Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מר פרנקוס היקר,

 

אבקשך לסור בדחיפות למכון השטיפה הקרוב לביתך, ולשטוף את הרכב שטיפה חיצונית ופנימית.

לא יכולתי לגעת בשום דבר ברכב, הכל דביק, אפילו ה-20 שקל שהשארת בתור טיפ אינם ראויים לשימוש.

 

בברכה

הגנב בעל אלף הפרצופים

 

נ.ב.

הסנדוויצ'ים מהטיול השנתי של כיתה ח' - הגיע הזמן לזרוק לפח, ולא להשאירם בתא הכפפות עם ה-MP3 וה-BT

 

:borg:

פורסם
:borg:

מר פרנקוס היקר,

 

אבקשך לסור בדחיפות למכון השטיפה הקרוב לביתך, ולשטוף את הרכב שטיפה חיצונית ופנימית.

לא יכולתי לגעת בשום דבר ברכב, הכל דביק, אפילו ה-20 שקל שהשארת בתור טיפ אינם ראויים לשימוש.

 

 

 

מר פרנקוס היקר ,אני השותף - תצפיתן , הייתי לחוץ זזתי הצידה להתפנות ( בזקן של בבא בובה,לא לובה ,לא מקלחת ) והוא החכם נכנס לרכב בלי כפפות ו נדבק :idea:

 

שאלתי אותו , למה למה כמו חובב , אתה יודע איך יצחקו עלינו עכשיו בפורום :oops: אלה מסוגלים לפתוח עלינו ( דיון )

 

ומה הוא ענה לי , אצל יוסי בלי כפפות , הוא בחור רגיש , הוא יפגע .( כן יוסי , ככה זה היה , ומי ישלם על הדלק מבת-ים )

 

גם ככה היה לנו בלבלה בדרך ,עם הזה שמצייצן מיקומים, של ההוא מפרק הירקוןגנים,בסוף הבאתי נגחה ב GPS, הפסיקה לדבר גרמנית . התחילה צרפתית וואי לי וואי לי

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
תשמע...יש לך דימיון....

אתה פשוט מבוזבז.

ראבק אנשים מדברים מהלב , אתה אומר דמיון .

אני מדבר ( נתפסתי חזק ) מצטט את השותף שכן מבת-ים, בעל מקצוע/מקצוען בתחום חלקי החילוף .

יכול להיות שיהיו הבדלי גרסאות בין ש כותב "שמר " למופיע כאן .

זו לא העמדה לבוררות או חקירה , כך ש "החבר" של שמר יכול לדבר חופשי .

 

.

 

מר פרנקוס היקר

אתה חושב שאתה פרפר , אבל דברים שאתה רק מדבר , משנים לאנשים עובדים את החיים .

הכל התחיל מטלפון , אחד שהינו אצלו לפני כמה חודשים , התקשר אלי ,

למה אליי , הבחור פרסם למכירה ג'נטים , אמרנו נעבור נצלם מיקום , יותר מאוחר נעשה החלפה ,

 

נביא לו ארבע בלוקים , נקח ג'נטים .

 

יצא אלינו חיוכים ונעליים לבנות , כמו סירה שצוללת , קלטנו על הרגע הבחור לא פרייר , בימר שחורה בחצר , ושקים כמו אלה של הבקבוקים , ראה שאנחנו מסתכלים זרק לנו אל תדאגו , זה פיצפוצים , עאלק :wink:

עושים לנו "כיפה אדומה " , זה ממשפחה דומה לאיציק ,לא שאלנו, נושא רגיש , למה לפני שבוע ברמת-גן קיבלו בושה מאלפרון , אז מכרנו לו שזה ג'נטים גרמניים ,גדול עלינו ואנחנו רוצים יפניים פשוטים .

כמו שלמדנו מחבר אחד שמבין .

קלט שרוצים לנתק ,אבל לא הראה , אמר השאירו מספר טלפון , יש לי חבר עם רנו קליאו, עושה עכשיו כתבות , למה רוצה למכור , בסוף יתן אותה לפרוקים , אני אארגן לכם ג'נטים משופרים .

