Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

40K לאלנטרה 07 זה בהחלט לא המחיר הריאלי של הרכב אפילו מהשכרה לשעבר, כמה ק"מ עבר? תאונות?

לפי מה שהבנתי גם צריכת הדלק שלו גבוהה מהמקובל בקטגוריה.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

באלנטרה GLS יש 4 כריות אוויר ו 4 כוכבים במבחני ריסוק. לא יודע איך הרכב בהשוואה לפוקוס באותם שנים,כמובן שדגם הפוקוס מהדור האחרון בטיחותי יותר על פי מבחני ריסוק.

אני ממליץ ללכת על דגם האלנטרה לאחר מתיחת הפנים,הרכב יותר יפה,יש בקרת אקלים דיגיטלית,תאורת לוח מחוונים שונה המוארת בצבע כחול ואדום. ועל פי מבחני רכב שנעשו בחו"ל בידוד הרעשים בדגם המתוח הרבה יותר טוב.

האמינות והמנועים זהים בשני הדגמים.

"If you feel in control,you're not going fast anough"

Mario Anderetti

פורסם

המחלות באלנטרה הינן: רדיאטורים אשר נותים להיסדק מוקדם, תיבות הילוכים אשר גם מסיימות את חייהן מוקדם מן הצפוי

ציריות, מתגי הרמת חלונות ראשי וזהו.

(כל הנרשם למעלה נירשם מתוך ניסיון של 5 שנים עבודה במוסך מורשה יונדאי)

פורסם

הרכב עבר 79K ק"מ. נבדר במכון ובנוסף נבדק ע"י 3 חברי משפחה שונים אשר עוסקים\עסקו בפחחות רכב.

אין פגיעות שילדה או תאונות חמורות. תיקוני צבע קלים בדלת נוסע וכנף שמאל .

הרכב במצב מעולה,ריפודים וכל הפנים במצב חדש,חיצונית הצבע ללא פגיעות או שריטות.

המחיר הריאלי לרכב הנ"ל אחרי השכרה או ליסינג הוא בסביבות 44-45K. מחירון 59K.

הרכב נקנה ב 40K לאחר מיקוח עם מגרש רכב קטן בדרום הארץ.

מאז עברו 3 חודשים ו 8K ק"מ. הרכב נוסע יפה, ההורים נהנים מרכב חדש,נח,ומאובזר אשר נקנה מאוד בזול!!!!

ב 90K יש טיימינג וטיפול גדול,נקווה שהחלקים ליונדאי יהיו זולים כמו הרכב עצמו.

"If you feel in control,you're not going fast anough"

Mario Anderetti

פורסם
המחלות באלנטרה הינן: רדיאטורים אשר נותים להיסדק מוקדם, תיבות הילוכים אשר גם מסיימות את חייהן מוקדם מן הצפוי

ציריות, מתגי הרמת חלונות ראשי וזהו.

(כל הנרשם למעלה נירשם מתוך ניסיון של 5 שנים עבודה במוסך מורשה יונדאי)

 

האם רמת הבטיחות של יונדאי באותה רמה של היפניות המקבילות?

האם צריכת הדלק זהה ליפניות מקבילות?

וכיצד ניתן לדעת מה באמת מצבה של תיבת ההילוכים? מכון הבדיקה תמיד יכסתח את עצמו וירשום שמן גיר כהה ,בלאי דיסקיות הילוכים ,נקישות במעבר הילוכים וכדומה...

שאלה האחרונה: כשאתה אומר שתיבת ההילוכים אינה מאריכה ימים.למה כוונתך ,לאחר כמה ק"מ מתחילות לצוץ בעיות וכמה עולה שיפוץ גיר?

פורסם

צריכת הדלק על פי המחשב בנסיע משולבת עם מזגן 8.4 ל 100. בנסיע פחות רגוע המחשב יציג 8.7-9 ל 100.

עירוני בלבד עם מזגן יכול להגיע ל 10 ליטר ל 100.

הכל מחושב על פי המחשב, יכולות להיות סטיות באחוזים בודדים.

"If you feel in control,you're not going fast anough"

Mario Anderetti

פורסם

טיפול 90000 יעלה 2500-2700 שח ב מוסך מרכזי וצריכת דלק שלי בעיר 1:10 בין עירוני 1:13.5 שנת 2002

- alloy block,Vtec, Bosch Motronic ME7 fuel-injected

producing200HP 2.2-liter,Honda type R. Need we say more..

soon!....

פורסם
הרכב עבר 79K ק"מ. נבדר במכון ובנוסף נבדק ע"י 3 חברי משפחה שונים אשר עוסקים\עסקו בפחחות רכב.

אין פגיעות שילדה או תאונות חמורות. תיקוני צבע קלים בדלת נוסע וכנף שמאל .

הרכב במצב מעולה,ריפודים וכל הפנים במצב חדש,חיצונית הצבע ללא פגיעות או שריטות.

המחיר הריאלי לרכב הנ"ל אחרי השכרה או ליסינג הוא בסביבות 44-45K. מחירון 59K.

הרכב נקנה ב 40K לאחר מיקוח עם מגרש רכב קטן בדרום הארץ.

מאז עברו 3 חודשים ו 8K ק"מ. הרכב נוסע יפה, ההורים נהנים מרכב חדש,נח,ומאובזר אשר נקנה מאוד בזול!!!!

