Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גועל נפש ממש.... תאונה ושוטרים ...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פשוט בושה... אני בדרך כלל לא תוקף את המשטרה אבל זה כבר ממש עבר כל גבול

היום בדרך חזרה מהבסיס ראיתי את זה :

היה תאונה בין אוטובוס לרכב טרנזית שהתפרץ לכיכר.... האוטובוס בלם וברח שמואל ואז הרכב משמאול נתקע באוטובוס מטר אחרי הכיכר היה משטרה שהוריד אנשים (שהצלחו לעבור את התאונה) ובדקה להם רישיונות..... גועל נפש !!

לדעתי המשטרה היתה צרכה ללכת לראות שהכול בסדר..... זה התפקיד שלה !

 

תמונה (ציור שלי.. לא לצחוק P=) :

 

norm_1A69D4E43E5A420EABED7418E13647FF.JPG

 

פשוט גועל נפש... אני לא מבין למה יש משטרה בכלל....! :mad:

אופס שחכתי להגיד איפה זה היה ... Lol

 

בכל מיקרה זה היה בכייכר חולון ..... (נוסעים אחרי צומת חולון לכיון חולון ולא מפספסים..) והמשטרה עמודה על הכביש שמכניס לחולון... (זה כביש ליד יד לבנים...)

המשך יום נעים!

פורסם

1. תודה =-]

2. כל כך נכון...... גועל נפש במקום לעזור לאנשים כי זה התפקיד שלכם אתם הולכים לתת דוחות ... פשוט גועל נפש !

המשך יום נעים!

פורסם
זה בחולון קרה??

אם כן זה בטח בתל כביר..

 

אופס שחכתי להגיד איפה זה היה ... Lol

 

בכל מיקרה זה היה בכייכר חולון ..... (נוסעים אחרי צומת חולון לכיון חולון ולא מפספסים..) והמשטרה עמודה על הכביש שמכניס לחולון... (זה כביש ליד יד לבנים...)

המשך יום נעים!

פורסם

אם שוטר היה ניגש למקום התאונה, הוא היה צריך לערוך תרשומת, למלא כמה טפסים אחרי המשמרת, אולי ללכת להעיד במשפט וכו' וכו'...

 

אז הוא פשוט חסך לעצמו את הטרחה... :x:x:x:x

 

to serve and protect, אלק

 

P.

פורסם
כיכר קוגל אתה מתכוון..

כן שם יש הרבה בלאגן.

 

כן זה המקום. 8)

 

ולpaulpro בדיוק... זה התפקיד שלו FFS ! :roll:

המשך יום נעים!

פורסם

to serve and protect, אלק

P.

 

סליחה? ככה אתה מאשים את המשטרה?

זה הסלוגן של המשטרה בארה"ב ! לא בארץ!!

ראית בארץ שוטר שיודע בכלל אנגלית? :lol:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

ניראה לי ראיתי את השוטרים עושים רוורס... לא ראיתי את התאונה...

הם היו בקורולה ישנה? עשו רוורס ושיבשו את התנועה? :evil:

פורסם
ואיפה אתה בכל הסיפור? באוויר? לסובארו צמחו כנפיים?

 

:lol:

 

 

h3h3h3h3h

 

שכחתי להגיד את זה... אני באוטובוס... חוזר מהצבא... (אין חניה לסובארו שם X_X!!!)

 

ניראה לי ראיתי את השוטרים עושים רוורס... לא ראיתי את התאונה...

הם היו בקורולה ישנה? עשו רוורס ושיבשו את התנועה? :evil:

 

לא ראיתי אותם זזים ..... בכלל.... :mad:

המשך יום נעים!

×
×
  • תוכן חדש...