מהחופה נסענו לפארק בספארי להרגע . למה נזלנו ופדיחה אם יקלטו אותנו ככה בבת-ים .

 

אבל מה יצאנו גברים , בקש להיות בקשר , מהכבוד חבר שלי השאיר שם את הפלאפון .

 

בוא נמשיך דוך , למה אני מדבר כמו בכיכר מסביב , התקשר הגבר אמר יש לו עבודה בשבילנו ,

שטרות לנו, כבוד בשבילו , אמרנו בפנים .

 

אמר יש אחד מחזיק פורום שלם בביצים באינטרנט , לא קלטתי מה זה אינטרנט אבל " מחזיק ב " אני מבין , יענו מה הוא אומר עושה, אנשים נופלים ככה . והוא רוצה לעזוב , להקים עמותה ארגון באפריקה

אנחנו צריכים אותו פה , אתם מגיעים אליו לרכב , עושים נזק קטן , לוקחים רדיו , כסא,רמקולים

לא משהו , והוא בכסף של הנסיעה יסדר את הרכב וישאר .

 

אמרנו מערוף , מה לנו , אמר יש בדרך ליד קלקיליה , אחד גר בכפר , קנה רכב חדש ,גם הסמלים שלו עליי , אבל מה, יהיה קשה למה יש עליו שמירה של שיטוטית עם מגב .

 

לקחנו , את הרכב של השכן מאזדה 6 חדשה אדומה, למה האהבל יושן כל היום, ומשאיר מפתחות בדואר מלמטה ,

בסדר , נכון גם לך יש כזה רכב אבל עזוב , יש עוד קוקסינלים באיזור , בת-ים מתקדמת , מה קורה לך

 

חוץ מזה אתה גבר , שמעתי הגרושה שלך רצה בפארק הירקונים , הדגים באגם יוצאים לדשא להסתכל עליה , וכל הפרופסורים שם תופסים אותם , כבוד אחי . לזה קוראים בבת-ים לדוג .

 

יצאנו אבל המנניקית באוטו פום פום הגדר נתיב , הפעל קונטרול , חרשה לנו המוח , אז חבר שלי אמר, יש לי דיבור עם אחד שמבין יתן לנו כיוונים , התקשר אליו , ההוא אמר איך לכבות את המשוגעת ,ולעצור בצד למה לא שומעים ברור , לא ידענו איזה צד , אז נכנסו לרמת-גן כי היא בצד של הבורסה

ועצרנו בפארק רמת-גן .

ההוא הסביר לנו שצריך GPS ,למה העולם משתנה , או מידי פעם לעלות על בניין גבוה למצוא קליטת מיקום , וואלה שיגע לנו הראשים עם ההסבר ,דיבר צפוף יענו תדריך לטירונים , עשינו לו עם הראש שאנחנו מבינים וסגרנו השיחה ,

יצאנו להרגע לידינו הייתה גולף יפה , בפנים היה GPS .

איך ידענו , לא ידענו אבל במאזדה זה באדום , ופה נראה קומפקטי בכחול אמרנו ניקח, מקסימום נביא מתנה להוא מהארגון .

 

נסענו בדרך שאלתי אותו מאיפה אתה מכיר את המומחה שאתה מתקשר אליו , אמר לי אהה , זה בחור קוסם

מה לוקח ברווז , לוקח סכין ,מגלח אותו אתה רואה גבר .

 

עשינו אצלו בבית עבודה דוד שמש , אנחנו ישבנו והוא עבד , זה חבר זה גבר

ולא רק, הבחור יש לו תמונות עם ארבע צרפתיות , בתמונה אחת , מלמטה מתחת ועל הצרפתיות .

וגם בחצר בלי כיסויים . זה לוקח אותך קל , גם שמעתי שמה דיבור , מה רוצה לשלוח את הילדים

שלו עם נני לאפריקה , אבל אני חושב לא קשור לנושא .

 

 

טוב יוסי אשתו קוראת לו והוא קצת מפחד ממנה , לא קצת אבל שיהיה , אז בנתיים ראה את הצד השני . והשלישי :lol:

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

ואז אתה זורק עוד קיסם למדורה עם שרשור הסדר החדר מחשב

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...