Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב

 

אשמח לקבל המלצות לחברות + דגמים לרמקולים לסוזקי ג'ימני

לפי דעתי זה מקדימה 4 ומאחורה זה 5

 

תקציב עד 600 עדיף פחות

 

עם זה משנה המוזיקה אז

טראנס + רוק וכו.. (אין צורך בסאב/מגבר)

 

נ.ב

חשבתי על

מקדימה

http://www.alexsander.co.il/product.aspx?p_id=10559

מאחורה:

http://www.car-media-israel.info/index.php/kenwood-kfc-1361s.html

פורסם

הפצה.

 

אני יודע יודע שהדרישות הם לא לרמה של הפורם

אבל אני ממש אשמח לקבל עזרה

 

אני ממש לא מבין בזה כלום

 

ומחפש מערכת שתיתן לי סאונד איכותי ונקי כמה שיותר בגבלות התקציב

 

(אין לי אוזן של מוזקאי כמו למרבית חברי הפורום)

 

תודה רבה וסליחה על ההקפצה:roll:

פורסם

לשים רמקולים 4" לא ממש יעיל , תתקין באחורה 9*6 חבר ל HU וסע :-)

או שתצתרך להגדיל את תקציבך בכדי לבצע הכנה לרמקולים במידה יותר גדולה מקדימה :-)

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם

ראשית תודה רבה על התגובות

 

Alexander80 :

לא מובן לי למה רמקולים 4 לא יעיל? לפי הגיון שלי רמקול 4 איכותי יוציא איכות וחוזק יותר טוב

ממה שיש לי עכשיו?!!

 

בנוגע ל 9*6 לפי הבנתי אני צריך מאחורה 5 לא יותר ולא פחות.

 

קצת לחדד

אני לא מעניין בקידוחים להרחיב וכו. וגם לא להחליף את המערכת המקורית.

 

אני פשוט מעונין להחליף לרמקולים שיתנו לי איכות + חוזק נקי

פורסם

רמקולים קטנים לא יכולים לרדד נמוך ובגלל שהרמקולים האחוריים הם יותר גדוליים ואני מאמין שגם יכולים לספוג יותר הספק ברגע שתשמע טוב בהם בקדמיים כבר תגיע לאיוות :-)

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

×
×
  • תוכן חדש...