Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך הפכתם שרשור אבן קיסר לשרשור פינות מטבחים... :-)

אגב, הספק אצלו עשינו את המטבח (מטבחי הדקל) איפשר לנו לבחור רוחב ארונות או מגירות איך שבא לנו, רק שזה יהיה בכפולות של 5 ס"מ...מה שבא לנו ללא תוספת תשלום.

הם גם המליצו לנו לוותר על המג'יק קורנר וכל השטויות. בגלל אופי המבטח שרצינו (מגירות או ארונות רחבים) ובגלל שהמטבח יחסית גדול ולא היה מחסור במקום, הפינה אצלנו "מתה".

 

אם כבר מטבחים...

מה אתם אומרים על פורמייקה VS צבע בתנור?

אנחנו כנראה נלך על פורמייקה, למרות שצבע בתנור נראה מיליון דולר.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

יש לך קליאו 2.0 ? לך על צבע בתנור.

פורמאיקה זה לאנשים שמסתפקים בקליאו 1.4.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אם כבר מטבחים...

מה אתם אומרים על פורמייקה VS צבע בתנור?

אנחנו כנראה נלך על פורמייקה, למרות שצבע בתנור נראה מיליון דולר.

עניין של העדפה אישית... אני איש של פרקטיקה לכן חשוב לי שיהיה קל לנקות ושהמטבח ישאר במצב טוב גם אם משהו פוגע בזה, לכן הלכנו על פורמייקה.

צבע בתנור או ציפוי פולימר הם, לדעתי האישית, לא פרקטיים אם מתכננים לגדל ילדים בבית (רוב אלו שראיתי היו במצב רע לאחר שנים בודדות).

 

בגלל אופי המבטח שרצינו (מגירות או ארונות רחבים) ובגלל שהמטבח יחסית גדול ולא היה מחסור במקום, הפינה אצלנו "מתה".
זה שטויות, למה אי אפשר לשלב בינהם ?

חבל לוותר על הפינה, זה עוד ארון ובבוא העת אתם תזדקקו לו - גם אם נראה לכם שעכשיו זה יותר מידי.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני לא מבין מדוע יוצאים כאן נגד ה"מג'יק קורנר". כשזה מתוכנן טוב, זה נהדר.

להורים שלי יש מתקן כזה מתוצרת גרמנית כל שהיא, וכל הסירים הגדולים נכנסים ויוצאים משם בלי למצמץ.

חבל מאוד לוותר על איזו שהיא פינה בבית.

 

פורמייקה, חד משמעית.

הכי יפה וגם עמיד למדי זה ציפוי VENEER, אבל העלויות... אאוץ'.

רק אצל נגרים שבאמת יודעים מה הם עושים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

האם VENEER הוא ציפוי פורניר? זה לא זול, אבל לא בשמיים...

 

לגבי הקרוסלה - הרי שיש בשב"כ מכשירי עינויים טובים בהרבה.

 

פתרון טוב לפינה הינו ארון צר בזווית 45 מעלות. אמנם כשליש מהפינה "הולך לאיבוד", אבל גם בפתרונות האחרים (מג'יק קורנר ושות') אין ניצול מלא של הפינה.

בתמונות אפשר לראות איך זה נראה במצב סגור, ואת השימושיות של הפינה בצורה הזו.

 

הפתרון האולטימטיבי לדעתי הוא להשאיר את הפינה ריקה, ולסדר שם מקום מחבוא מהאישה, בכל פעם שהיא מבקשת ממך לשטוף כלים או לסדר את הבית :idea:.

 

attachment.php?attachmentid=136486&stc=1&d=1227887818

 

attachment.php?attachmentid=136487&stc=1&d=1227887818

 

attachment.php?attachmentid=136488&stc=1&d=1227887818

Kitchen 001.jpg

Kitchen 002.jpg

Kitchen 004.jpg

פורסם
האם VENEER הוא ציפוי פורניר? זה לא זול, אבל לא בשמיים...

 

[/img]

 

כן. המחיר תלוי בסוג הפורניר, כנראה.

למשל, אם אתה בוחר באיזה שהוא עץ אקזוטי כהה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
גם אני כרגע בעיצומו של שיפוץ, אולם האיש שיש שעשה אצלי את העבודה מהצפון.

 

אני לא זוכר מה המחיר, אך אבדוק ואעדכן, כדי שתיהיה לך אינדקציה.

 

אני בחרתי בדגם 2300 של "קיסר".

 

בדקתי מה המחיר, 5מטר +-, כ-4,800 ש"ח.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

×
×
  • תוכן חדש...