fast anough"

Mario Anderetti

פורסם

רק בשביל הרקורד - אני נוסע מדי יום בחיפה, עולה את העליות עם מזגן מקפיא ונהנה מכל רגע. כנ"ל בנסיעות לת"א, על 110 רגוע ומזגן פתוח. לא כיביתי אותו מעולם כדי לעלות כל עליה, כולל העלייה לבניין IBM בנשר, שזה טיפוס הר תלול.

 

לא יודע אם העליות שונות בירושלים, אני משתדל לא להגיע לשם אלא אם מישהו מכריח אותי.

 

 

לגבי ההחזרים - ביום שאני אקבל החזר על בנזין, אני אקנה האמר. בינתיים - דיזל.

 

 

לגבי התמורה המעולה למחיר - קאיה סראטו נותנת תמורה יותר טובה, פיאט מריאה תמורה טובה עוד יותר (בערך 20 אלף ש"ח למודל 2003).

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום חברים

אני מחזיק אלנטרה 1600 2004 קרוב לשנתיים לאחר שקניתי מליסינג.אני חייב להגיד שאני מופתע לטובה. נכון הרכב יחסית שתיין לרכבים בדרגתו ,אבל יציב מאוד על הכביש ,מפנק ,נוח ומאובזר .אני נורא נהנה ממנו ומאז שרכשתי אותו אני עברתי מעל 30000 ק"מ .הטיפול השוטף ב10500 לא היה בשמיים בסביבות 500 ש"ח.

הרבה עניין של מזל בסופו של דבר כמו בכל אותו.

בהצלחה לכולם

לא עונה אם לא יודע תשובה!!!

פורסם
שלום חברים

אני מחזיק אלנטרה 1600 2004 קרוב לשנתיים לאחר שקניתי מליסינג.אני חייב להגיד שאני מופתע לטובה. נכון הרכב יחסית שתיין לרכבים בדרגתו ,אבל יציב מאוד על הכביש ,מפנק ,נוח ומאובזר .אני נורא נהנה ממנו ומאז שרכשתי אותו אני עברתי מעל 30000 ק"מ .הטיפול השוטף ב10500 לא היה בשמיים בסביבות 500 ש"ח.

הרבה עניין של מזל בסופו של דבר כמו בכל אותו.

בהצלחה לכולם

 

צודק מסכים לכל מילה שלך יש לי גם אלנטרה 06

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

אני גם נסעתי מספר לא מועט של שנים על לנטרה 96 ולאחרונה החלפתי אותה באלנטרה 2006 2000 סמ"ק ואני נהנה מהרכב. צריכת הדלק של מנוע ה2000 לא שונה משמעותית מה-1600 מה גם שאני גר בחיפה ושם מרגישים טוב מאד את ההבדל בין מנוע 1600 ו-2000. זריזות של קורולה אין לה אבל מצד שני גם תג המחיר הוא לא כמו של הקורולה - דגמי ה-2000 סמק מאובזרים במיני תוספות כמו ג'נט מגנזיום, סאנרוף, כיסויי עור ואצלי אפילו מסכים במשענות הראש. אין לי שום חרטות על הבחירה שלי ואם תשאל בעלי לנטרות/אלנטרות אחורת אתה תקבל תגובות דומות.

פורסם
למה היונדאי אלנטרה כזאת זולה?

בהשוואה למתחרות שלה, היא אמורה להיות אפילו יותר זולה.

הסיבה שהיא לא עולה גרושים, היא שיש אנשים שחושבים שהיא יפנית.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום.

אני נוהג על יונדאי אלנטרה 2001 כבר שנתיים וחצי, היום אני עומד על 201,000 ק"מ

ומבסוט על הרכב, רכב אמין, נוח עושה את העבודה וללא תקלות למעט היתפסות רינג שמן סגור באחד הצילינדירים

וגם זה היה לאחר 194000 ק"מ.

 

לגבי שמן גיר אני היום משתמש ב- DEX3 (כבר שנתיים וחצי) וזה לאחר התייעצות עם מנהל מוסך של יונדאי

שאמר לשים את הסוג הזה.

אני גם מכיר שבנתוני יצרן כתוב לשים את הסוג ATF....

עוד מעט אני מתקרב למועד טיפול (45000 ק"מ מהחלפה אחרונה), הייתי שמח לקבל תשובה חד משמעית

עם לעבור לסוג שרושם הייצרן או להישאר עם ה- DEX3.

 

עוד דבר נוסף במוסכים לא ממליצים להחליף את הפילטר שמן בגיר בטענה שזה מקצר את חיי הגיר,

אשמח לקבל התייחסות.

 

תודה.

קובי - :wink:

פורסם
מחישוב של כספים מול נסיעה - הכיס מראה צריכה של 1:6 בתוך העיר עם מזגן. אפשר להתעלם בכיף מהמחשב, הכסף מדבר.

 

יופי של חישובים יש לך. אתה כנראה היחיד שלמד את הנוסחא איך להחזיק רכב ועוד לחסוך 35,000 ש"ח בשלוש שנים.

 

בקשר לאלנטרה אולי נסעת בגרסת ה12V (ולא התכוונתי לשסתומים...), ככה שראית צריכה של 1-6.

 

לפותח השרשור, מנסיון לא קטן עם היונדאי, רכב נחמד מאד. מרווח מאד, אמין, נותן את כל החשמולים הסטנדרטיים שיש.

איכות תא הנוסעים אינה ברמת פרימיום, והתא פלסטיקי מאד, אבל האוטו סה"כ נעים אם לא מצפים למשהו יוצא דופן.

ליונדאי אין בכלל מה להתבייש מאז ימי הפוני....

אלנטרה 2005-6 תהיה אופציה סבירה לחלוטין למושג "יפנומטית 1.6 סמ"ק" (אני יודע שהיא קוראנית).

צריכת הדלק תהיה +- כמו כל אחת אחרת, ובטח ובטח אם מדובר על נהג רגוע.

 

 

מה שכן לטעמי גרסת החמש דלתות של היונדאי קצת מכוערת....:wink:

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011


×
×
  • תוכן חדש...