Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו יכול להסביר לי קצת על 405 MI 16


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי אחת אתמול בראשל"צ

עקבתי אחריה קצת

אגזוז רגיל עם רעש של חתול מילל, אחחחחחחחחח איזה רעש

קצת הסברים על כוח וכו'....?

פורסם

אתה בטוח ?

הגיעו לארץ בודדות אם בכלל.

 

מנוע 1.9 16V, בסביבות 160 כ"ס.

 

יש דגמים עם הנעה כפולה ויש עם הנעה קדמית. לא זוכר איך ומתי זה השתנה.

 

מסוג המכוניות שלעולם לא ייוצרו יותר וחבל. משפחתית מרווחת, עם ביצועים גבוהים, יכולת ספורטיבית של ממש, ומחיר שפוי.

פורסם

מישהו (בעלים של MI16 405) טען פעם שהיא מתנהגת יותר טוב מאימפרזה GT...

מה אתם אומרים?..

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
מישהו (בעלים של MI16 405) טען פעם שהיא מתנהגת יותר טוב מאימפרזה GT...

מה אתם אומרים?..

אפשר להאמין..... אבל תלוי למה הוא התכוון ב"מתנהגת"

אני מאמין שלא היה לו ניסיון רב על ה-GT ובגלל זה הוא אמר את זה, האימפרזות ידועות בהיגוי מעט מעורפל יחסית, אולי הוא הסתמך על זה

 

בקשר ל-MI, אין בעיה להסב 405 רגילה לאחת כזאת, קצת רצון וקצת יכולת

וכן מספר מאוד קטן של מקוריות הגיעו לארץ, על אחת מהן נכתב ב"אוטו"

יובל.

פורסם

אני כימעט בטוח זאת מקורית כי גם על המספר שלה הופיע 00 בסוף

ראיתי אותה בראשל"צ אוטו מדהים

הכיתוב

MI 16

היה באדום

והיה קשה לקרוא קצת בחושך אז שמתי אורות גבוהים

הבן אדם ניראה לי חשב משהו לא בסיידר

הקיצר עקבתי קצת אחריו כדי לראות את האוטו

בכניסה לכביש הראשי הוא פשוט נתן בקלות גז ונעלם

×
×
  • תוכן חדש...