Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

צביקה

מה זה לא מזמן קניתי? כבר עברו כמעט חודשיים, י-ם בזמן.

אני מתחיל להתחרות ברועי בקצב הזה

זה מענין מכיוון שאם ההבדל כזה גדול אולי שווה לעשות את המאמץ ולשדרג

 

 

 

אלי

 

פורסם

תאמין לי, חודשיים כאן בפורום הם נצח.. יש אנשים כאן שמשנים ציוד 9134659 פעמים בחודש..

 

תשמע, זה לא פשוט. ה900 נדיר ביותר, ה990 דורש HU תואם ועולה הרבה כסף כקומבו.

 

נראה לי שבתקציב הזה ניתן לעשות דברים אחרים במע', מצד שני, אם כבר יש לך את אותם 'דברים אחרים' [כמו אלי למשל] ואת התקציב, לך על זה..

פורסם

רועי אני יודע בדיוק למה אני נכנס, זאת בדיוק הבעיה

אני כבר בעסקי המערכות בצורה זו או אחרת מעל ל20 שנה

אם נכנס לי ג'וק לראש בסופו של דבר זה יתבצע:twisted:.

 

נ.ב צביקה אילו דברים אחרים ניתן לעשות במערכת?

 

אלי

 

פורסם

תאחלס לא צריך לשדך ל900 F1, כל מכשיר עם יציאה אופטית סוגר את הפינה

 

למרות שאולי מכשיר של WD יותר טוב

כי ג'יגה זה ג'יגה !!

פורסם

זה מה שחסר עכשיו לרועי, שעוד מישהו עם ג'וק בגודל לוויתן יתחיל לשדרג עצמו לדעת ויקרא תיגר על השדרוגפיליה שלו..:-D

 

אלי, תחשוב על כך שההפרש בין ה701 ל990 מושלם, הוא אלפי דולרים.

 

גורל, אתה מתכוון שג'יגה של WD זה ג'יגה!!:-D

פורסם

אני כבר סגרתי את הפינה הזו ע"י צינג'ר של אלפיין (נדיר מאוד למצוא אותו)

שיש לו יציאה אופטית.

שבוע הבא אני הולך להתקין אותו ואני אעשה את הבדיקה האם באמת יש הבדל בין אופטי לכבל RCA באיכות טובה.

כבובן שאני העלה את התוצאות של הבדיקה.

פורסם

נכון אתה צודק אבל ההפרש הין ה900 ל701 הוא לא כזה גדול האא...

 

גורל מכשיר כזה כבר יש לי (תסתכל בחתימה שלי יש לו יציאה אופטית) אבל אם האוכל בא התיאבון

 

 

נאדר ה900 יעבוד איתו אבל ה990 דורד מכשיר מסדרת הF1

אלי

 

פורסם

לא דיברתי דווקא עליך

 

אין שום הבדל בין המכשיר שלך לבין F1 סטטוס כאשר החיבור הוא אופטי

סך הכל עובר שם איזה ערך בינארי ורק הפרוססור מבצע את ההמרה, כך ששוב - אין השפעה

 

למרות שיש פה משתמשים שיכולים להשבע שהסאונד בקואקסיאל יותר חם מאופטי :)

 

רועי אתה סגרת איזה פינה ? אם תעביר את הסיגנל בצורה אופטית ל701 זה לא יהפוך אותו ל900

זה אפילו לא יהפוך אותו לP9

הוא עדיין יהיה פרוססור טוב אבל יחסית מיינסטרים אל מול HI END אמיתי

פורסם

אבל את ה900 קשה -עד כמעט בלתי אפשרי- כבר להשיג.

 

רועי, אני ממתין בקוצר רוח לתוצאות הבדיקה.

 

גורל, מה אתה עושה? עכשיו רועי יזרוק את 701 על קומבינת האופטי שלו.. לא חבל? :)

פורסם

קשה צודק בלתי אפשרי לא מסכים

לפני כמה זמן פורסם אחד כזה בפורום מכירה

וגם אליקו החליט שהוא רוצה ובעזרתו של דני גם השיג

חברה מי עוזר לי?:lol:

 

אלי

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...