Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איזה רזולוציה של תמונה אני צריך כדי להדפיס אותה בגודל של A0 או אולי קצת יותר קטן.

וכמה זה בערך יעלה לי בבית דפוס.

 

300DPI

פורסם
יש לי המון תמונות באיכות מאוד גבוהה ממרוצי ראלי בעיקר. אם אתה מחפש משהו מסוים תגיד ואולי אוכל למצוא לך.

 

אני מחפש תמונות ממירוצים בעיקר של מכוניות מהשנים האחרונות כמו אימפרזה, איבו, פוקוס, C4.

 

מהו נתון הDPI‏ ואיך אני בודק אותו?

מה הערך המומלץ לתמונה בסדר גודל של ‏120x80ס"מ?

פורסם

DPI זה לא נתון, זה כמה נקודות לאינץ' אתה בוחר שיהיו כשאתה מדפיס. אפשר לחשב לפי 300 DPI את הגודל המקסימלי שאתה יכול להוציא מקובץ ושזה עדיין יראה טוב.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם
אני מחפש תמונות ממירוצים בעיקר של מכוניות מהשנים האחרונות כמו אימפרזה, איבו, פוקוס, C4.

 

מהו נתון הDPI‏ ואיך אני בודק אותו?

מה הערך המומלץ לתמונה בסדר גודל של ‏120x80ס"מ?

 

אם אתה מחפש מכוניות חדשות, נראה שלא אוכל לעזור לך.

אולי רוני יכול לבדוק עם הצלמים של "אוטו", להם בטח יש מלא תמונות בפורמט RAW שאפשר לשמור ב-300DPI.

 

לשאלתך השניה, פתח את הקובץ עם פוטושופ או כל תכנה גרפית מקבילה, ותוכל לראות את ה-DPI במאפיינים.

פורסם

תודה לכל מי שעזר. לא הכרתי את הקטע עם הDPI.

אני אבדוק את זה בכמה תמונות שמצאתי.

אגב, כתבתי בעיקר מכוניות חדשות אבל מכוניות מכל השנים יתקבלו בברכה.

×
×
  • תוכן חדש...