Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

The king has died (172) long live the king 195


מקלארן F1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקליאו נמכרה לפני חודש וחצי, בחודש וחצי האחרון הייתי במירוץ לחפש מכונית שתחליף אותה.

אחרי הרבה חיפושים, יזע ודם נמצאה הכלה.

פיאט קופה 16VT שנת 1996 במצב מדהים, באמת שנשמרה בקפידה ולא נחסך ממנה שום דבר.

בשתי מילים: מכונית מדהימה!

נהנה מכל רגע איתה.

עקב הגשם לא נעשה ווקס למכונית ולכן לא צולמו בנתיים תמונות של המכונית, שהן כמובן יבואו בהמשך.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בוגד!!

יש לי שאלה עניינית , איך זה לעבור לרכב הרבה פחות מפנק בן 13 ?

עזוב תאוצות ואחיזה - איך רכב שמור ברמה כזו מרגיש לעומת הקליאו?

פורסם

היא לא נקנתה מאשקלון, ולא מאריק, וגם לא מהבחור שכינויו הוא coupe (אם זה לא אותו הבנאדם).

היא נקנתה מגבעתיים.

עכשיו לשאלה של רוי, קודם כל הקליאו הגיעה לבית טוב, דאגתי שכך יקרה, והוא הבטיח שיצטרף לפורום PSI.

שנית, הרכב הרבה יותר מפנק מהקליאו, בנוי יותר טוב, אין קירקושים כלשהם ומרגיש יותר חזק מהקליאו כסטנדרט, מבחינת התנהגות הקליאו לוקחת אותו, הזנב שמח בקליאו וניתן לשליטה ומשחק, לעומת הפיאט שהיא כמו קטר על מסילת רכבת (אבל יש לציין שעדיין לא בדקתי אותה כמו שצריך, אני קודם אלמד אותה) .

אני אישית ממש מרוצה מהרכב, בעיקר בגלל שהרכב היה שמור כ"כ בקפידה, לא צריך לעשות לו יישור קו כמעט, רק דברים קטנים בגלל שאני פרפקטציוניסט, ממש לא מרגישים שזה אוטו בן 13.

הצבע בפיאט זה דבר רגיש וחייבים לשמור עליו ולהקפיד על ווקס בגלל שהוא נוטה לדהות עם השנים ולאבד מהברק.


×
×
  • תוכן חדש...