Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נמצא פה בעיקר באודיו לרכב ...אז שלום לכולם..

אממ אני בחיפושי אחרי רכב בתקציב של 40K ..

בין הרכבים שמצאתי ואהבתי זה השברולט AVEO ..

קצת פרטים על הרכב ... שנתון : 2006 , ללא תאונות כלשהן , 55 אלף ק"מ בערך , יד שנייה(זה שאני רוכש ממנו הביא את הרכב בליסינג ) , ידני , יש מכות קטנות כמו בכל אוטו , מחירון : 45 אני חושב ...רוצים על האוטו 40K האדם אמין חברה של אמא ..

רציתי לדעת מה אתם אומרים עליו...ממה שהבנתי גם הוא חסכוני בדלק 1/13 משו כזה...

בכללי אני מאוד מתרשם משברולט (בניסיון שהיה לי איתה בחו"ל במיאמי ובכללי) .

מה דעתכם ?...האם כדאי ללכת על הרכב ?...או שיש המלצות לרכבים יותר טובים וחכסכוניים יותר בתקציב הנ"ל ?..

פורסם

אני שותף לדיעות של קודמיי - האויאו הינו רכב מיושן מבחינה טכנולוגית ובטיחותית (מה שעושה אותו לפחות בטוח

 

מרכבים מקבילים באותם השנתונים).

 

מצא לך אולי פיאט פונטו / פולקסווגן פולו - אפילו אם תצטרך ממודל יותר ישן. עדיף !

alfa 156 2.5.

פורסם

וואו... , קודם כל ממש הופתעתי מהתגובות כלפי הרכב ...

אם אפשר יותר פרטים למה זה סכנת נפשות לנסוע על הרכב הזה ?..

פורסם

2 כוכבי בטיחות אאל"ט.

בתקציב הנ"ל תוכל למצוא פונטו ספייס פרטית ממודל 04-05.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

תגובות קשות.אולי קשות מדי.

אני רכשתי לחברה שלי רכב כזה שנת 06, ידנית, אותו יד כמו בסיפור שלך וגם יד ראשונה ליסינג.

אין ספק שהרכב לא יציב עקב מרכז כובד קצת גבוה לעניות דעתי, אך מבחינת הפן המוטורי המנוע הוא של דייהו

כפי שכבר צויין ועל כן גם הטיפולים בו הרבה יותר קלים, זולים מבחינת חלקים (לא מטפל במרכזי).

מבחינת יתרונות-1.אני רכשתי אותו כ11 אלף מתחת למחירון מהסיבה שהוא פשוט לא נמכר,לפחות מהזמן שאני עשיתי את סקר הקנייה.ועל כן יכול להיות שהמחיר שאתה מדבר עליו קצת גבוה מדיי למה שבאמת אפשר לתת.

2.כמו שכבר ציינתי מקודם עניין הטיפולים והחלפים.

שלילה-

1.יציבות.(ציינתי בהתחלה)

2.בדגם שלי (06) אין abs ועוד שאר חמוצים שנראים לי לגיטימיים לשנתון שכזה.

 

לגבי עניין הבטיחות וכוכבי הריסוק אני מודה שלא לקחתי את זה כשיקול.ואין ספק כי זה נק' טובה למחשבה.

לעניות דעתי הרכב הוא קנייה סבירה למחירו מהסיבות שציינתי מקודם, הוא קטן זריז,ולא מזיק:-).

שיהיה בהצלחה.

כיום: סקודה סופרב 2013 (שטים לנו בהנאה)

רנו קליאו ספורט 2.0

סיאט איביזה Turbo 20v

פורסם

אני לא קורא אפילו את התגובות של האנשים פה על מנת לא להיכנס לוויכוחים אבל,

בתור נהג בצבא שנוהג המון על המכוניות מהסוג הזה אני ממליץ לך תתרחק!

המון תקלות, אי נוחות, האוטו לא זז, אני ממש לא אוהב את הרכב הזה (עצוב שזה נחשב לרכב טוב בצבא אבל כמובן אין שם משהו נורמלי).

בקיצור תתרחק מהרכב הזה,הייתי מעדיף לנסוע על רכב ישן הרבה יותר אבל איכותי יותר, אני אישית לא רואה סיבה אחת טובה לקנות אחד כזה.

תחפש משהו יותר איכותי, תתפשר בשנתון והמון בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...