Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום ותודה לכל המגיבים. אחלה פורום יש לכם כאן!

 

היום בהפסקת צהריים קפצתי למתקין בסביבה שנתן לי הצעת מחיר למערכת, ורציתי לשאול מה דעתכם עליה.

הוא דיבר על מגבר של לייטנינג אודיו (יש משהו כזה? בצבע צהוב מזעזע) שמוציא 4X100 שזה די והותר לטענתו.

רמקולים של רוקפורד פוסגייט בקוטר 6.5, לא זוכר את הדגם משהו כסוף ואדום כזה וסאב של סרוי וגה בצבע כסוף.

 

כולל ההתקנה הוא אמר לי שזה יעלה בסביבות ה 5,000 ש"ח, אולי קצת פחות.

 

מאחר ואני לא מכיר את הציוד והתקציב שלי גבוה בהרבה - מה אתם אומרים? מדובר ב"מציאה" שתספק אותי או שאני יכול לכוון למשהו גבוה יותר? בכלל, 10,000 ש"ח זה מספיק? יותר? פחות?

 

shorlakk, מתי יש מפגש אודיו? ראיתי בהתחלה של הפורום שיש סקר כזה, אבל אני לא ממש מבין מה הולך שם. בתשלום? מי מגיע אליהם? אוכל???

מה זה ה HU הזה שכמה אנשים הזכירו אותו (סליחה על הבורות, באמת אין לי מושג ירוק בתחום הזה :oops:)?

אני רואה שאתה ממליץ על מגבר 4 ערוצים, סט קומפוננט וסאב כמו שהמתקין שהייתי אצלו המליץ לי, אז אני מסיק שהתצורה הזאת טובה, אבל איך הציוד?

 

והעבודות שנתת הם באמת וואוו. לא ידעתי שיש אנשים שעד כדי כך משוגעים לדבר.

 

אשמח לקבל עוד ביקורות על ציוד והמלצות על מתקינים ובעלי מקצוע.

 

תודה וחג שמח! אמיר

עזוב את החרטות האלה לייטינג האודיו

סתם מתקין שאין לו מושג

לדעתי הכי טוב שבאמת תבוא למפגש , לאט לאט תכיר את כל הרכיבים שכוללים במערכת ואז תשאל את עצמך דבר כזה

אם אתה מחפש עוצמה או יותר איכות

פורסם

טוב שאתה מתייץ לפני שדבר נעשה.אני לא ממש מציע לך עוד ללכת לכל מני מתקינים,לפני שתשמע מערכות במפגש או אני מאמין אנשים ישמחו להשמיע לך מערכות במפגש פרטי( וללא תשלום :) ).מתקין שהמליץ לך על לייטינג אודיו כנראה לא ממש משנה לו מה הציפיות שלך.כמו שאמרתה שהצבע שלו(זוועתי) כך גם הוא נשמע.התקציב שלך הוא בהחלת מכובד...ועם מתיחת פנים קטנה תגיע למערכת ברמה מאוד טובה.איזה מערכות של איזו חברות יצאה לך לשמוע?ממה התרשמתה?האם יצאה לך לשמוע מערכות ביתיות טובות?איזה מוזיקה אתה שומע?אחרי שתשמע כמה מערכות אני מניח שכבר תדע בעצמך להמליץ על רכיבים :)

לגבי מתקין אני גם ממליץ בחום על יוסי.מספיק שתראה כמה מהתקנות שלו במציאות - קלאסיות ואלגנטיות.

הכל נקי,שום דבר מיותר...הכל שייך ונראה כחלק המקורי של הרכב.

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

פורסם

חבר'ה תודה על התגובות.

אוקיי, אז אני מבין ש HU זה בעצם הרדיו דיסק. בשלב הזה אני לא רוצה להחליף אותו, גם כי הוא יפה, גם נוח לי השליטה מההגה וגם כי אני לא מאמין שפולקסוואגן תוציא רדיו דיסק לא איכותי בפאסאט.

 

אז אני מבין שהמתקין סתם ניסה לעבוד עלי? נראה שאתם לא ממש ממליצים על הציוד שהוא הציע לי? איזה ציוד איכותי אני יכול לקנות ומאיפה? האם זה מקובל לקנות ציוד אצל מישהו אחד וללכת להתקין אותו אצל יוסי או כל אחד אחר?

 

Albert, בבית אין לי מערכת מי יודע מה, בסלון יש DVD כזה משולב של LG ובחדר השינה מערכת מיקרו של פיילוט, אבל באוטו אני רוצה להשקיע!

תודה על המידע לגבי המפגשים, אבל נראה לי שתהיה בעייה להגיע. בשישי לרוב אני עובד עד מאוחר יחסית ובשבת אנחנו בדרך כלל עם המשפחה. אני חושב שבסוף אני אקנה "על עיוור" ולכן חשוב לי לקבל כמה שיותר חוות דעת והמלצות.

 

תודה אמיר

פורסם

אפשר להוציא את המכשיר המקורי ועדיין לשמור על השליטה מהרכב.

 

אם תראה את הפוסט שלי מלמעלה, תוכל לראות שצפיתי מראש שלא תרצה לפרק את ה HU המקורי - וטוב שכך לדעתי.

 

אם אתה מחפש מערכת על עיוור, אני הייתי ממליץ לפנות ל L&C (מופעים ב"דביק" ובבאנרים ברחבי הפורום) - זה לא בגלל שאני עובד אצלהם או עושה להם פרסומת, אלא, בגלל שאני חושב שהם מייצגים היום "משב רוח מרענן" בכל הנוגע לתחום והם מייבאים מחו"ל מבחר של חברות מאוד איכותיות ככה שבקנייה על עיוור, סביר להניח שלא תתאכזב.

