Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי הכתיבה רואים אם הבנאדם מקצוען או חובבן.

 

אם הוא היה מקצוען,הוא היה רושם קצת רקע לפני כן על עצמו.

 

 

WTF?

למה ניראה לך שזה מה שהוא צריך לעשות?

ולמה הוא חייב לך את זה?

 

הבחור ביקש מקום להתפרע בו קצת, ולפני זה הוא צריך לשפוך את הביוגרפיה שלו לפניך? :lol:

 

אבל, למרות הכל ניראה לי אתה צודק.

מיקצוען אמור לדעת שזה קצת לא חוקי בארץ, וזה לא משהו שהולכים ומבקשים בפורום...

 

שבת שלום :-)

I :inlove: MY Mitsubishi

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לצחוק עליו

לא צוחקים עליו, צוחקים איתו:-P

קיצר חפש לך מגרש חניה גדול ריק ומבודד .

רק שים לב שניידת יכולה להופיע באמצע שום מקום ולתת לך קנס על "נהיגה בקלות ראש", גם במגרש חניה מבודד. הם אוהבים את השטויות האלה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
WTF?

למה ניראה לך שזה מה שהוא צריך לעשות?

ולמה הוא חייב לך את זה?

 

הבחור ביקש מקום להתפרע בו קצת, ולפני זה הוא צריך לשפוך את הביוגרפיה שלו לפניך? :lol:

 

אבל, למרות הכל ניראה לי אתה צודק.

מיקצוען אמור לדעת שזה קצת לא חוקי בארץ, וזה לא משהו שהולכים ומבקשים בפורום...

 

שבת שלום :-)

 

אף אחד פה לא חייב לאף אחד כלום,ונוסף על כך לא מעניין אותי מי הוא בכלל ומה הוא עושה בחייו שיהיה לו לבריאות.

סה"כ עניתי לבחור שבנאדם רציני לא היה שואל שאלה בצורה כזאת.

 

יאאלה Next.

פורסם

לפותח התארד.

 

דבר ראשון יש חניון חדש גדול ומפתה מול קניון שבעת הכוכבים בהרצליה, אל תנסה את זה המקום שורץ מארבים וסיורים (מנסיון מר)

 

הכי בטוח זה מנחת עדר, אתה יכול לעשות מה שבראש שלך בלי יותר מדי דאגות (רק תיזהר מהבדואי עם החמור שתמיד מסתובב שם, פעם אחת כבר כמעת הורידו אותו)

 

אם אין לך כוח או דלקן להגיע לערד אז תחפש מנחת נטוש שקרוב אליך, יש את המנחת שמשתמשים בו בתוכנית "טסט ראשון" באיזור המרכז אבל אני לא זוכר איפה זה בדיוק, אולי מישהו פה ידע.

 

ותזכור שגם בזמן הפעלולים שלך אתה צריך לחגור חגורה.

 

בהצלחה ואל תעשה יותר מדי שטויות.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם
לא ממליץ על הסופרלנד והאיזור שלו, המון שוטרים סמויים בלילה!

 

אז עכשיו אני מבין איך הם נלחמים בתאונות דרכים ובאלימות.8)

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם

מאיזו עיר אתה בארץ? שאני יוכל להמליץ לך על מקום קרוב אליך.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
דווקא שאלה לגיטימית.

אתה ציני אני מקווה:shock:

איך ואיפה עוד אתה מצפה מאדם ללמוד דריפטינג?

סימולטורים ומדריכים מורשים מטעם משרד התחבורה. אה, אופס, אין מדריכים כאלה עדיין, כי זה לא חוקי בארץ.

אז נכון שהעדיפות היא לא להפוך מקומות מסויימים להומי שוטרים באמצעות פרסום בפורום, אבל הבנאדם רוצה לדעת.

ותאמין לי שהוא קיבל מספיק הודעות פרטיות מכל מי שמכיר ויודע.

יש דרך להסביר דברים, והציניות לא באמת מוסיפה לכבוד המגיבים.

בנוגע לציניות, אני לא יודע איך לספר לך את זה, אבל כשאני רואה בנאדם שואל "איפה אני יכול לעבור על החוק בלי שיראו אותי ובלי להיתפס", משהו פה מפריע לי. אפילו מאד. מבחינתי המרחק בין זה לבין "איפה אני יכול לשחזר את הקטע האהוב עליי מ-GTA ולהתנגש במכוניות פרטיות עם רכב כיבוי אש בלי שאף אחד יידע" הוא קטן מאד. על שאלות כאלה לא צריך ואפילו רצוי לא לענות ברצינות, במיוחד לא מעל הפורום הפתוח, כדי שלא כל ילד אדיוט יקרא ויחשוב שהוא סופר-מריו וילך לנסות את זה גם אם קודם הוא לא חשב על זה. אתם רוצים תאונות אימונים על מצפונכם?:arrow:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפותח התארד.

 

דבר ראשון יש חניון חדש גדול ומפתה מול קניון שבעת הכוכבים בהרצליה, אל תנסה את זה המקום שורץ מארבים וסיורים (מנסיון מר)

 

הכי בטוח זה מנחת עדר, אתה יכול לעשות מה שבראש שלך בלי יותר מדי דאגות (רק תיזהר מהבדואי עם החמור שתמיד מסתובב שם, פעם אחת כבר כמעת הורידו אותו)

 

אם אין לך כוח או דלקן להגיע לערד אז תחפש מנחת נטוש שקרוב אליך, יש את המנחת שמשתמשים בו בתוכנית "טסט ראשון" באיזור המרכז אבל אני לא זוכר איפה זה בדיוק, אולי מישהו פה ידע.

 

ותזכור שגם בזמן הפעלולים שלך אתה צריך לחגור חגורה.

 

בהצלחה ואל תעשה יותר מדי שטויות.

 

דריפט במנחת?

פורסם

ברווז יקר.

יש הבדל בין לצאת ולהשתולל בכביש לבין לנסות ללמוד דריפט במקום נטוש שבו הוא יסכן רק את עצמו (זה מה שהוא ביקש בסופו של דבר).

 

אני מבין את נקוןדת המבט שלך אבל לדעתי קצת נסחפת.

פורסם
דריפט במנחת?

 

מה הבעיה?

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.


×
×
  • תוכן חדש...