Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,



 

לאחר שערכתי חיפוש ולא מצאתי תשובה שנראתה לי הולמת החלטתי להעלות את הבעיה שלי בפניכם.

 

אני הבעלים של קורולה 98 אוטומטית (150K ק"מ)

בזמן האחרון שמתי לב שמד הטמפרטורה שלי לא שומר על מיקומו,

בזמן עמידה כשהרכב מונע , סתם ככה או ברמזור , מד הטמפרטורה נמצא במרכז כראוי והוונטה עובדת לחילופין בעת הצורך.

בזמן נסיעה - זה לא ממש משנה אם זה 70 או 120 קמ"ש מד הטמפרטורה יורד ומציג חום מנוע רבע או שליש מד במקום חצי מד קבוע,

בשניה שאני נעצר עם הרכב מסיבה כלשהיא - החיישן מטפס לו לאיטו למצב של חצי גובה ונעצר שם כמו שצריך להיות.

 

דוד שלי שהוא עובד טויוטה לשעבר טוען שיש מצב שהלך איזשהוא טרמוסטט שאמור לומר לרכב מתי לקרר את המנוע ומתי לא ,

אני לא ממש מבין איך זה עובד אם בעמידה הרכב מציג טמפרטורה תקינה ויציבה,

קראתי כאן שייתכן מצב שטעינת חשמל מפריעה פה , אני אציין (וכפי שתראו בחתימה) שיש לי מערכת דיי רצינית ברכב אבל המצב חוזר על עצמו גם כשהיא לא פועלת כלל (כך או כך מצב טעינה ייבדק מחר בעזרת רב-מודד).

 

אני מאיזור הקריות ושוקל לתת קפיצה לטויוטה על מנת לברר את המצב , גם ככה יש טיפול 10 בקרוב ,

אני פשוט רוצה לבוא לשם עם מושג כלשהו על מנת שלא "יערבבו" אותי .

 

הצעות ורעיונות ייתקבלו בברכה.

 

תודה ,

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

התרמוסטט שלך נפתח כנראה מוקדם מדי זה לא אמור להפריע לך בנסיעה... וגם אם כן אז תחליף אותו

יכול להיות מצב שככה זה אמור להיות ואם זה עדיין גורם לך אי נוחות אז תצטרך למצוא תרמוסטט שמתאים ןנפתח בטמפ יותר גבוהה כך או כך אין לך מה להילחץ כל עוד אתה לא עובר את החצי בחום

פורסם

דוד שלך ,המכונאי לשעבר כנראה צודק, אתה מתאר בעייה קלאסית של תרמוסטט שנשאר פתוח או לא נסגר עד הסוף.

מה עוד שהחיפוש שעשית בפורום היה חובבני כי בעיות כאלו לרוב נדונו במספר רב של הזדמנויות.

 

 

 

 

 

נ.ב. אם מותקן לך "תרמוסטט יפני מהסוג הטוב" אז זה לא ממש הגיוני שב-150K ק"מ הוא כבר לא תקין...(נאמר כהלצה בלבד למי שהיה בעניינים לאחרונה :wink:).

פורסם
התרמוסטט שלך נפתח כנראה מוקדם מדי זה לא אמור להפריע לך בנסיעה... וגם אם כן אז תחליף אותו

יכול להיות מצב שככה זה אמור להיות ואם זה עדיין גורם לך אי נוחות אז תצטרך למצוא תרמוסטט שמתאים ןנפתח בטמפ יותר גבוהה כך או כך אין לך מה להילחץ כל עוד אתה לא עובר את החצי בחום

 

למה לכתוב שטויות וחירטוטים. כמה אתה רוצה לבלבל את הבן אדם?

 

תסתכל בתשובתו של דניאל ותלמד.

 

אכן התרמוסטט לא נסגר כמו שצריך והוא צריך החלפה כי אם הוא יתפס במצב יחסית סגור, המנוע יתחמם, והמחיר לזה, הוא הרבה יותר יקר מתרמוסטט.

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם
למה לכתוב שטויות וחירטוטים. כמה אתה רוצה לבלבל את הבן אדם?

 

תסתכל בתשובתו של דניאל ותלמד.

 

אכן התרמוסטט לא נסגר כמו שצריך והוא צריך החלפה כי אם הוא יתפס במצב יחסית סגור, המנוע יתחמם, והמחיר לזה, הוא הרבה יותר יקר מתרמוסטט.

 

גילעד

הוא דווקא צודק, למעט הקטע שזה לא אמור להפריע בנסיעה כי אם התרמוסטט תקול יש להחליפו והסיבות ידועות.

תרמוסטט שנפתח מקודם מידי , הכוונה לטמפ' נמוכה מידי, אזי הוא גם יסגר בטמפ' נמוכה מידי ויגרום בדיוק לתופעות האלו.

מציע להבא גם להתנסח בצורה יותר עניינית .

 

התרמוסטט שלך נפתח כנראה מוקדם מדי זה לא אמור להפריע לך בנסיעה... וגם אם כן אז תחליף אותו

יכול להיות מצב שככה זה אמור להיות ואם זה עדיין גורם לך אי נוחות אז תצטרך למצוא תרמוסטט שמתאים ןנפתח בטמפ יותר גבוהה כך או כך אין לך מה להילחץ כל עוד אתה לא עובר את החצי בחום

פורסם

עוד שאלה קטנה :



 

יש למישהוא מושג מהי העלות של החלפת החלק הזה ? (+/- כמובן..)

 

שוב תודה,

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

רוב תודות ,



עד לאן תגיע העצלנות שלי ..:?

 

שוב תודה על הסבלנות של כולם ועל התשובות.

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

מסכים לגבי הניסוח.

 

ומסכים לגבי שאם המד חום לא עובר את החצי אין סיבה להלחץ.

 

אבל, נקודה למחשבה:

 

אם המנוע מתקרר יותר מידי, המחשב יעבור לתערובת עשירה.

 

אם כך הדבר, צריכת הדלק תעלה וכמו כן זיהום האוויר.

 

בעיני זה מצב בלתי נסבל שכואב בכיס לאורך זמן וגם בסביבה.

 

כל אחד יעשה מה שבא לו אבל זה המצב בעיניי.

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

×
×
  • תוכן חדש...