Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אף פעם לא היה לי רכב שלי, רק ליסינג. בעבודה חדשה אין ליסינג ואני רוצה לקנות רכב

קטן אוטומטי בתקציב בערך 30000 ש''ח.

 

הבנתי שבכסף הזה אפשר לקנות אותו אירופאית משנות 2003-2004

או לקנות יפנית משנות 2000-2002.

 

אין לי חברים מוסכניקים ואני עשיתי חיפוש בנושאים דומים אבל כל אחד ממליץ משהו אחר.

אני יודע שזאת דעה קדומה אבל האם באמת יפנית ישנה עושה פחות בעיות מאירופאית משנתון יותר גבוה?

 

בנתיים עצרתי על פונטו ספייס 2004 שזה אותו יחסית חיסכוני וזול לתחזוקה.

האם כדאי לבדוק יפניות למשל סוזוקי סביפט או דייטסו yrv 2001-2002(הרכבים האלה נראים לי מיושנים יותר)?

 

תודה על כל עיצה.

פורסם

לך על הספייס , רכב פופולרי ואמין , בדוק היטב את מערכת הקירור שלו כי שם יש כשלים.

הסוזוקי רכב מאוד אמין אבל הוא לפי הדגם שאתה רוצה הוא מאוד ישן.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

לך על הספייס , רכב פופולרי ואמין , בדוק היטב את מערכת הקירור שלו כי שם יש כשלים.

הסוזוקי רכב מאוד אמין אבל הוא לפי הדגם שאתה רוצה הוא מאוד ישן.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

×
×
  • תוכן חדש...