Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני רוצה לשים קומפוננט ומונו בלוק מה אתם אומרים שאני ישים, ומה מתאים?

רדיו דיסק - Pioneer DEHP5900IB

מגבר - Cardinal V15 1500W

רמקולים אחוריים - Pioneer TSA6962E 300W 40RMS

סאבוופר - Lightning Audio Bolt B3.12.4

רמקולים קדמיים - פיונר 6.5 חמודים

 

מה אתם מציעים לעשות?

 

תודה(:

פורסם

אם אתה מחפש לשדרג את המערכת המקורית של הרכב,

שיהיה לך יותר עוצמה בלי איכות אז זו מערכת נחמדה...

 

אם אתה רוצה סאונד באוטו, זה כבר סיפור אחר.

 

המגבר הנ"ל הינו מגבר סיני פשוט מאוד, וכל המערכת מאוד פשוטה!

 

אתה תצתרך להשקיע הרבה יותר מ 1500 ש"ח בכדי לקבל מערכת סבירה / טובה באוטו.

 

תחילה הייתי משקיע ב HU (רדיו דיסק) איכותי שאגב זה שרשמתי זה דגם ישן מאוד (2007) בלי USB. (את כל ה1500 ש"ח - למשומש ברמה גבוהה)

 

אחר כך זוג רמקולי קומפוננט איכותיים (900-1800 ש"ח משומש או ישניה ברמה גבוהה)

 

מגבר 1000-2000 ש"ח (פחות מזה זה מגברים שהם רק עושים רעש ברכב, בלי איכות)

 

וסאב 600-1500 ש"ח יספיקו לך לסאב.

------------------------

 

בקיצור מערכת איכותית עולה כסף ולא מעט... תתחיל לחסוך אם אתה מעוניין במערכת איכותית.

 

בהצלחה

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

קודם כל יש לי הרגשה שיש לך רק כבל RCA 1 אם זה ככה מומלץ להוסיף עוד אחד.

ולהחליף את הרדיו דיסק למשהוא איכותי יותר כמו אלפיין (משומש ניכנס לך בתקציב וישאר לך כסף).

רק להחליף את הרדיו דיסק לאלפיין זה כבר ייתן לך צליל אחר לגמרי אתה לא תאמין כשתשמע את השינוי.

 

אם אתה תשים עוד מגבר, זה יתן לך רק באסים חזקים יותר וגם ככה הסאב שלך לא כזה חזק שהוא צריך מונו בלוק.

לכן זה יהיה כרגע ביזבוז של כסף.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

×
×
  • תוכן חדש...