Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

דבר ראשון רציתי להגיד לכם,שאני ממש שמח להימנות בין קוראי הפורום.

יש כאן כ"כ הרבה אנשים נהדרים, שיצא לי לפגוש את חלקם גם מחוץ ל"כותלי הפורום".

ואני ממש נהנה להחכים מהידע הרב שיש כאן לאנשים.:-D

 

ועכשיו לעניין:

ברשותי רכב סובארו גאסטי 94'.

בטיפול שעבר כנראה לא נזהרתי מספיק ו"חיזקתי" יותר מידי את המצתים.

כאשר רציתי להחליף אותם פרקתי אותם בקלות, אך 2 מתוך 3 המצתים לא הצלחתי לחבר.

פניתי לידיד שלי מוסכניק והוא אמר לי שיש לי מזל וצריך רק לעבור על ההברגות.

הוא עבר על ההברגות והמצתים שבו למקומם בשלום.

 

עברתי על הודעות בפורום שעוסקות בהברגות בעייתיות,והבנתי שיש הרבה סיכוי שזה פתרון זמני

בלבד וקיימת עייפות החומר וכו'.עכשיו מתקרב הטיפול הבא ואני חושש שכאשר אחליף (כמובן בזהירות)

את המצתים תהיה לי בעייה להחזירם.

 

ראיתי בנושא דומה שכאשר יש שמן על מצת מחברים אליו מאריך ורציתי לשאול אותכם אם במקרה הנ"ל, אפשר

לחבר מאריך למצת ואז כאשר ארצה להחליף מצתים בטיפול תקופתי לא יהיה לי בעייה עם ההברגה המקורית ה"עייפה"?

וכמו"כ אם זה לא משפיע על תפקוד הרכב ,שהמצת "רחוק" ב 2 סנטימטר?

אודה לכם על תשובה!(וסליחה על ה"חפירה הארוכה")

 

תודה

יהודה.

הבעייה שלנו שאנחנו עם לחוץ- יש לזה פתרון פשוט וק ל...תעצמו את העיניים ותספרו עד עשר וכמובן לא באמצע נהיגה! (אין כותב שורות אלו לוקח אחריות בשום צורה על הכתוב מעלה ואפילו לא על עצמו..!!) :roll:

פורסם

הקפצה

הבעייה שלנו שאנחנו עם לחוץ- יש לזה פתרון פשוט וק ל...תעצמו את העיניים ותספרו עד עשר וכמובן לא באמצע נהיגה! (אין כותב שורות אלו לוקח אחריות בשום צורה על הכתוב מעלה ואפילו לא על עצמו..!!) :roll:

פורסם

אם הלכה הברגה .תצטרך לעשות הברזה חדשה או אצל מישהו שקרה לו דבר כזה עשו לו איזה קומבינה של תותבות כלשהן לא יצא לי לראות .אצלו זה רכב ישן אז הוא סוחב עם זה .במקרה הגרוע תצטרך להחליף ראש

פורסם

תודה על תגובתך!

במקרה שלי ,פעם שעברה עברו על ההברגה והמצת התברג,ואמרו לי שזה לא פתרון

לאורך זמן וההברגה כבר די חלשה.

אז חשבתי שאם אני ישים מאריך אז אחרי שאכניס אותו,במקרה וההברגה תתקלקל,

הוא בעצם ישמש לי בתור ההברגה! ( במקום לעשות הברזה).

האם צורת החשיבה נכונה, או שיש עם זה בעיה?

מבחינת התקנה,שינוי בפעולת המנוע וכו'.

הבעייה שלנו שאנחנו עם לחוץ- יש לזה פתרון פשוט וק ל...תעצמו את העיניים ותספרו עד עשר וכמובן לא באמצע נהיגה! (אין כותב שורות אלו לוקח אחריות בשום צורה על הכתוב מעלה ואפילו לא על עצמו..!!) :roll:

פורסם

מה זאת אומרת מאריך ?

הפלאג לא יכול לשבת בשום מאריך

האלקטרודה שלו צריכה לשבת בדיוק איפה שיצרן הרכב קבע לה

 

אם עשית טיפול קודם לפני עשר אלף, והאוטו עובד בסדר ועגול

הייתי מוותר על החלפת פלאגים בטיפול הנוכחי - תמשוך 30 אלף על הפלאגים האלו, זה לא בעיה וזה בסדר.

 

ואחרי זה (כמה אתה נוסע?) בעוד כמה שנים תבצע את ההחלפה במוסך שמכונאי עם יד מיומנת יתעסק לך עם זה

פורסם

אני נוסע בערך 24,000 ק"מ בשנה.

אני יודע שזה הרבה לג'אסטי, אבל אני שומר עליו.

אמרו לי שאם אני יתקין מאריך אז זה יקצר את חיי המצת,אך זה לא ישפיע על פעולת המנוע.

זה נכון? או בגלל הריחוק של 1.5 ס"מ פעולת המנוע לא תהיה "עגולה"?

אתה יודע אולי על פתרון אחר או שבטיפול הבא, אם יהיו בעיות אז אני אלך לעשות הברזה?

כמו"כ את טיפולי 10,000 אני מעדיף לעשות בעצמי ,כל עוד לא מדובר במשהו בטיחותי.

הבעייה שלנו שאנחנו עם לחוץ- יש לזה פתרון פשוט וק ל...תעצמו את העיניים ותספרו עד עשר וכמובן לא באמצע נהיגה! (אין כותב שורות אלו לוקח אחריות בשום צורה על הכתוב מעלה ואפילו לא על עצמו..!!) :roll:

פורסם

מצת שמורחק מראש המנוע נוטה להתחמם מאוד

הסיבה ברורה מכיון שבאזור הטבעי שלו זורמים מים שסופחים מהתבריג חום,לא כך כשמרחיקים את המצת מאזור זה.

 

בדרך כלל מוצאים את המצת כאשר החרסינה השתחררה מהאלקטרודה.

חוץ מזה גוון אום החיזוק של המצת מעידה יותר מכל.גם המאריך סובל.

פורסם
אני נוסע בערך 24,000 ק"מ בשנה.

אני יודע שזה הרבה לג'אסטי, אבל אני שומר עליו.

אמרו לי שאם אני יתקין מאריך אז זה יקצר את חיי המצת,אך זה לא ישפיע על פעולת המנוע.

זה נכון? או בגלל הריחוק של 1.5 ס"מ פעולת המנוע לא תהיה "עגולה"?

אתה יודע אולי על פתרון אחר או שבטיפול הבא, אם יהיו בעיות אז אני אלך לעשות הברזה?

כמו"כ את טיפולי 10,000 אני מעדיף לעשות בעצמי ,כל עוד לא מדובר במשהו בטיחותי.

 

קצר בשליש את ההחלפה.

סע לשלום.

פורסם

אז מה אתם ממליצים לעשות?

לעשות הברזה ואז בעצם המרחק יהיה כמו שהוא עכשיו?

או שהפטנט הזה בעצם פתרון פשוט וזול?

תודה על תשובתכם!

הבעייה שלנו שאנחנו עם לחוץ- יש לזה פתרון פשוט וק ל...תעצמו את העיניים ותספרו עד עשר וכמובן לא באמצע נהיגה! (אין כותב שורות אלו לוקח אחריות בשום צורה על הכתוב מעלה ואפילו לא על עצמו..!!) :roll:

פורסם

תמשיך לנסוע. אם באמת תהיה בעיה - אז יוכלו להרכיב לך מעין תותב שישב במקום ההברגה הקיימת.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

×
×
  • תוכן חדש...