ב 90K יש טיימינג וטיפול גדול,נקווה שהחלקים ליונדאי יהיו זולים כמו הרכב עצמו.

 

מגרש רכב קטן בדרום הארץ - כמה אנשים שגולשים פה בפורום היו קונים רכב ממגרש? יכול להיות שהיה לך מזל או שאתה מומחה בקנית רכב ממקומות כאלה, בכל מקרה זו לא דוגמא לעיסקה קונוונציונלית.

פורסם

kadiel אינני יודע מה רמת הבטיחות של האלנטרה.

לגבי תיבת ההילוכים זה תלוי (במיוחד עם היו מחליפים שמן גיר בזמני הטיפולים).

בעבר הגיעו לנו רכבים עם 80 אלף ק"מ ושמן גיר שחור , ונרשמו החלקות במעברי הילוכים, והגיעו לנו גם רכבים עם יותר מ80 אלף ק"מ ובעיות בגיר.

פורסם

DOHC, איך האוטו 2007? אם אני זוכר נכון המודל אחרי 2005 של האלנטרה לא נמכר יותר בשום מקום חוץ מארה''ב (אם אני זוכר נכון) והאוטו נראה יותר טוב בהרבה מהמודל של עד 2005 ולדעתי כנראה אם היה נמכר בארץ היה תופס שוק חבל על הזמן האוטו מדהים!

http://www.edmunds.com/insideline/do/Drives/FullTests/articleId=117648#16 זה 2007

יש ביוטוב סקירה על האוטו אגב אם תחפש , ולדעתי הוא נראה יותר יפה מהמאזדה אני מקורי 3

פורסם

ציטוטים על האלנטרה 09

"Acceleration is adequate with either transmission, but it's far from snappy. Hyundai says 0-60 mph takes 8.8 sec with the manual transmission, which has a slick precise shifter. The automatic transmission is smooth and responsive. " -- Consumer Guide

"Equipped with a 141 horsepower, 16-valve 2.0-liter four-cylinder engine, and five-speed manual transmission ... the Elantra Touring's acceleration will probably fall in the 'peppy' category - just shy of 'brisk.' Still, power should compare favorably with other front-drive competitors such as the Mazda3." -- Motor Trend

פורסם
אני מסתדר יפה עם העקיפות, תודה שאתה דואג.

בטח חם בקיץ לכבות מזגן בעליות של ירושלים.

 

 

מה שלום המינוס שלך, אגב?

לא יודע, אני מקבל החזר נסיעות על בנזין, ואני נוסע על גז.

2.72 לליטר.

 

אני חסכתי בשנתיים האחרונות מעל 13 אלף ש"ח על דלק. ככל שהמחיר עולה ככה אני חוסך יותר.

 

 

אני מתכנן להחזיק אותה עוד 3 שנים, מה שיביא אותי לחיסכון של כ- 35 אלף ש"ח בדלק בסוף תקופת האחזקה שלה.

 

שים לב למספר, אני אדגיש אותו:

35,000 ש"ח.

 

אתה יודע מה - אז אני לא אהיה הראשון ברמזור 8) אני כבר מורגל לזה, אני בוגר ליאונה 1300 (ככה שאני מורגל גם לטרטור של הדיזל).

העניין לא להיות ראשון ברמזור, העניין לא לכבות את המזגן בכביש מהיר.

 

 

 

ב-35 אלף ש"ח שאתה משאיר בתחנת דלק ב-5 שנים, אפשר:

קרא מה רשמתי למעלה.

 

1. לקנות כרטיס זוגי לקולנוע 472 פעם.

2. ללכת למסעדה טובה 140 פעם (שזה אגב, 28 פעמים בשנה).

3. לעשות ביטוח + טסט במשך 5 שנים ולהישאר עם עודף שנתי של 3000 ש"ח לאחזקה.

4. לקנות רכב אחר.

 

זה רק מהכסף שאתה חוסך.

 

אז כדאי לקחת את זה בחשבון כשקונים רכב שעושה 1:6 בעיר. זה הכל.

ואת המחיר הזול שבו הוא קונה את האלנטרה ואת התמורה המעולה שלה יחסית? לא ראוי לקחת בחשבון?

 

פורסם
kadiel אינני יודע מה רמת הבטיחות של האלנטרה.

לגבי תיבת ההילוכים זה תלוי (במיוחד עם היו מחליפים שמן גיר בזמני הטיפולים).

בעבר הגיעו לנו רכבים עם 80 אלף ק"מ ושמן גיר שחור , ונרשמו החלקות במעברי הילוכים, והגיעו לנו גם רכבים עם יותר מ80 אלף ק"מ ובעיות בגיר.

 

זה לא בעיה ברכב - זה פאק התחזוקה הידוע במדינה .

לא קוראים הוראות יצרן , ולא מטפלים נכון ברכב .

 

החלפת נוזל ממסרה ברכבי יונדאי מיצובישי קאיה - חובה כל 45,000 ק"מ או שלוש שנים .

נוזל ממסרה סינטטי בלבד , המיועד לרכב - ויש לכם ממסרה אוטומטית מעולה ללא בעיות מיוחדות :idea:

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.


×
×
  • תוכן חדש...