Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סאב מגבר וטוויטרים


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סאב פוניקס גולד דגם RSD12 מהסידרה החדשה 350 RMS ב 4אום כולל תיבה - 700 ש"ח

מגבר של pyle דגם pla1585 ערוצים 5 - 600 ש"ח

מגבר של orion 7005 ערוצים 5 המגבר במצב חדש (אפשרות החלפה על מגבר 4 ערוצים מחברה טובה ומוכרת לפחות 100RMS לערוץ)

טוויטרים של xtant מבית מורל דגם - 200 ש"ח

קרוסים של xtant מאותו דגם - 200ש"ח

 

איפון סיני 16 GB מהדגם החדש שהם עשו ללא שימוש עם אביזרים(אפשרות החלפה על מגבר 4 ערוצים מחברה טובה ומוכרת לפחות 100RMS לערוץ)

מחיר ופרטים נוספים בפלא

 

יחיאל 0507851991 או בה"פ

עם את/ה רוצה תמונות אני יכול לישלוח לך לא הצלחתי לעלות לכאן

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

פורסם

סאב פוניקס גולד דגם RSD12 מהסידרה החדשה 350 RMS ב 4אום כולל תיבה - 700 ש"ח

מגבר של pyle דגם pla1585 ערוצים 5 - 600 ש"ח

מגבר של orion 7005 ערוצים 5 המגבר במצב חדש (אפשרות החלפה על מגבר 4 ערוצים מחברה טובה ומוכרת לפחות 100RMS לערוץ)

טוויטרים של xtant מבית מורל דגם - 200 ש"ח

קרוסים של xtant מאותו דגם - 200ש"ח

 

יחיאל 0507851991 או בה"פ

עם את/ה רוצה תמונות אני יכול לישלוח לך לא הצלחתי לעלות לכאן

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

פורסם

נוסף למכירה קבל של cadence עם תצוגת וולט ולדים בצבע כחול

מצב חדשש - 450 ש"ח

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עידכון מחירים

 

סאב פוניקס גולד דגם RSD12 מהסידרה החדשה הסאב יושב בבית מחכה לקונה מאושר 350 RMS ב 4אום כולל תיבה 600 ש"ח

מגבר של pyle דגם pla1585 ערוצים 5 - 600 ש"ח

מגבר של orion 7005 ערוצים 5 המגבר במצב חדש איכותי מאוד יכול להפעיל סט קידמי ואחורי או 9*6 וסאב וסוגר את כול העסק במגבר אחד

קבל של cadence עם תצוגת וולט ולדים בצבע כחול מצב חדש בלי שריטה אפילו - 400 ש"ח

טוויטרים של xtant מבית מורל דגם - 200 ש"ח

קרוסים של xtant מאותו דגם - 200ש"ח

 

יחיאל 0507851991 או בה"פ

תמונות אפשר לישלוח באימייל

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

סאב פוניקס גולד דגם RSD12 מהסידרה החדשה הסאב יושב בבית מחכה לקונה מאושר 350 RMS ב 4אום כולל תיבה 600 ש"ח

מגבר של pyle דגם pla1585 ערוצים 5 - 600 ש"ח

מגבר של orion 7005 ערוצים 5 המגבר במצב חדש איכותי מאוד יכול להפעיל סט קידמי ואחורי או 9*6 וסאב וסוגר את כול העסק במגבר אחד

קבל של cadence עם תצוגת וולט ולדים בצבע כחול מצב חדש בלי שריטה אפילו - 300 ש"ח

טוויטרים של xtant מבית מורל דגם - 200 ש"ח

קרוסים של xtant מאותו דגם - 200ש"ח

 

יחיאל 0507851991 או בה"פ

תמונות אפשר לישלוח באימייל

 

אפשרות החלפה על נוקיה N96 או N95 8G

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

סאב פוניקס גולד דגם RSD12 מהסידרה החדשה הסאב יושב בבית מחכה לקונה מאושר 350 RMS ב 4אום כולל תיבה 600 ש"ח

מגבר של pyle דגם pla1585 ערוצים 5 - 600 ש"ח

מגבר של orion 7005 ערוצים 5 המגבר במצב חדש איכותי מאוד יכול להפעיל סט קידמי ואחורי או 9*6 וסאב וסוגר את כול העסק במגבר אחד

קבל של cadence עם תצוגת וולט ולדים בצבע כחול מצב חדש בלי שריטה אפילו - 300 ש"ח

 

יחיאל 0507851991 או בה"פ

תמונות אפשר לישלוח באימייל

 

אפשרות החלפה על נוקיה N96 או N95 8G או איפון דור שני/שלישי

או שעוני גדישה בוסט קונטרול אינלט ועוד

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

סאב פוניקס גולד דגם RSD12 מהסידרה החדשה הסאב יושב בבית מחכה לקונה מאושר 350 RMS ב 4אום כולל תיבה 600 ש"ח

מגבר של orion 7005 ערוצים 5 המגבר במצב חדש איכותי מאוד יכול להפעיל סט קידמי ואחורי או 9*6 וסאב וסוגר את כול העסק במגבר אחד

קבל של cadence עם תצוגת וולט ולדים בצבע כחול מצב חדש בלי שריטה אפילו - 300 ש"ח

 

יחיאל 0507851991 או בה"פ

תמונות אפשר לישלוח באימייל

 

אפשרות החלפה על נוקיה N96 או איפון דור שני/שלישי

או שעוני גדישה ובוסט קונטרול של גריידי

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מחיר זנות רק לבוא לקחת

אפשרות החלפה על נוקיה N96 או איפון דור שני/שלישי

או שעוני גדישה ובוסט קונטרול של גריידי או דוד אובלי של סברניג

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

×
×
  • תוכן חדש...