Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רגע אני רוצה להבין משהו,

איזה מכשיר טוב יותר ה9887\701

או

הP9 של פיוניר הקומבו כמובן?

אל תגידו לי תלוי,תראה.תשמע....

אני רוצה לדעת חד וחלק,שווה החלפה או שלא שווה.

תודה.

פורסם

אלי - באחד הדיסקים הכי טובים של פייט'לס - אם אני לא טועה האלבום הוא outrospective

ושם השיר הוא donny x - זה השיר הראשון.

 

מקסי ג'ז, הסולן, פותח במשפט

 

if you put in the center of your being something that lacks the power to knowledge, it would eventually destroy you

 

עכשיו רק נשאר להכניס את הדיסק הזה למערכת שלך ולשמוע אותו :-P

 

תתחדש! סוף סוף מישהו ראוי באמת לציוד שכזה. אני שמח לראות אותך מגשים חלומות והולך עד הסוף עם השגעון שלך.

 

אשמח להיות, לתת ולעזור בכווני המערכת וכל תמיכה חיובית שרק ניתן לספק.

 

אבל! וזה אבל גדול - אין לך תירוצים! אין לך יותר אפשרות להתחמק מהתקנה לא פחות ממושלמת ומכוונים לא פחות ממדהימים - הציוד הזה דורש את זה ממך ואם לא תעשה את זה - אני זורק אותך לתא המטען של האקסנט של דני! :-D

 

סומך עליך שכמו שהפלת לאנשים את הלסתות עם הבאס ברכב שלך - הפעם זה גם יהיה מSQ סופני!

 

איזה בעסה - עריכה - זה לא בדוני איקס (אבל טראק מעולה) אני אצטרך למצוא את זה!

 

מצאתי - זה אכן האלבום - אבל קוראים לטראק liontamer חובה!!!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
רגע אני רוצה להבין משהו,

איזה מכשיר טוב יותר ה9887\701

או

הP9 של פיוניר הקומבו כמובן?

אל תגידו לי תלוי,תראה.תשמע....

אני רוצה לדעת חד וחלק,שווה החלפה או שלא שווה.

תודה.

שווה החלפה.

 

עריכה: תשובה שמתייחסת למיקום שלך..:-)

פורסם
רגע אני רוצה להבין משהו,

איזה מכשיר טוב יותר ה9887\701

או

הP9 של פיוניר הקומבו כמובן?

אל תגידו לי תלוי,תראה.תשמע....

אני רוצה לדעת חד וחלק,שווה החלפה או שלא שווה.

תודה.

מה ההשוואה - במובנים מסויימים אפשר להתייחס לP9 כHI END

ה701 הוא מיינסטרים גבוה אבל מיינסטרים

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...