Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עצה ברכישת רכב. אוטומט, עד 20K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום קמתי בבוקר וגילתי שגנבו לי את האוטו :/ (הרכב הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=277759)

קיבלתי מהביטוח 13K ,ואני חייב למצוא בחודש הקרוב רכב חדש, הבעיה שאני לא מבין אז אני חייב עזרה

 

תקציב: 15-20K ,אוטומט, אני נהג צעיר ואני רוצה אוטו שיתאים לי ושאני יהנה ממנו.

תודה רבה

פורסם
היום קמתי בבוקר וגילתי שגנבו לי את האוטו :/ (הרכב הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=277759)

קיבלתי מהביטוח 13K

 

נשמע סיפור בדוי.

 

היום גנבו את האוטו, וכבר קיבלת כסף מהביטוח ?

ביטוח מעביר את הכסף לאחר חודש או לאחר 45 יום.

 

שנית, הביטח מפצה לפי מחירון לוי יצחק.

רשמת שם, שהמחירון הוא 17000 ומשהוא, למה "קיבלת" 13000 ?

 

 

פורסם
נשמע סיפור בדוי.

 

היום גנבו את האוטו, וכבר קיבלת כסף מהביטוח ?

ביטוח מעביר את הכסף לאחר חודש או לאחר 45 יום.

 

שנית, הביטח מפצה לפי מחירון לוי יצחק.

רשמת שם, שהמחירון הוא 17000 ומשהוא, למה "קיבלת" 13000 ?

לא אמרתי שקיבלתי פיזית את הכסף, אלא כמה קיבלתי, כמה הם הולכים להביא לי

ואני חייב למצוא בחודש הקרוב רכב חדש

אני רק מחפש כדי לראות את האופציות שיהיו לי ברגע שאני יקבל את הכסף

 

אין לי מושג למה קיבלנו רק 13K ,זה אבא שלי הלך לביטוח...

×
×
  • תוכן חדש...