Jump to content

mengo

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mengo

  1. שלום לכם! אני חושב לקנות מאזדה 121 97 ידנית. התברר לי שהרכב היה בבעלות המדינה עד לשנת 2004. בבדיקה במוסך התברר שהמנוע הוא טוב, אך צריך טיפול חצי אוברול בשווי 3000-4000 ש"ח. (החלפת שסתום + רינגים) הרכב כרגע שותה הרבה דלק ושורף הרבה שמן. בנוסף הטורים שלו גבוהים (בממוצע נוסע על 40000 סל"ד). בנוסף ישנם לרכב בעיות קוסמטיות נוספות. כגון כפתור לחלון חשמלי, ומנעול לתא המטען (כולל פחחות - מוערך בכ 1000 ש"ח) אחר כל האמור לעיל, ברצוני לשאול אתכם בבקשה, האם כדאי להתעסק בזה? ואם כן, אז כמה שווה לתת עליו. המחירון של רכב זה הוא 17,500 לפי לוי יצחק ו- 16500 לפי יד2. לפני הורדה של 25% על כך שהיה בבעלות המדינה. לאחר ההורדה הוא 12375 ש"ח לפי יד2. אשמח מאד באם תעזרו לי בזה בדחיפות! תודה ויום טוב.
  2. שלום לכם! אני חושב לקנות מאזדה 121 97 ידנית. התברר לי שהרכב היה בבעלות המדינה עד לשנת 2004. בבדיקה במוסך התברר שהמנוע הוא טוב, אך צריך טיפול חצי אוברול בשווי 3000-4000 ש"ח. (החלפת שסתום + רינגים) הרכב כרגע שותה הרבה דלק ושורף הרבה שמן. בנוסף הטורים שלו גבוהים (בממוצע נוסע על 40000 סל"ד). בנוסף ישנם לרכב בעיות קוסמטיות נוספות. כגון כפתור לחלון חשמלי, ומנעול לתא המטען (כולל פחחות - מוערך בכ 1000 ש"ח) אחר כל האמור לעיל, ברצוני לשאול אתכם בבקשה, האם כדאי להתעסק בזה? ואם כן, אז כמה שווה לתת עליו. המחירון של רכב זה הוא 17,500 לפי לוי יצחק ו- 16500 לפי יד2. לפני הורדה של 25% על כך שהיה בבעלות המדינה. לאחר ההורדה הוא 12375 ש"ח לפי יד2. אשמח מאד באם תעזרו לי בזה בדחיפות! תודה ויום טוב.
×
×
  • תוכן חדש...