Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כ 10 שנים ראיתי בחולות ליד חולון למברטה זנוחה עם סמל של המשטרה, כנראה SX200. לא היה לי איך לקחת אותה. אחרי כמה ימים היא כבר לא היתה

 

איזה קטע!

גם אני ראיתי אותה ושבאתי לקחת לא מצאתי אותה...

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם
איזה קטע!

גם אני ראיתי אותה ושבאתי לקחת לא מצאתי אותה...

 

באמת פיספוס ,יש מקום ריק בין האודי מס.8 להאודי מס.29 ,ויש גם חלל ריק בין הבלייזר לאופנועים ,איזה פשלה...:wink:

פורסם
באמת פיספוס ,יש מקום ריק בין האודי מס.8 להאודי מס.29 ,ויש גם חלל ריק בין הבלייזר לאופנועים ,איזה פשלה...:wink:

 

זה היה לפני מעל לעשר שנים....

אז לי עוד היה מקום....

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם
שחר איילון, הינו חובב רכב נלהב, ואופנוען שטח בחסד, בתקופת ה"אופנובנק" למי שזוכר, תירגל שחר איתנו

שוד רכוב כששחר הינו האופנוען, ואנו בצוותי הבילוש, מנסים לתפוס אותו...מיותר לציין שהוא הצליח להימלט פעם אחר

פעם...רן

 

מעניין מה יהיה עתיד הרכבים הללו אחרי ששחר איילון יעזוב את המשטרה ויפרוש.

האם יהיה מי שימשיך לדאוג להם.

 

יש לפחות שוטר אחד , שמתאים לתפקיד...

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

חזרתי 30 שנה אחורה.

הואן עם דלת ההזזה היה מסתובב אצלנו בשכונה בתקופה שהשוטרים היו עם מדים כמו של השוטר אזולאי.

תמיד הדלת היתה פתוחה ומיטב שוטרינו היו מוכנים לזנק אל מול פני הסכנה.

 

attachment.php?attachmentid=150362&d=1238146939

ואני? כמובן שעם האמא הפולניה שלי שתמיד הזהירה אותי שאם אני לא יאכל יבוא שוטר = בכל פעם שראיתי את הניידת הייתי בורח רועד מפחד לאיזו פינה ומתחבא שם.:evil:

 

שלא נדבר על האסקורטים.

פורסם

ממש יפה!

ואני חייב לציין שממש השתנה שם לטובה מלפני שנתיים בערך שהייתי שם כחניך!

הייתי מסתכל המון על הרכבים וזה פשוט היה כיף.

למרות שמקרוב השיפוץ של הרכבים היה זוועה! פשוט היו צובעים אותם עם מברת וצבע רגיל

ואת החורים עם שפכטל פשוט.

היה אפשר לראות את העובי של הצבע ממש שהיה מתקלף!

כל הכבוד ליוזמה של השיפוץ לבנתיים יש להם עוד כמה שנים שיראו ככה עד הפעם הבאה

אופל קאדט 73' 1300 אוט'.......

אין יותר פיג'ו:-(

פורסם
האם נכון שהמנועים של הסיירות של המשטרה היו חזקים יותר מהסידרתיים ?

 

הסיירות של המשטרה היו 1600 ו2000 סמק.

 

סיירות אחרות יובאו לארץ גם עם מנועי 1300 ...שלא נידע

×
×
  • תוכן חדש...