Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

קראתי הרבה בנבכי הפורום ולא הגעתי למסקנות חד משמעיות לגבי הרכבים הבאים:

יאריס 2002/3, פולו 2003/4, פונטו ספייס, סיריון 2006

ברשותי כ 50K שח.

אני מעוניין ברכב אוטומט, אמין (מעט תיקונים), זול בדלק וטיפולים, בטיחותי, שיחזיק לי כ 3-4 שנים.

מיועד לנסיעות עירוניות ובין עירוניות קצרות.

אין לי דרישות ביצועים.

 

תודה מראש!

פורסם

הרכב האידיאלי בשביל הדרישות שלך היא היאריס.

הרכב חסכוני מאוד בדלק, מנוע 1.3 זריז למדי למרות יחסי העברה ארוכים בגיר, אמין ביותר ( מנסיון ) , עלות טיפולים סבירים ביותר.

רכב מאוד מומלץ וישנה אופצייה להגדיל או להקטין את נפח תא המטען ע"י הזזת המושב האחורי קדימה או אחורה לפי הדרישה.

פורסם

מחזק אין כמו יאריס :)

אופציה נוספת זאת הסריון, היא נהנת מאותו המנוע. אם תצליח להשיגה במצב טוב יותר ומחיר סביר יותר וכמובן שהיא תראה לך מבחינת הנפח אחסון, התנהגות כביש, וכו' אפשרי לשכול גם אותה.

 

שיהיה בהצלחה!

תודה רבה,

Hybrid

פורסם

לדעתי עדיף לקנות סיריון צעירה ב-4 שנים שגם ככה מבוססת על השלדה של היאריס. בנוסף, יאריס במצב טוב ובמחיר מחירון קשה עד בלתי אפשרי למצוא.

פורסם

הייתי ממליץ גם על היאריס בתנאי שאתה לוקח ידני אבל אם אתה רוצה אוטמט חסכוני הייתי ממליץ לך על הסיריון כמו

שאמרו כבר פה כי הסריון והיאריס הם דומים בהרבה תחומים . סה"כ שתיהם מכוניות טובות וחסכוניות

HU: pioneer 7000bt-- AMP1: mbquart pba 4100 F.COMP: morel hybrid SUB:mb quart

פורסם

שלום,

קודם כל תודה על כל התגובות...

ראיתי יאריס סול 2002 עם 160Kק"מ. נראית בסדר גמור, מטופלת במוסך מורשה.

היה לה רעש חריקה קל בעת הנסיעה טענו שזה כנראה מצריך מתיחת רצועה.

רוצים עליה 53K ש"ח (2K מעל המחירון).

האם זה נראה לכם כדאי לקנות מכונית עם קילומטראז כזה (מבחינת כמות הטיפולים העתידית), במחיר המדובר?

פורסם

אני לא מבין, מדוע עדיף לקנות יאריס 2002 עם 160 אלף ק"מ ולא סיריון 2006 עם 50-60 אלף ק"מ במחיר דומה?

מישהו יכול להסביר לי , יאריס עשויה מזהב?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

היאריס בהחלט מכונית מעולה, אבל כמו שכבר נכתב יקרה יחסית לתמורה.

אם אפשר למצוא בתקציב הזה סיריון 2006 (כלומר מהדגם החדש), היא עדיפה לדעתי ותיתן תמורה הרבה יותר טובה לשקל. אם אתה מודאג מהאמינות של הסיריון אז בוודאי ירגיע אותך לשמוע שהמנוע שלה הוא בדיוק אותו המנוע שמותקן ביאריס.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני מכיר רק שני דברים שמשתבחים עם הזמן (בתנאי החזקה נכונים) :

1.היין

2. הכינורות של סטרדיוויריוס.

 

טויוטה יאריס לא בינהם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לפי מה שראיתי המחירון של הסיריון 2006 חורג מהתקציב.

השאלה היא האם הסיריון מהדור הקודם היא עדיין מומלצת בהשוואה ליאריס המדוברת.

שוב תודה.

פורסם

לא, סיריון לפני 2006 פחות נוחה, פחות מרווחת, פחות בטיחותית .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

נגד הסטיגמות הלא מבוססות אין לי מה להציע.

אולי תצליחו למצוא יאריס 2002 עם מספר קטן יותר על מד אוץ.

או שתצליחו לגייס קרוב ל 60 אלף ש"ח בשביל סיריון 2006.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...