Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכוון לנסוע עם חברה שלי לצפון ואני מזכיר מאוטו שי רכב.

עכשיו הציעו לי מספר מכוניות:

יונדאי גטס 1400 אוטומט

דייהטסו סיריון 1300 אוטומט

שברולט אוויאו 1400 אוטומט

כולן באותו המחיר.

מה הכי שווה לי מבחינת חיסכון דלק ונוחות. דלק נושא קצת יותר חשוב פה... אני חייל ! :\.

תודה מראשש למי שיעזור

פורסם

נראה לי שהשתכנעתי על הסיריון חח

אני בן 20 ואני נהג צעיר אז זה עולה לי לשלושה ימים 490 שקלים.

העניין שקצת מוזר לי שאני משלם שלושה ימים משישי עד ראשון וזה אמור להיות כולל ראשון כל היום כי אני משלם על יום שלם.

 

אבל הם מבקשים שאני יחזיר את הרכב עד 12 בצהריים ביום ראשון קצת מוזר לי.

פורסם

גם בבית המלון אתה מחזיר את החדר עד 12...

 

הגטס החדשות לא כאלה זללניות בדלק, כיוון שמדובר בנסיעה לא קצרה, אבל חד פעמית - הייתי מעדיף את הגטס. הסיריון די מעצבנת עם מנוע/גיר שלא מספקים את הסחורה מחוץ לעיר כראוי. ההבדל בדלק יהיה (אולי) 50 ש"ח על כל סוף השבוע.

פורסם

אחרי לא מעט קילומטרים על הסיריון האוטומטית אני דווקא חושב שהיא כן מספקת את הסחורה. טוב, כמובן שמדובר כאן על סחורה יחסית כי אחרי הכל עדיין מדובר בסופר מיני אוטומטית עם מנוע קטן וחלש יחסית. אני לא בטוח שהגטס עם יחסי ההעברה הארוכים שלה עדיפה מבחינת אספקת הסחורה.

 

בכל מקרה, סע לשלום ותעשה חיים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

זה חברת השכרה.

מה שהזמנת לא יהיה.

תקבל את מה שלא רצית, או רכב מקבוצה גבוהה יותר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

תן לי לפשט לך את העיניינים, אשלב את כל התשובות פה ביחד.

לא משנה מה אתה מעדיף כי בטח לא תקבל, אבל תתעקש לא לקבל את האוואו בגלל הבעיה הבטיחותית ואז סביר להניח שיתנו לך רכב מקבוצה גבוהה יותר.

(עבד לי בזמנו כשלא הייתי מוכנה לקבל את הגטס)

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

האמת שכל הרכבים אותו הדבר,במיוחד שאתה סה"כ משכיר את הרכב ולא קונה אותו.

אבל רציתי לציין פה שאוטו שי מחזיקים את האוואו 5 החדשות(אחרי מתיחת הפנים),ונראה לי שיש להם 6 כ"א.

לא ממש יודע מי יותר בטוחה,

×
×
  • תוכן חדש...