Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מחפש לאחרונה רכב וממש לחוץ בעניין הזה, אבל מפחד ליפול בכל מיני נוכלים וסוחרים ביד 2,

מישהו יכול להמליץ לי על מקום אמין טרייד אין או סוכנות רכב (לא מגרש) שבו אוכל לרכוש רכב עד 30K ?

 

תודה רבה .

פורסם

כמו שצביקה אמר אין דבר כזה ראש שקט בקניית רכב יד שניה.

מה שכן תנסה להוציא הסטוריה של הרכב לדעת מה עבר עליו וכל מיני פרטים קטנים בשביל שאולי יהיה לך ראש שקט בעתיד.

פורסם

שלום לכם!

אני חושב לקנות מאזדה 121 97 ידנית.

התברר לי שהרכב היה בבעלות המדינה עד לשנת 2004.

בבדיקה במוסך התברר שהמנוע הוא טוב, אך צריך טיפול חצי אוברול בשווי 3000-4000 ש"ח. (החלפת שסתום + רינגים)

הרכב כרגע שותה הרבה דלק ושורף הרבה שמן. בנוסף הטורים שלו גבוהים (בממוצע נוסע על 40000 סל"ד).

בנוסף ישנם לרכב בעיות קוסמטיות נוספות. כגון כפתור לחלון חשמלי, ומנעול לתא המטען (כולל פחחות - מוערך בכ 1000 ש"ח)

 

אחר כל האמור לעיל, ברצוני לשאול אתכם בבקשה, האם כדאי להתעסק בזה? ואם כן, אז כמה שווה לתת עליו.

המחירון של רכב זה הוא 17,500 לפי לוי יצחק ו- 16500 לפי יד2. לפני הורדה של 25% על כך שהיה בבעלות המדינה.

לאחר ההורדה הוא 12375 ש"ח לפי יד2.

 

אשמח מאד באם תעזרו לי בזה בדחיפות!

תודה ויום טוב.

פורסם
שלום,

אני מחפש לאחרונה רכב וממש לחוץ בעניין הזה, אבל מפחד ליפול בכל מיני נוכלים וסוחרים ביד 2,

מישהו יכול להמליץ לי על מקום אמין טרייד אין או סוכנות רכב (לא מגרש) שבו אוכל לרכוש רכב עד 30K ?

 

תודה רבה .

אני לא רואה הבדל בין טרייד אין לבין מגרש.

אני בטוח שחברי הפורום יוכלו לייעץ לך איפה לא לקנות.

דווקא ברכב זול הסיכון יותר נמוך מכיוון שישנן הרבה רמאויות ברכב חדש יחסית (הורדת קילומטראז' וכו') שמביאות רווח נאה לרמאי.זה לא אומר שלא צריך לבדוק את הרכב והמוכר בשבע עיניים.

דווקא המגרש שקניתי בעבר שני רכבים ממנו,נסגר.כנראה שמי שישר יותר מדי לא מרוויח מספיק:wink:

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

אחר כל האמור לעיל, ברצוני לשאול אתכם בבקשה, האם כדאי להתעסק בזה? ואם כן, אז כמה שווה לתת עליו.

המחירון של רכב זה הוא 17,500 לפי לוי יצחק ו- 16500 לפי יד2. לפני הורדה של 25% על כך שהיה בבעלות המדינה.

לאחר ההורדה הוא 12375 ש"ח לפי יד2.

 

אשמח מאד באם תעזרו לי בזה בדחיפות!

תודה ויום טוב.

 

לא, תוריד עוד במחיר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...