 

דבר עם רוני או אלי וספר לנו בפורום מה הציעו לך ובכמה.

חגי

...CASKA for life

פורסם

1. לפני שאתה שם 10K על מערכת, תקדיש שעתיים או שלוש לשמיעת מערכות במפגש, המשפחה תכעס יותר אם תתאכזב מרכישה "על עוור".

 

2. זה לא שVW לא מייצרת דברים איכותיים, פשוט הדרישה לאודיו ברכב זה, על מאות אלפיו המיוצרים, לרוב, איננה ל"ייקים" המחפשים איכות סאונד מיטבית, אלא פונה למכנה המשותף הרחב ביותר. הווה אומר קצת רדיו, קצת דיסקים, ככה בכיף..

 

3. VW בכל מקרה לא מייצרת את הHU[כן, רדיו דיסק] ברכביה. אלא כמו ברכיבים רבים נוספים - אאוטסורסינג. אתה כבר מבין למה אני מתכוון מן הסתם..

 

4. מקובל בהחלט לרכוש רכיבים במקום X ולהתקין במקום Y. אפילו יש יתרון בכך משום שלא פעם, מטבע הדברים, האובייקטיביות של המתקין עומדת בספק מפני שיש לו אינטרס למכור דווקא מוצר כזה או אחר, בגלל מתח רווחים עדיף ו/או זמינות בחנות.

 

5. אם כבר דיברת על יוסי וסדנת ECA, יש לו קשרים רבים עם מספר יבואנים, אחרי כל השנים שלו בענף, ולכן לרוב הוא יכול לעזור במחירים נוחים. [בטח לחברי הפורום :wink:]

 

6.זה נראה לך לא יפה, או שטעיתי בדגם? :

 

hu_closed.jpg

 

זה המתאם, עזוב כרגע את הHU..:

 

DSCF0133.jpg

 

7. לרוב המכשירים המקצועיים והאיכותיים ניתן להתאים מתאמים ייעודים לרכבים ספציפיים, כך שלא תאבד את השליטה מההגה ותשלוט בHU החדש שלך באמצעות השליטה מההגה המקורית.

 

8. הציוד שהוצע לך אינו מומלץ על ידי.

 

 

בהצלחה, ולהת' במפגש.:-D

פורסם

אהלן חברים ותודה על ההמלצות :idea:

 

רציתי לעדכן אתכם שהייתי היום אצל עוד מתקין , והוא כבר הרבה יותר מצא חן בעיני , גם כי המקום שלו נראה רציני וגדול וגם כי הוא כבר דיבר איתי על מותגים שהוא אמר שהם היי-אנד בתחום האודיו לרכב.

 

הוא המליץ לי על מגבר 4 ערוצים של אודיוסון וסט קומפוננט וסאב של הרץ. הוא אמר שמדובר בחברות איטלקיות מאוד ותיקות ומוערכות. יש אמת בדבריו?

הוא גם המליץ לי לשים איטום , שזה מין חומר דביק כזה שמשתיק את הרעשים של הפח , למרות שהוא אמר שזה בעדיפות שנייה כי הפח של הפאסאט עבה.

בנוסף הוא אמר שאין צורך להחליף לרדיו דיסק מתקדם יותר כי אפשר להתקין מנחת או משהו כזה.

 

בקיצור ומאחר ואני בור בתחום , מה אתם אומרים על ההצעה שלו? שוב , לצערי אני נאלץ לקנות על עיוור ולא ייצא לי להגיע למפגש הקרוב.

 

אשמח לקבל חוות דעת והמלצות נוספות.

 

תודה , אמיר

פורסם

הפעם קיבלת המלצות לעניין.

 

אני עדיין חושב שכדאי שתבקר אצל אחד מהמתקינים בפורום (בהודעות פרטיות - משתמשים: יגאל-בנץ, יחיאל, ALPINE, ELIKO) תהיה מרוצה אפילו יותר.

 

אם תשים לב להצעתי מהפוסט הקודם, תוכל לראות שהצעתי לך מנחת למכשיר המקורי - נמכר כאן באתר, ברמה גבוהה מאוד ובמחיר רצפה יחסית.

 

לגבי האיטום - רכב ליסינג, הייתי יורד מזה.

 

תפרסם רכיבים, דגמים ומחירים ואז אולי נוכל לעזור יותר - אבל מהשמות שהזכרת עושה רושם שאתה בכיוון הנכון.

 

חגי

...CASKA for life

פורסם

אם כבר אתה מחליט לקנות באמת בלי לשמוע וזה

אז אני ממש מקווה שלפחות בהרץ שלא יביא לך משהו פחות מסדרה HI ENERGY ( גם הסאב וגם הקומפוננט )

פורסם
אה, שכחתי להגיד לshorlakk שככה לא נראים הכפתורים של המזגן אצלי, זה כנראה מדגם אחר או ישן של פולקסוואגן.

אתה צודק, כבר קיבלתי אז ה"פ מיוסי - ALPINE שכך לא נראית הקונסולה בפאסאט 08' ושכחתי לעדכן את התגובה ההיא שלי..

 

סורי..

 

הרץ ואודיסון נחשבות לחברות טובות, אילו רכיבים הומלצו לך?

×
×
  • תוכן חדש...