Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Skoda Yeti - ההצלחה הבאה או הנפילה הבאה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבחן דרכים - ישראלי - ראשון על היטי החדשה של שקודה:

http://cars.walla.co.il/?w=/4701/1506626

 

האם לדעתכם היא תצליח (במחיר הנכון, כמובן)?

 

האם שקודה עשו נכון שהם נכנסו לנישה שהיא חדשה עבורם?

 

ואוף דה רקורד - היטי היא שגרמה לנו לבטל (ברגע האחרון) את הזמנת הפביה (האדמונית).

עכשיו רק ניתן לקוות שיוחלט על יבוא היטי גם בגרסת 1.8TSI ידנית, עם הנעה כפולה... :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני חושב שהם עשו נכון שנכנסו לנישה חדשה,אם זה עבד בשביל פורשה למה שלא יעבוד בשביל סקודה?:roll:

יצרניים "עממיים" לדעתי צריכים להתפרס על כמה שיותר קטגוריות.

 

לדעתי העיצוב מקדימה "מעניין" :?

סיכויי הצלחה בארץ נראים לי בעייתים.למי הגי'פ הזה פונה?

למטפסי מדרכות? מי ירצה לקנות ג'יפ (פוזה) סקודה (אנטי פוזה)?

לאנשי שטח? יעדיפו דברים יותר "הארד קור"

V5

פורסם

המתחרים העיקריים שלה (ממה שהבנתי מקריאה ברשת) הם הקשקאי והטיגואן. במבחן שערך המגזין autobild היטי ניצח את הטיגואן. היטי יגיע לארץ עם מנוע קטן מזה שבטיגואן (1.2 ל' TSI) והנעה קדמית, מה שאומר מחיר נמוך יותר מזה של הטיגואן. הדבר אומר שהמתחרה העיקרי שלו בארץ (אני מאמין) יהיה דווקא הקשקאי.

 

אני אישית לא אהבתי את העיצוב, אבל זו דעתי.

פורסם

הישראלים התחילו לקבל את הסקודה שבו כרכב פרטי לגיטימי.

אז להכניס את ה"ברלינגו" המגובהת הזאת ועוד עם שם כזה?:roll:

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם

איזה כיעור :shock:.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
אני חושב שהם עשו נכון שנכנסו לנישה חדשה,אם זה עבד בשביל פורשה למה שלא יעבוד בשביל סקודה?:roll:

יצרניים "עממיים" לדעתי צריכים להתפרס על כמה שיותר קטגוריות.

 

לדעתי העיצוב מקדימה "מעניין" :?

סיכויי הצלחה בארץ נראים לי בעייתים.למי הגי'פ הזה פונה?

למטפסי מדרכות? מי ירצה לקנות ג'יפ (פוזה) סקודה (אנטי פוזה)?

לאנשי שטח? יעדיפו דברים יותר "הארד קור"

 

תקרא את הביקורת. האוטו הזה טוב מאוד למשפחה ונותן גם את האופציה ( הלא רעה בכלל..) למשפחה לרדת גם לשטח.

פורסם

לדעתי הוא דווקא עתיד להצליח.

נמכרו ונמכרים כאן הרבה ג'יפונים וג'יפים "זולים" (באופן יחסי כמובן). טוסון, ספורטג', קשקאי, טריוס וכיו"ב.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

סביר להניח, שכמו רוב הרכבים שצ'מפיון מביאים, הוא לא יהיה להיט בליסינג - אבל בהחלט ימכר טוב בשוק הפרטי.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לפי דעתי לא ילך.לומרות הצלחת הג'יפונים היפניים והקוראיניים. איכשהו בישראלים לא אוהבים ג'יפים אירופאיים (רכבי היקרה לא נחשב) וזה שהמותג הוא סקודה בהחלט לא מוסיף לעיניין.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

בתמחור טוב ובאבזור טוב יכולה להגיע הצלחה גדולה!

אני חושב שזה אחלה של ג'יפון שלפי מה שאומרים, משלב בצורה טובה גם כביש וגם שטח בצורה טובה עד מאוד.

רק שהיבואן יהיה חכם ויתמחר אותה נכון.

×
×
  • תוכן חדש...