Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

של KAWASAKI... אני מדבר על שנת 94

 

משום מה אין לו מחירון :shock:

לא במחירון הרגיל, ולא במחירון מוטוקרוס...

כמו כן, לא מצאתי במקורותי פרטים על כזה כלי משנתון זה (יש רק שנתונים אחרים..)

 

אולי זהו בעצם KX?

 

כמה שאלות:

1.זה מוטוקרוס? דו"ש?

2.כמה פעימות?

3.יש חלקים בארץ? כי לא שמעתי עליו..

4.כמה שווה דבר כזה? כי לא מצאתי מחירון :?

 

תודה

פורסם

1. לא מוטוקרוס. זהו דגם אנדורו. למעשה דגם שומה ל-KX שבנוי

יותר לאנדורו מאשר למוטוקרוס.

 

2. דו"פ.

 

3. אולי. לא באופן סדיר בכל מקרה. מצד שני..תמיד יש אינטרנט.

 

4. יש דגמי 200 סמ"ק, לידיעתך ובדיקתך.

 

5. קח בחשבון שהאופנוע לא חוקי בארץ.

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם

דגם נדיר שכזה ולא חוקי, משנתון שכזה (להזכירך, הוא בן 10!), צפוי להיות עוול כלכלי לא קטן אם אין לך את ה"טאץ' " הנכון לטפל בו ביד אמונה טובה ואוהבת (עם ארנק לא ריק לגיבוי).

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

לפני שאתה שב...

 

ספר לנו על האקסמפלר שמצאת. תן קצת יותר פרטים. אולי יעניין אחרים... :roll:

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם

צר לי לאכזבך שדון, אבל אין אקזמפלר ספציפי מצויין, רציתי ללכת לראות.. יש שניים שמוכרים (אפשרי לתת מספרים). אבל עכשיו.....לא נראה לי.

 

מה שכן, יש לי אקזמפלד (מתלהב מהמילה :) ) מעולה ל RM125 שנת 95, אחרי מנוע+גיר+מייסבים+עוד דברים חדשים.... אין הרבה כאלה

בנוסף, זה אחד שחבר שלי מכיר טוב, ויודע מה ההיסטוריה שלו. לגבי עלויות אחזקה ביררתי (ללא תודות לכם! לא עניתם לי בשירשור :wink: ) וההורים נתנו הסכמה.

 

אבל אני עדיין מתלבט (להזכירכם, הכלי יראה 100 אחוז שטח)

אבל אם הוא ירד במחיר יש סיכויי טוב. הוא דורש 11 במקום מחירון 8 וחצי...

מה שכן, אם אני יביא ב 9 אלף, ישאר לי שלל תקציב בו אני יוכל להביא ציוד שטח קומפלט מושלם (ולא MADE IN RAMALLA)

 

נראה כבר..........

פורסם

לגבי ה-2 שמוכרים...

 

מצב ?

שנתון ?

מחיר ?

אזור בארץ ?

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם

אתה מוזמן להתקשר....

 

הראשון: 94, מכני מצויין, לאחר אוברול שמור בקיצוניות+ תוספות.051-893477

 

השני: 94, מכני וחיצוני מעולה, בהזדמנות 053-867753, 052-353284

 

לפחות ככה רשום

נלקח, דרך אגב מעיתון "מוטו", הראשון נשמע מעניין...

פורסם
אתה מוזמן להתקשר....

 

הראשון: 94, מכני מצויין, לאחר אוברול שמור בקיצוניות+ תוספות.051-893477

 

השני: 94, מכני וחיצוני מעולה, בהזדמנות 053-867753, 052-353284

 

לפחות ככה רשום

נלקח, דרך אגב מעיתון "מוטו", הראשון נשמע מעניין...

 

תברר עם הראשון, אם הוא מהדרום, ראיתי את האופנוע שלו.

האופנוע חיצונית במצב לא משהו בכלל, עד גובל בהזנחה (אחרי הכל כבר 10 שנים על הכביש),

אבל המנוע....סוכריה!!!!

במצב מעולה :!:

שייך לבחור ממש נחמד, ואם אתה רוכב אנדורו, זה אופנוע פצצה בשבילך בתקציב הזה.

פורסם
מתאבן קטן

 

 

אהההההההההההההההההה..... :shock::shock::shock::shock:

 

!THE HORROR

!THE HORROR

!THE HORROR

 

זה אני או שהשדוני פוזל לכיוון מגרשי חניה נטושים?

 

Super Max

"!Take him away, and c-ucify him well"

×
×
  • תוכן חדש...